Käytätkö päivittäin pikkuhousunsuojia?
Mie käytän päivittäin mulle se on pakkoväline aina muualla kun kotona usein pidän kyllä kotona ollessakin, mulla valuu aina niin paljon että pikkuhousut märkänä jos suojaa ei oo. Valkovuoto on ollu aina mulla todella runsasta ja vaihtamaan joutuu usein kuivan/puhtaan suojan.
Kommentit (34)
Normaalisti en, nyt olen käyttänyt jälkivuodon takia.
Vierailija kirjoitti:
En käytä vaikka olen todella märkä. Mua ei vaan haittaa vaikka alkkarit olis märät. Vaihdan ne uusiin jos on liian märät.
Vaihdatko myös töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä vaikka olen todella märkä. Mua ei vaan haittaa vaikka alkkarit olis märät. Vaihdan ne uusiin jos on liian märät.
Vaihdatko myös töissä?
Niin piti vielä kirjottaa että itse vaihdan mieluummin kuivan pikkuhousunsuojan, kun että alan pikkareita vaihtamaan kesken päivää.
Mulla on sama ongelma kun monella muulla täällä. Sen takia on pakko päivittäin käyttää pikkuhousunsuojia, muuten joutuisin vaihtamaan pikkarit parin tunnin välein kun on niin sotkussa valkovuodosta, onnistuu kotona mut ei töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatko myös töissä?
Niin piti vielä kirjottaa että itse vaihdan mieluummin kuivan pikkuhousunsuojan, kun että alan pikkareita vaihtamaan kesken päivää.
Vaihdan myös työpäivän aikana pikkuhousut jos on tarvetta, hoituu siinä samalla kun käy esim. pissalla, lasketaanhan ne housut jokatapauksessa vessakäynnillä.
Haittaako jotain se pieni kosteus siellä housuissa noin paljon? Mä en edes kuukautisten lopuksi käytä pikkuhousunsuojia, vaikka vähän tuhrua tuleekin. Onhan se märkä kangaskin mukavamman tuntuinen ihoa vasten kuin joku inhottava muovitettu paperi.
Istun töissä paljon päivän aikana ja haistan joskus alapääni, sellainen tietynlainen valkovuodon tuoksu nousee nenään. Pitäisi siis käyttää suojaa kun tulee housuista läpi kun on niin märkänä..mutta se kai edesauttaa tulehduksia jos niitä muoveja hauduttaa housuissa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jotain se pieni kosteus siellä housuissa noin paljon? Mä en edes kuukautisten lopuksi käytä pikkuhousunsuojia, vaikka vähän tuhrua tuleekin. Onhan se märkä kangaskin mukavamman tuntuinen ihoa vasten kuin joku inhottava muovitettu paperi.
Kun se kosteus oiskin pientä! Mulla vuotaa valkovuotoa päivän aikana sen verran että jos yrittäisin olla yhdellä pikkuhousunsuojalla koko työpäivän ajan se suoja ois niin märkä että tulvis reunoilta yli ja tulis siitä jo läpikin pikkareihin ja kohta päällyshousuihin. En käytä suojia huvikseen satun vaan tarviimaan niitä päivittäin.
Työpäivinä ja urheillessa käytän eli käytännössä päivittäin, mutta näin on mukavampaa ei tule pöksyt märäks kun valuu siihen suojaan.
Mulla tulee tiettyinä päivinä sen verran paljon valkovuotoa et pitäis olla muutamatkin pikkuhousut töissä mukana jos ei käyttäis pikkuhousunsuojia, lähes joka kerta kun käyn vessassa joudun vaihtamaan suojan. Plus menkkojen loppuvaiheessa tulee niin vähän vuotoa ettei tarvi sidettä, vaan ph-suoja on kätevämpi. Mun mielestä mitä näppärin keksintö!
Joo käytän töissä ollessa ja yleensä liikkuessani kodin ulkopuolella. Kotona ollessa harvemmin, paitsi kuukautisten ihan niinä viimeisinä tuhrupäivinä.
Normaalisti en, nyt raskaana on pakko... :D
Etenkin töissä ollessa lähes aina ja muulloinkin aika usein on pöksyissä. Eli vähintään viikko ennen ja jälkeen menkkojen ja myös menkkojen aikaan tuomassa lisävarmuutta, vaikka käytänkin Tampaxia.
Samaten seksin jälkeisinä aamuina on varminta laittaa pikkuhousunsuoja valumien varalta pöksyihin, kun mies laukeaa yleensä sisääni. Tulee jotenkin varmempi olo.