Kun 47v saa sydäninfarktin.
Ja on viimeiset 5 vuotta huutanut somessa kuinka ei ota mitään rokotteita ja jokaiseen kuolinilmoitukseen kommentoinut "tutkittu ja turvallinen " ja "ei ennen nuorena sairastuttu/ kuoltu sairauteen (lisää tähän se mikä oli kyseessä).
Niin mitä kommentoisit?
Kommentit (7)
Niin. Itse sain sydäninfarktin vuosi sitten ja olin muutama kuukausi aiemmin sairastanut koronan (kaikki rokotukset otettu). Yhtenä infarktin aiheuttajana pidettiin myös ehkä koronaa.. Syyhän ei siis missään vaiheessa selvinnyt, mutta korona oli yksi ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse sain sydäninfarktin vuosi sitten ja olin muutama kuukausi aiemmin sairastanut koronan (kaikki rokotukset otettu). Yhtenä infarktin aiheuttajana pidettiin myös ehkä koronaa.. Syyhän ei siis missään vaiheessa selvinnyt, mutta korona oli yksi ehdokas.
Minä sain infarktin 45-vuotiaana vuonna 2004. Korona taisi olla jo silloin pääasiallinen syy!
Muutama viikko sitten uutisoitiin Helsingin yliopiston tutkimuksesta, jonka mukaan huono hammashygienia on oikopolku sydäninfarktille.
Vierailija kirjoitti:
Elintavoilla on sitä suurempi merkitys, mitä enemmän ikää tulee. Ei voi loputtomiin vain pahoinpidellä itseään, kuten nuorena.
No tuota just hän hokenut. Ja silti sai sydäninfarktin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syynä tappavat injektiot, ei suinkaan plörönä!
Elintavoilla on sitä suurempi merkitys, mitä enemmän ikää tulee. Ei voi loputtomiin vain pahoinpidellä itseään, kuten nuorena.