Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö päivittäin pikkuhousunsuojia?

Vierailija
02.12.2017 |

Mie käytän päivittäin mulle se on pakkoväline aina muualla kun kotona usein pidän kyllä kotona ollessakin, mulla valuu aina niin paljon että pikkuhousut märkänä jos suojaa ei oo. Valkovuoto on ollu aina mulla todella runsasta ja vaihtamaan joutuu usein kuivan/puhtaan suojan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole tarve ja säästän luontoa.

Vierailija
2/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ja jälkeen menkkojen parina päivänä tulee laitettua. Mutta nyt poikkeuksena kun aloitin taas geishakuulien käytön, niin niiden kanssa olen joka kerta laittanut suojan. Pidän kuulia päivän ajan ja kosteutta tulee runsaammin muuten kastuis housut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee käytettyä töissä lähinnä sen takia kun käyn aika kuumana työkaveriin, sen pelkkä näkeminen saa mut valumaan  mahlaa pöksyihin.

Vierailija
4/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikana jos olen töissä, käytän myös ohutta sidettä varmuuden vuoksi (käytän kuukuppia). Muuten en koskaan.

Vierailija
5/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina. Kotona juurikaan en käytä enkä aina töissäkään. Lähinnä tietty aika kierrossa vaatii ainakin töissä/kodin ulkopuolella pikkuhousunsuojaa ettei oo pikkarit märkänä kokoaikaa.

Vierailija
6/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Päivittäintä vaan Libresseä.

Vierailija
7/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän runsaan kosteuden takia kun lopetin pillerit sain seksihaluni takaisin ja kostun nykyään todella herkästi eli olen enemmän tai vähemmän märkä kokoajan, vaihdan suojaa usein 3-8 krt/pv

Pillereiden aikaan en juurikaan tarvinnut kun silloin tällöin mutta nyt joka päivä valitettavasti, ikävä sivuvaikutus pillereiden lopetuksesta vai onko normaalitila?

Vierailija
8/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän seksin jälkeen jos mies on lauennut sisään ja ovulaation aikaan muutaman päivän koska en jaksa vaihtaa pikkareita monta kertaa päivässä.

Vierailija
9/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin käytän koska kiihotun erittäin helposti ja kostun todella paljon, olen kokoajan sen verran märkänä että suoja pitää olla pikkareissa aina.

Vierailija
10/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella käytän, pysyy torttu lämpimänä.

Vierailija
11/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, pikkuhousunsuojahullu iskee jälleen.💩

Vierailija
12/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Yritän kyllä olla ilman. Pitkään jouduin käyttämään joka päivä, nyt käytän vain tilanteen mukaan. Olisi ihanaa päästä kokonaan eroon!

Vierailija
13/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muuten olisi olo todella epämukava. Käytän kestophs:iä, jotka peseytyvät samassa koneessa vaatteiden kanssa, joten luontoakin säästyy.

Vierailija
14/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Alapää saa hengittää vapaasti kun ei ole ylimääräistä pikkuhousuissa, eikä kyllä muutenkaa ole tarvetta. Vaihdan pikkarit Jokapäivä

Vierailija
15/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Menkkojenkin aikaan yritän olla ilman suojaa jos mahdollista. Ahdistaa kaikki, muelyiten olen myös ilman pikkareita

Vierailija
16/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen yrittänyt olla ilman mutta olo on sitten tosi likainen . Tiettyyn aikaan kuukaudesta on hiukan helpompaa mutta yleensä valun paljon. Yritin myös olla ilman kun sanotaan että se suoja lisää vuotoa mutta ei se mitään auttanut.

Vierailija
17/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt suojia, vaikka jonkin verran aina kierron vaiheesta riippuen vuotoa tuleekin. Eipä minulla myöskään ole koskaan ollut hiivatulehdusta, kun en haudo pimppaani niissä.

Vierailija
18/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin pikkuhousunsuoja on pakollinen väline päivittäin olen aina märkä, gynenkin kans oon jutellu tästä ja sanoi et joillain on vaan luonnostaan kosteampi eli kaikki kunnossa alapäässä. Ajatukset harhailee kylläkin usein ja se osaltaan lisää märkyyttä, kiihotun tosi herkästi ihan pienestäkin ajattelusta ja kosteutta erittyy sillon paljon normaalin valkovuodon lisäksi.

Vierailija
19/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen aikaan pakko käyttää. Housut on muuten märät ja perseessä läntti.

Vierailija
20/34 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä vaikka olen todella märkä. Mua ei vaan haittaa vaikka alkkarit olis märät. Vaihdan ne uusiin jos on liian märät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän