Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista ihmisistä työyhteisössä ei yleensä pidetä?

Vierailija
02.12.2017 |

Olen huomannut, että minä olen tällainen, josta ei kaikki ilmeisesti tykkää:( Tämä on nyt kolmas työpaikka, jossa olen (naisvaltaisia) ja kaikissa sama juttu. Olen nyt 39- vuotias.

En käsitä mikä minussa on. Olen kaikille ystävällinen, en tuppaa itseäni mihinkään seuraan vaan juttelen kaikille. Ne jotka minuun tutustuvat, tykkäävät kyllä ja huomaan heissä selvän asennemuutoksen.

Näin nimettömänä voitte varmaan avoimesti sanoa mikä tällaisissa työpaikan hylkiöissä tökkii? Surettaa:(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

, kaikesta kaiken tietävistä ei tykätä,

Näistä kai usein vaan ei sanota äänen, ettei tykätä?

Vierailija
22/28 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tuo itseäni esille. Olen ehkä hieman arka enkä tykkää olla keskipisteenä. Juttelen kyllä normaalisti ja kaikille. Nauran jutuille siinä missä muutkin ja heittelen väleihin hauskoja kommentteja, joille muut nauravat. Silti muut pitävät minuun etäisyyttä. Jättävät ulkopuolelle kun suunnitellaan työpaikan ulkopuolisia juttuja.

Olen ihan normaali keski-ikäinen nainen. En koskaan meikkaa. Hyväkuntoinen olen kyllä, koska harrastan paljon liikuntaa.

Oletko ihan himoliikkuja jossain lajissa? Olisiko tämä ns. erilaisuus, joka erottaa sinut keskiverrosta ja saa muut väittelemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku on oikeasti iloinen ihminen, on hyvällä tuulella, hymyilee ja ystävällinen aidosti, niin onko se aina luotaantyöntävän teennäistä? Mutta hapannaamakaan ei ole hyvä. On tämä vaikeata.

Vierailija
24/28 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ärsyttävä ääni tai joku ulkonäköpiirre, jota ihmiset pitävät epämiellyttävänä? Ihmiset ovat pääsääntöisesti hyvin pinnallisia.

Kaverini, tai sanotaanko tuttuni miettii usein samaa. Hän luulee olevansa ystävällinen, mutta puhuu koko ajan selän takana pahaa, arvostelee ihan ihme asioita muissa ihmisissä (siten että monesti muut kuulevat itse sen) ja ei kestä yhtään kritiikkiä, mutta on kova sitä antamaan... En ikinä ole ymmärtänyt miten hän ei huomaa omaa huonoa käytöstään, vaan aina on muiden vika. Tämä ei tietenkään ole välttämättä tosi sinun kohdallasi. :)

Miten joku voi olla noin harhainen? Ei tule edes koskaan korjaamaan omaa käytöstään, jos jotenkin onnistuu kuvittelemaan olevansa mukava.

Vierailija
25/28 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ärsyttävä ääni tai joku ulkonäköpiirre, jota ihmiset pitävät epämiellyttävänä? Ihmiset ovat pääsääntöisesti hyvin pinnallisia.

Kaverini, tai sanotaanko tuttuni miettii usein samaa. Hän luulee olevansa ystävällinen, mutta puhuu koko ajan selän takana pahaa, arvostelee ihan ihme asioita muissa ihmisissä (siten että monesti muut kuulevat itse sen) ja ei kestä yhtään kritiikkiä, mutta on kova sitä antamaan... En ikinä ole ymmärtänyt miten hän ei huomaa omaa huonoa käytöstään, vaan aina on muiden vika. Tämä ei tietenkään ole välttämättä tosi sinun kohdallasi. :)

Miten joku voi olla noin harhainen? Ei tule edes koskaan korjaamaan omaa käytöstään, jos jotenkin onnistuu kuvittelemaan olevansa mukava.

Miten jollekin voi tulla yllätyksenä, että aika suuri osa ihmisistä on tekopyhiä ja itsereflektiokyky on nolla.

Vierailija
26/28 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se sukupuolesta oo kiinni . työyhteisöt on mitä on.  yhdessä lapsenlapsen isä (vävy), isoäiti ja toinen isoisä ja tietysti pääisoisä. tytär oli mutta lähti kun ei uskalla palkata vakituiseksi.  toiselta paikkakunnalta tulleita katsotaan kieroon, halutaan pois vaikka pääkonttorista palkattiin, voi puhua totta.  ei ole perheyritys vaan tytäryhtiö.

toisessa johtaja palkkasi oman sukupuolen edustajia, alle 30v, savusti kaikki 40+ toisen sukupuolen edustajat pois. yhden irtisanoi.

niin se käy

Vierailija
27/28 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:stä ei pidetä koska ei lähde mukaan juoruihin ja keskityy työntekoon sen sijaan että juoruilisi työkavereiden kansaa mukavia työajalla. Ap saa työkaverit näyttämään laiskoilta. Mikä yhdistääkään paremmin työkavereita kuin ilkeiden juorujen kertominen juorukerhoon kuulumattomasta henkilöstä.

Vierailija
28/28 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tuo itseäni esille. Olen ehkä hieman arka enkä tykkää olla keskipisteenä. Juttelen kyllä normaalisti ja kaikille. Nauran jutuille siinä missä muutkin ja heittelen väleihin hauskoja kommentteja, joille muut nauravat. Silti muut pitävät minuun etäisyyttä. Jättävät ulkopuolelle kun suunnitellaan työpaikan ulkopuolisia juttuja.

Olen ihan normaali keski-ikäinen nainen. En koskaan meikkaa. Hyväkuntoinen olen kyllä, koska harrastan paljon liikuntaa.

Ehkä sinua pidetään liian varautuneena ja omissa oloissa olevana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän