Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni veli inhoaa minua

Vierailija
02.12.2017 |

Olen sen hänestä kyllä alusta asti huomannut, hän ei koskaan kysy minulta mitään, ei halua jutella kanssani mitään, ei tervehdi, ja ihan kuin kokisi aina läsnäoloni todella vastenmieliseksi, nyrpeä ilme aina naamalla, jos kuulee että olen tulossa mukaan jonnekin tai että minut pyydetään mukaan jonnekin. Miehen veli on 33-vuotias, mies ja minä 36-vuotiaita, ollaan oltu yhdessä jo kuutisen vuotta, asuttukin siitä yhdessä neljä vuotta. No eilen miehen veli sitten kännissä "avautui" minulle, kun osuttiin samaan aikaan kaksistaan olohuoneeseen. Oltiin istumassa iltaa meillä miehen veljen ja hänen avovaimon kanssa. Veli sanoi minulle siinä sitten humalapäissään, että on aina inhonnut minua ja toivoo että "katoan". Ensin kysyin rauhassa että miksi inhoat minua, mutta tämäpä ei sanonut mitään syytä, kuulemma vain vihaa ja on oikeus vihata. Suutuin sitten itsekin ja heitin heidät ulos, en kuuntele kotonani tuollaista. Mieheni on vähän aavistellut asiaa, mutta hänkään ei tiedä yhtään miksi veljensä inhoaa minua, mies on vaikeassa raossa koska on läheinen veljensä kanssa eikä haluaisi valita puolta.

En ole koskaan tehnyt mitään pahaa miehelleni enkä hänen veljelle. Olen tavallinen kiva ja kilttikin ihminen, juttelen kaikille kohteliaasti ja olen ihan huomaavainen. En tiedä yhtään miksi tämä veli on alusta saakka inhonnut minua, itse asiassa kukaan ihminen ei ole ollut minua kohtaan koskaan sellainen, vaan olen ihan pidetty tyyppi, vaikka ei tietenkään kaikki halua ystäväni olla jos ei olla samalla aaltopituudella.
Apua?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osu tuohon ikäluokkaan, joten se en voi olla minä. Mutta todellakin vihaan veljeni vaimoa. Hän on sivistymätön töksäyttelijä, vailla tapoja ja minkäänlaista tyyliä. Viinikin maistuu ihan liikaa. Ja kiloja tulee joka vuosi sitä tahtia, että huhhuh.

Vierailija
22/22 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty sanomaan. Ex-vaimo vihasi siskoani, vaikka siskoni ei tehnyt hänelle koskaan mitään pahaa. Mene ja tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi