Kun 47v saa sydäninfarktin.
Ja on viimeiset 5 vuotta huutanut somessa kuinka ei ota mitään rokotteita ja jokaiseen kuolinilmoitukseen kommentoinut "tutkittu ja turvallinen " ja "ei ennen nuorena sairastuttu/ kuoltu sairauteen (lisää tähän se mikä oli kyseessä).
Niin mitä kommentoisit?
Kommentit (38)
Niin. Itse sain sydäninfarktin vuosi sitten ja olin muutama kuukausi aiemmin sairastanut koronan (kaikki rokotukset otettu). Yhtenä infarktin aiheuttajana pidettiin myös ehkä koronaa.. Syyhän ei siis missään vaiheessa selvinnyt, mutta korona oli yksi ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse sain sydäninfarktin vuosi sitten ja olin muutama kuukausi aiemmin sairastanut koronan (kaikki rokotukset otettu). Yhtenä infarktin aiheuttajana pidettiin myös ehkä koronaa.. Syyhän ei siis missään vaiheessa selvinnyt, mutta korona oli yksi ehdokas.
Minä sain infarktin 45-vuotiaana vuonna 2004. Korona taisi olla jo silloin pääasiallinen syy!
Muutama viikko sitten uutisoitiin Helsingin yliopiston tutkimuksesta, jonka mukaan huono hammashygienia on oikopolku sydäninfarktille.
Vierailija kirjoitti:
Elintavoilla on sitä suurempi merkitys, mitä enemmän ikää tulee. Ei voi loputtomiin vain pahoinpidellä itseään, kuten nuorena.
No tuota just hän hokenut. Ja silti sai sydäninfarktin.
Ap
Mihin sairauteen ei ennen kuoltu ?
Vierailija kirjoitti:
Mihin sairauteen ei ennen kuoltu ?
Foliohattujen mielestä ei mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä , ei korona voi olla syy jos kaikki rokotukset otettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aiheuttaja. Korona ja muut infektiot voi lisätä riskiä. Muttei ne koskaan ole aiheuttajia. Sinulla oli tukos sepelvaltimossa ja se syntyy monen riskin summana. Ei siihen ole muuta syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain infarktin 45-vuotiaana vuonna 2004. Korona taisi olla jo silloin pääasiallinen syy!
Se ei ole koskaan syy.
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko sitten uutisoitiin Helsingin yliopiston tutkimuksesta, jonka mukaan huono hammashygienia on oikopolku sydäninfarktille.
Työttömillä ei ole rahaa hammaslääkäriin, kun kaikki työttömät ei saa toimeentulotukea. Itse olen käynyt hammaslääkärissä vuonna 2014.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki infektiot voi lisätä riskiä. Myös hampaissa.
Yhteiskunta kiittää jos potkaisee ajoissa tyhjää...jää kaiken maailman korvaukset ja avustukset maksamatta eikä tule eläkkeistäkään kuluja..
Aloittajalle: Jättäisin kommentoimatta, sillä aiemman kokemuksesi perusteella kyseinen henkilö ei kommenteista hyötyisi mitenkään.
Ne lukijat jotka uskovat rokotevastaisten hörhöilyviesteihin eivät myöskään hyötyisi kommentistasi koska se ei vahvistaisi heidän ennakkokäsitystään asiasta.
M60
Eipä kiinnosta foliohattujen elämä, voivat tehdä itselleen ihan mitä haluavat.
Anoppina, noin vuonna -60 sai ensimmäisen sydäninfarktin 46-vuotiaana. Pientilan emäntä. Kuoli alle 60-vuotiaana kolmanteen sydäninfarktiinsa, lääkkeistä ja verenohennuksesta huolimatta.
Korona pysyy loitolla kun juo hopeavettä ja laittaa alumiinifolion päähän! Metallit on terveydelle hyväksi, erityisesti raskasmetallit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki infektiot voi lisätä riskiä. Myös hampaissa.
Ja rok vast terveydenhoitaja, alle 50, päästi somessa hörönaurun. Taas piilotellaan, muka hampaat. ( en tiedä mitä nykyisin tekee muuta kuin noita julkaisee facessaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömillä ei ole rahaa hammaslääkäriin, kun kaikki työttömät ei saa toimeentulotukea. Itse olen käynyt hammaslääkärissä vuonna 2014.
Jättää maksamatta. Ei tulottomalta voi ulosmitata.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kuoli sydäninfarktiin ennen koronavuosia.
Elintavoilla on sitä suurempi merkitys, mitä enemmän ikää tulee. Ei voi loputtomiin vain pahoinpidellä itseään, kuten nuorena.