Häpeän veljeni vaimoa, joka ei voi sietää juustoja. Kasva aikuiseksi!
Aina kun veljeni tuo vaimonsa kylään laitan pöytään kattavan valikoiman juustoja oikein ärsyttääkseni tätä lapsen tasolle jäänyttä nirppistä. Ihminen, joka ei aikuisena osaa syödä juustoja on mielestäni täysi tollo, joka ansaitsee ihmisten halveksunnan. Juustot yhdessä laadukkaiden viinien kanssa ovat aikuisuutta. Niistä tunnistaa ihmisen, joka on sivistynyt ja osaa nauttia elämästä. Sitten on aina näitä lapsen tasolle jääneitä. 🙄
Kommentit (34)
Joo, mutta olet säkin henkisesti jälkeenjäänyt, kun tollain käyttäydyt.
Siinä taas juoppo argumentoi miksi juo viiniä joka päivä; kun juuston kanssa kuuluu juoda.
Eikös se ole hyvä asia että sinulle ja muille jää enemmän juustoja kun yhdelle ei kelpaa.
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää vai on aikuisuuden tunnusmerkkejä juustojen syöminen, häpeä ja halveksunta.
Onko ap se sama, joka tarjoilee vierailleen kiusallaan tavallisia maitotuotteita, mutta väittää ruokia laktoosittomiksi? Ei niin pimeitä voi olla monia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää vai on aikuisuuden tunnusmerkkejä juustojen syöminen, häpeä ja halveksunta.
Siis nyt on kyse akateemisista ihmisistä, ei siis kenestä tahansa. Akateemisilta voi odottaa enemmän sivistystä. Siksi olen joutunut pettymään, minkälaisen tollon veljeni on onnistunut löytämään. Toivon, että heille tulee ero.
AP
Minä kiskon kitusiini ainoastaan oltermannia ja max 10€ maksavia viinejä. Ja arvaa piittaanko pätkääkään kenenkään halveksunnista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt on kyse akateemisista ihmisistä, ei siis kenestä tahansa. Akateemisilta voi odottaa enemmän sivistystä. Siksi olen joutunut pettymään, minkälaisen tollon veljeni on onnistunut löytämään. Toivon, että heille tulee ero.
AP
Sekoitat nyt sivistyksen ja makuhermot.
Eivät juustot ja viinit ole aikuisuutta, vaan suvaitsevaisuus ja muiden huomioon ottaminen.
Eli yksikään vegaani ei ole aikuinen?
Siis kyllä tavallaan jopa ymmärrän pointin, mutta mielestäni tuollaista päätelmää ei voi tehdä yhden asian perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Yliopistoissa pitäisi olla juustonsyöntikoe ettei tuollaiset sivistymättömät lapset voisi kutsua itseään akamteemisiksi! Herranjumala, soittakaa joku opetusministeriöön ja äkkiä
D XLLDD ap. voi sinua, sillä et tiedä elämästä vielä mitään.
En tiennytkään että lapset eivät pidä juustoista. Meidän perheessä kaikki ovat olleet ihan pienestä pitäen juustohulluja.
Oletko kovasti mustasukkainen veljesi kauniille ja älykkäälle vaimolle? Hankkiudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Eli yksikään vegaani ei ole aikuinen?
Siis kyllä tavallaan jopa ymmärrän pointin, mutta mielestäni tuollaista päätelmää ei voi tehdä yhden asian perusteella.
Vegaanit ovat samalla tasolla aloittajan kanssa ihmetellessään, miksi kaikki eivät tee kuten he itse ja paheksuessaan muiden ruokailutottumuksia.
Tykkäät varmaan myös sissijuustostosta kun olet tuollainen cheeselover
Sinä se lapsellinen tässä olet.