Laittaisitko Tinder-profiiliin, että olet vapaaehtoisesti lapseton ja steriloitu? Millä sanoin ilmaisisit asian.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekäs paska enkä jaksa panostaa muihin.
Tässä taas tyyppiesimerkki kuuden lapsen kotiäidistä, jonka maailmaan ei mahdu muta kuin ne lapset, ja muiden erilaiset valinnat ovat tuomittavia ja väärin.
Jos ei halua lapsia, ei välitä kenestäkään eikä jaksa panostaa muihin? Just. Mites omat vanhemmat, ystävät, sisarukset, kummilapset...?
Bitch please. Ja joo, olen äiti itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas tyyppiesimerkki kuuden lapsen kotiäidistä, jonka maailmaan ei mahdu muta kuin ne lapset, ja muiden erilaiset valinnat ovat tuomittavia ja väärin.
Jos ei halua lapsia, ei välitä kenestäkään eikä jaksa panostaa muihin? Just. Mites omat vanhemmat, ystävät, sisarukset, kummilapset...?
Bitch please. Ja joo, olen äiti itsekin.
Huoruliini hiljaa, olen mies enkä mikään inisevä akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin niin ei ole naisilla turhia luuloja, että saisivat myöhemmin ylipuhuttua lapsentekoon.
"Ei ole lapsia enkä halua tulevaisuudessakaan, tämän vuoksi vasektomia tehty."
Miksi oletat että ap on mies?
Miksi haluat tietää miksi joku olettaa? Mitä saat irti siitä tiedosta?
Miksi oletat että joku haluaisi sen tietää tai tiedosta olisi hänen saatava jotakin irti?
En laittaisi. En kyllä laittaisi sitäkään että lapsi/lapsia on toiveissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bitch please. Ja joo, olen äiti itsekin.Huoruliini hiljaa, olen mies enkä mikään inisevä akka.
Sä ole Miestä nähnytkään 😂 Olet nimenomaan inisevä ämmä. Ja vielä suvaitsematon sellainen. Pus pus.
"En kyllä laittaisi. Minusta aika henkilökohtainen tieto Tinderin kaltaiseen palveluun. Tosin en etsikään sieltä mitään loppuelämän suhdetta.
Miksi miinustatte?"
Miten niin henkilökohtainen tieto ja miksi sitä pitäisi hävetä? Onhan ihmisillä lapsiakin julkisesti ilman että piilottelevat asiaa, miksi velan pitäisi piilotella velauttaan? Itse haen tinderistä kyllä loppuelämän suhdetta, en harrasta yhden illan juttuja ollenkaan. Minusta toiveet lapsien teon suhteen pitäisi voida käsitellä jo viimeistään ekoilla treffeillä niin ei menisi kummaltakaan aikaa hukkaan. Olen vela enkä häpeä tai piilottele asiaa tippaakaan.