Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 47v saa sydäninfarktin.

Vierailija
12.10.2025 |

Ja on viimeiset 5 vuotta huutanut somessa kuinka ei ota mitään rokotteita ja jokaiseen kuolinilmoitukseen  kommentoinut "tutkittu ja turvallinen " ja "ei ennen nuorena sairastuttu/ kuoltu sairauteen (lisää tähän se mikä oli kyseessä). 

Niin mitä kommentoisit? 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavoilla on sitä suurempi merkitys, mitä enemmän ikää tulee. Ei voi loputtomiin vain pahoinpidellä itseään, kuten nuorena.

Vierailija
2/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itse sain sydäninfarktin vuosi sitten ja olin muutama kuukausi aiemmin sairastanut koronan (kaikki rokotukset otettu). Yhtenä infarktin aiheuttajana pidettiin myös ehkä koronaa.. Syyhän ei siis missään vaiheessa selvinnyt, mutta korona oli yksi ehdokas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Itse sain sydäninfarktin vuosi sitten ja olin muutama kuukausi aiemmin sairastanut koronan (kaikki rokotukset otettu). Yhtenä infarktin aiheuttajana pidettiin myös ehkä koronaa.. Syyhän ei siis missään vaiheessa selvinnyt, mutta korona oli yksi ehdokas. 

Minä sain infarktin 45-vuotiaana vuonna 2004. Korona taisi olla jo silloin pääasiallinen syy!

Vierailija
4/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten uutisoitiin Helsingin yliopiston tutkimuksesta, jonka mukaan huono hammashygienia on oikopolku sydäninfarktille. 

Vierailija
5/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintavoilla on sitä suurempi merkitys, mitä enemmän ikää tulee. Ei voi loputtomiin vain pahoinpidellä itseään, kuten nuorena.

No tuota just hän hokenut. Ja silti sai sydäninfarktin.  

Ap 

Vierailija
6/38 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sairauteen ei ennen kuoltu ? 

Vierailija
7/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sairauteen ei ennen kuoltu ? 

Foliohattujen mielestä ei mihinkään. 

Vierailija
8/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä , ei korona voi olla syy jos kaikki rokotukset otettu. 

Vierailija
9/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aiheuttaja. Korona ja muut infektiot voi lisätä riskiä. Muttei ne koskaan ole aiheuttajia. Sinulla oli tukos sepelvaltimossa ja se syntyy monen riskin summana. Ei siihen ole muuta syytä.

Vierailija
10/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain infarktin 45-vuotiaana vuonna 2004. Korona taisi olla jo silloin pääasiallinen syy!

Se ei ole koskaan syy.

Vierailija
11/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko sitten uutisoitiin Helsingin yliopiston tutkimuksesta, jonka mukaan huono hammashygienia on oikopolku sydäninfarktille. 

Työttömillä ei ole rahaa hammaslääkäriin, kun kaikki työttömät ei saa toimeentulotukea. Itse olen käynyt hammaslääkärissä vuonna 2014.

Vierailija
12/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki infektiot voi lisätä riskiä. Myös hampaissa. 

Vierailija
13/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta kiittää jos potkaisee ajoissa tyhjää...jää kaiken maailman korvaukset ja avustukset maksamatta eikä tule eläkkeistäkään kuluja..

14/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Jättäisin kommentoimatta, sillä aiemman kokemuksesi perusteella kyseinen henkilö ei kommenteista hyötyisi mitenkään.

Ne lukijat jotka uskovat rokotevastaisten hörhöilyviesteihin eivät myöskään hyötyisi kommentistasi koska se ei vahvistaisi heidän ennakkokäsitystään asiasta. 

M60

Vierailija
15/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta foliohattujen elämä, voivat tehdä itselleen ihan mitä haluavat. 

Vierailija
16/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppina, noin vuonna -60 sai ensimmäisen sydäninfarktin 46-vuotiaana.  Pientilan emäntä. Kuoli alle 60-vuotiaana kolmanteen sydäninfarktiinsa, lääkkeistä ja verenohennuksesta huolimatta.

Vierailija
17/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona pysyy loitolla kun juo hopeavettä ja laittaa alumiinifolion päähän! Metallit on terveydelle hyväksi, erityisesti raskasmetallit. 

Vierailija
18/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki infektiot voi lisätä riskiä. Myös hampaissa. 

Ja rok vast terveydenhoitaja, alle 50, päästi somessa hörönaurun.  Taas piilotellaan, muka hampaat.  ( en tiedä mitä nykyisin tekee muuta kuin noita julkaisee facessaan)

Vierailija
19/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä ei ole rahaa hammaslääkäriin, kun kaikki työttömät ei saa toimeentulotukea. Itse olen käynyt hammaslääkärissä vuonna 2014.

Jättää maksamatta.  Ei tulottomalta voi ulosmitata.

Vierailija
20/38 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kuoli sydäninfarktiin ennen koronavuosia.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi