Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain äsken nauttia kauniin, nuoren naisen kosketuksesta

Vierailija
01.12.2017 |

Kävin nimittäin parturissa. Tukkani leikkasi kaunis, noin 20-22-vuotias blondi. Todella ystävällinen nuori nainen, joka kehui hiuksiani vahvoiksi ja antoi vinkkejä miten ne kannattaa leikata. Tietysti toteutimme ne kaikki. Hänen kosketuksensa tuntui miellyttävältä ja oli hienoa olla hänen huomionsa keskipisteenä puolisen tuntia.

Varaan ajan samalle parturille neljän viikon päähän. Yksinäisen miehen on otettava ilo irti arjen pienistä asioista, kuten kohtaamisista naisten kanssa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on naisellakin. Kampaajalta ja hierojalta saa rentouttavaa kosketusta. 

Vierailija
2/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun on tukka hyvin ja vieläpä viikonloppu niin voikin lähteä yöelämään etsimään itsellesi samanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuko rinnat välillä niskaan

Vierailija
4/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua täysin, vaikka olenkin nainen ja 35+. Käydessäni viimeksi kampaajalla mulle tuli suorastaan syntinen olo, kun nautin niin sen mieskampaajan kosketuksesta. Toisaalta uskoisin, että kampaajat ja kosmetologit tietänevät ilmiön, siis sen että jotkut ihmisistä eivät saa kosketusta mistään muualta ja nauttivat sitten siitä, kun joku koskettaa ammattinsa puolesta.

Olen ihan hoikka ja ok-näköinen, mutta en ole saanut toisen ihmisen kosketusta vuosikausiin lukuunottamatta juuri kampaamokäyntejä ja ihan satunnaisia hipaisuja tai kaverihaleja.

Olen onnettomasti (yksipuolisesti) ihastunutkin varattuun, joten en häntäkään saa, enkä toisaalta pysty nyt kiinnostumaan muistakaan. Surullista ja yksinäistä on elämäni.

Vierailija
5/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin erakoituneena pitkäaikaispoikamiehenä olen kateellinen, mutta samalla kuitenkin onnellinen puolestasi.

Miksi et sinäkin mene parturiin (naiskampaajalle) tai hierojalle (naispuoliselle) tai ihan kasvohoitoon kosmetologille. Samalla korostuisi komeutesi ja saisit ehkä oman tyttöystävänkin.

Vierailija
6/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt parturissa varmaan 15 vuoteen, koska olen jo siinä tilanteessa että kammoksun nuorien ja kauniiden naisten kosketusta. Olen kateellinen rohkeudestasi.

Vierailija
7/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuko rinnat välillä niskaan

Se että naisilla on rinnat ei tarkoita että naiset haluaisivat olla kanssasi missään tekemisissä.

Vierailija
8/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kun on tukka hyvin ja vieläpä viikonloppu niin voikin lähteä yöelämään etsimään itsellesi samanlaista.

Taidanpa jäädä kotiin, tehdä pinaattimunakkaan ja katsoa ampumahiihtoa. En viihdy baareissa enkä käytä juurikaan alkoholia.

Vierailija
9/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa jäädä kotiin, tehdä pinaattimunakkaan ja katsoa ampumahiihtoa. En viihdy baareissa enkä käytä juurikaan alkoholia.

Vemputat varmasti raivokkaasti kyrpääsi tuota tyhjäpäätä miettien. Samaan aikaan ämmän ananasfleda irakilainen boyfriend nai rytmikkäästi inisevää narttua.

:D

Vierailija
10/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samaistumaan. Oman viikkoni kohokohta oli, kun nuori ja kaunis kassaneiti kosketti kättäni antaessaan vaihtorahoja. Tuli mukavan lämmin ja turvallinen olo. Tämän takia maksan aina kaupassa käteisellä.

Vierailija
11/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vemputat varmasti raivokkaasti kyrpääsi tuota tyhjäpäätä miettien. Samaan aikaan ämmän ananasfleda irakilainen boyfriend nai rytmikkäästi inisevää narttua.

Niin. Eikö tuo nyt ole aika itsestään selvää.

Vierailija
12/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä lisäpalveluksista, parturi-kampaajia koskeva viidakonsanonta on totta. Oma vakkari parturi-kampaajani ridaa aina välillä kullillani kun istun tuolissa, isoutareinen blondibimbo on hänkin. Otan aina viimeisen ajan ja molemmat tiedämme, mitä olen saksimisen lisäksi vailla. Joskus ottaa ihan vain suikkiin ja saan laskea lolloille. Suosittelen :)

Onko ihan laillisesti toimiva kampaaja vai onko joku vähän "toisenlainen" kampaaja? Kerrohan vinkkiä missäpäin Suomea niin osataan me muutkin miehet tonne osautua.

Vierailija
13/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä lisäpalveluksista, parturi-kampaajia koskeva viidakonsanonta on totta. Oma vakkari parturi-kampaajani ridaa aina välillä kullillani kun istun tuolissa, isoutareinen blondibimbo on hänkin. Otan aina viimeisen ajan ja molemmat tiedämme, mitä olen saksimisen lisäksi vailla. Joskus ottaa ihan vain suikkiin ja saan laskea lolloille. Suosittelen :)

Ja sitten heräsit unesta.

Vierailija
14/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn samaistumaan. Oman viikkoni kohokohta oli, kun nuori ja kaunis kassaneiti kosketti kättäni antaessaan vaihtorahoja. Tuli mukavan lämmin ja turvallinen olo. Tämän takia maksan aina kaupassa käteisellä.

Vähän sama minulla, kun kaupassa kassaneiti jämähti katsomaan silmiini eikä meinannut irroittaa kassakuitistakaan, olin varma että siinä oli nyt jotain kipinää. Pian törmäsin mielestäni satavarmasti samaan naiseen Tinderissä ja innoissani painelin sydäntä, mutta matchia ei koskaan kuulunut ja olin hyvin pettynyt.

Vierailija
15/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava palvelu. Paljo ottaa?

Vierailija
16/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturit ovat elämän parhautta ja yksinäisen kulkijapojan luksustuokio.

Vierailija
17/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama minulla, kun kaupassa kassaneiti jämähti katsomaan silmiini eikä meinannut irroittaa kassakuitistakaan, olin varma että siinä oli nyt jotain kipinää. Pian törmäsin mielestäni satavarmasti samaan naiseen Tinderissä ja innoissani painelin sydäntä, mutta matchia ei koskaan kuulunut ja olin hyvin pettynyt.

Huikeaa, mutta voi ei :( Yritä vielä uudestaan jos olisi siellä Tinderissä vielä.

Vierailija
18/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni runkkaa siinä parturintuolissa, liinan alla?

Vierailija
19/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta ilman että jää kiinni.

Vierailija
20/40 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin kerran käsityöt ja luulin olevani turvassa liinan alla. Roteva Justiinamainen (mutta isot oli kannut, ei tosin paljaana) emäntä heitti minut niskaperse-otteella pihalle housut nilkoissa ja muna puolitanassa. Meinasin tehdä rikosilmoituksen karkeakouraisesta käsittelystä, mutta luovuin ajatuksesta, koska olisin joutunut selittemään runkkaustani.