G:Painoindeksisi, ikäsi ja lastesi lukumäärä?
Kommentit (16)
Meikä painoindeksi 25, ikä 30 ja lapsia 2. (HUOM. Painoindeksini ennen raskauksia oli 30)
Olen tyytyväinen nykyiseen painooni. Olen aika lanteikas, joten nuorempana paino oli jakautunut siten, että takapuolessa oli leveyttä, mutta muutoin olin tosi laihan näköinen.
painoindeksi ei muutes kerro onko paino lihasta vai läskiä. Jollain saattaa olla korkeampi indeksi, koska on treenannut itsensä niin tiukaksi lihaksi :). Lihas painaa enempi kui läski ;)
Ja joo, painoa saisi olla enemmän, varmaan lähtee nousuun kun imetys loppuu.
mitenkäs se painoindeksi laskettiinkaan?
tuuti34:
mitenkäs se painoindeksi laskettiinkaan?
Ensimmaiseen tyytyvainen, toiselle ei voi mitaan ;) ja kolmas saisi nousta kakkoseen vaikka heti
Kertokaahan tarkemmin pituutenne ja painonne. Taidatte olla todellisia anorektikkoja.
Alipainon raja on alle 20.
Oma painoindeksini on 19,5, ikää 33 v lapsi yksi lapsi.
BMI 18, ikä 31v., 1 lapsi (2v) sekä rv. 11 ja risat
mutta mitäs siitä eilen kuitenkin kerroitte että pimperoistanne roikkuu ulokkeita
Mutta mitäs siitä römpsästä voi törsöttää kaikenlaista mutta hoikkaa niin hoikkaa täytyy ESITTÄÄ
miksi painoasia on niin ongelmallista teille että pitää valehdella
minun painoindeksini on 21, mutta en ole mikään " hoikka" . Olen aivan normaalivartaloinne, jolla on reidet täynnä selluliittiä. Ja jonka vatsamakkarosta mies aina kuittailee.
Lihotuskuuri käynnissä. Pitäisi saada semmoset 6-8 kiloa lisää, ni oisin suht tyytyväinen.
*4*