Sain äsken nauttia kauniin, nuoren naisen kosketuksesta
Kävin nimittäin parturissa. Tukkani leikkasi kaunis, noin 20-22-vuotias blondi. Todella ystävällinen nuori nainen, joka kehui hiuksiani vahvoiksi ja antoi vinkkejä miten ne kannattaa leikata. Tietysti toteutimme ne kaikki. Hänen kosketuksensa tuntui miellyttävältä ja oli hienoa olla hänen huomionsa keskipisteenä puolisen tuntia.
Varaan ajan samalle parturille neljän viikon päähän. Yksinäisen miehen on otettava ilo irti arjen pienistä asioista, kuten kohtaamisista naisten kanssa.
Kommentit (40)
Ainakin minun parturini järkyttyisi jos alkaisin yhtäkkiä karjahdella ja nytkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten moni runkkaa siinä parturintuolissa, liinan alla?
Mahdotonta ilman että jää kiinni.
Miehen on silti tehtävä se, mikä on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on naisellakin. Kampaajalta ja hierojalta saa rentouttavaa kosketusta.
Hyvä pointti. Itse olen pitkässä avioliitossa ja kärsin jatkuvasta hellyydenkaipuusta. Ei se hellyysvaje ole vain yksinäisten kilttimiesten etuoikeus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on naisellakin. Kampaajalta ja hierojalta saa rentouttavaa kosketusta.
Hyvä pointti. Itse olen pitkässä avioliitossa ja kärsin jatkuvasta hellyydenkaipuusta. Ei se hellyysvaje ole vain yksinäisten kilttimiesten etuoikeus..
Ei, mutta kovin moni ihminen ei ymmärrä miltä tuntuu olla kokonaan ilman naisen kosketusta. Töissä tietysti kättelen välillä naisia, mutta ei se ole sama asia. Parturi on lähinnä sellaista hellää kosketusta vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun on tukka hyvin ja vieläpä viikonloppu niin voikin lähteä yöelämään etsimään itsellesi samanlaista.
Taidanpa jäädä kotiin, tehdä pinaattimunakkaan ja katsoa ampumahiihtoa. En viihdy baareissa enkä käytä juurikaan alkoholia.
Vemputat varmasti raivokkaasti kyrpääsi tuota tyhjäpäätä miettien. Samaan aikaan ämmän ananasfleda irakilainen boyfriend nai rytmikkäästi inisevää narttua.
Hakkaan tattia tälläkin hetkellä ja aion jatkaa aamuun asti. Tukka on nyt hyvä.
Parturihullutus - taasko se alkaa? Eikö se koskaan lopu?
Vierailija kirjoitti:
Parturihullutus - taasko se alkaa? Eikö se koskaan lopu?
Parturit ovat yksinäisen miehen ainoa kosketuspinta naissukupuoleen. Ja oikeastaan ainoa ilo harmaassa arjessa. Parturikäynti on aina viikon kohokohta, jota alkaa odottaa jo muutamaa päivää etukäteen.
Voisinko kysyä että miksi eräs puolituttu parturi nainen aina kinuaa minua parturiin?
En ole käynyt yli 10vuoteen parturissa,voiko sillä olla jotain muuta mielessä?
Pelottaa ajatus jos alkaakin jöpöttämään sen pestessä hiuksia tai vastaavaa.
En kyllä yleensä saa mitään positiivista huomiota naisilta joten kyse on varmaan pelkästä leikkauksesta.😞
Ja nyt sitten olet mustasukkainen siis siitä että olen antanut ulkomaalaisen miehen laittaa hiuksiani. Voi kuule käy sielä mroomissa ja katokkin että leikkaa vaan hiukset ja maksat tupla hinnan.
M kirjoitti:
Voisinko kysyä että miksi eräs puolituttu parturi nainen aina kinuaa minua parturiin?
En kyllä yleensä saa mitään positiivista huomiota naisilta joten kyse on varmaan pelkästä leikkauksesta.😞
Ehkä hän haluaa lisämyyntiä. Kannattaa kokeilla!
Rintakehäni valtaa vieläkin mukava, lämmin fiilis, kun ajattelen eilistä parturikäyntiä ja hänen hymyään. Seuraavat viikot pitää taas tarpoa loskassa vailla naisen hellää kosketusta :(
Ehkä vähän creepyä, mutta ok kunhan muistat että hän on siellä vain tekemässä työtään, joka on hiusten leikkaaminen.
T: Nuori nainen joka myös "koskettaa ihmisiä rahasta".
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän creepyä, mutta ok kunhan muistat että hän on siellä vain tekemässä työtään, joka on hiusten leikkaaminen.
Niin, hänelle olin vain asiakas muiden joukossa, mutta minulle hänen kohtaamisensa oli viikon kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla kosketat?
Jossain mainittu hieroja ei ole kyllä aiheuttanut minkäänlaisia "sellaisia" fiiliksiä,on pakko sanoa että naishieroja millä olen käynyt löysi kaikki kipeät paikat sen verran hyvin ettei käynyt mielessäkään vaakamambot.
Saako jostain sitten jotain sellaista "paremmalta" tuntuvaa hierontaa?
Tulipa surullinen olo tästä ketjusta :( joku maksaa käteisellä jotta joku ihan vähän koskettaisi kättä vahingossa.. Voi yksinäiset :(
Vierailija kirjoitti:
Tulipa surullinen olo tästä ketjusta :( joku maksaa käteisellä jotta joku ihan vähän koskettaisi kättä vahingossa.. Voi yksinäiset :(
Sellaista on yksinäisen miehen elämä :(
Jos tekisin säännöllistä 8 tunnin päivää, ottaisin koiran kaveriksi. Mutta valitettavasti joudun välillä tekemään pitkääkin päivää, enkä halua rääkätä viatonta eläintä samanlaisella yksinäisyydellä mitä itse joudun kokemaan.
Mieluummin menen parturiin joka osaa leikata.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn samaistumaan. Oman viikkoni kohokohta oli, kun nuori ja kaunis kassaneiti kosketti kättäni antaessaan vaihtorahoja. Tuli mukavan lämmin ja turvallinen olo. Tämän takia maksan aina kaupassa käteisellä.
Ai tuon takia joku maksaa käteisellä.
M kirjoitti:
😉
Halvalla lähtee. Muutama kymppi. Ja aiemmalle kommentoijalle, eihän itsensä myyminen ole Suomessa laitonta.