***Tiistaihin KESÄKERTUT***
Kommentit (23)
kiitos rehellisyydestä. Ei tuu niin " huono" olo. (siivous 1-3vk välein) Tosin tuo keittiön siivoominen ei meillä oo sen useemmin, ehkä kerran viikossa tai riippuen siitä, milloin tulee vieraita... :-)
Liikkeistä, miekin oon pohtinu, onko turhan hiljanen vauva. Ehkä kontrasti siihen, mitä oli alussa (jo vk13 tunsin liikkeitä), on niin iso. Siis et luulis nyt tulevan jo kipeitä potkuja, mut eipä pahemmin oo tullu. Rakkoon osuvat potkut tietty vähän ikäviä. Onneks on jo ison osan ajasta pää alaspäin. Mut kyl makuulle mennessä saa yleensä heti liikkumaan. Et eipä kai hätää.
summersnow rv30!
Siivouksesta. Itte tykkään, että on siistiä, eli järjestelen päivittäin, vien tavaroita paikalleen ja patistelen miehen keräämään omat kännykkä-kolikko-lompakko-yms-kasansa paikalleen.
Kuulostaapa tutulta. Miks miehillä pitää olla tommosia kasoja keittiön pöydällä tai milloin missäkin (tohon vois lisätä vielä sukat tohon listaan), ja sit kysytään vaimolta " ootko nähny mun lompakkoa/avaimia/niitä lappuja jotka toin 4 pv sitten ja laitoin johonkin" ... :-) Ei noi kysymykset haittaa muuta kuin ärtyneessä mielentilassa tai aamuyöstä (kun lähtee töihin ennen minua)...
Summerska
Touhukasta tiistaita..
Ihan ensiksi niistä tarvikkeista: Kiitos linkeistä ja vinkeistä, semmoisen kantoliinan olenkin ajatellut hankkia, mutten vielä tiedä mistä, ja mitä materiaalia jne. Tuo rypytetty (mihin oli linkki alempana) näytti ihan hauskalta. Samoin olen miettinyt sitä " Tummy Tub-kylpyammetta" , jonka kehuttiin vievän vauvelin masuvaivatkin ynnä tekevän muita ihmeitä. Taitaa tosin olla aika lyhytikäinen ilo, kun ei vauveli siihen kovin pitkään mahdu kylpemään.. Onkohan siitä jo jollakulla kokemuksia?
Pinnasängyn kasaukset ja vauvanvaatteiden järjestelyt syyhyttäisi sormia jo kovin, mutta pitänee vielä malttaa muutamia viikkoja... Tarvikehankinnoista (mitä olitte listanneet) muistui nyt tosiaan mieleen monta pientä asiaa, mitkä kannattaa ostaa itse jo hyvissä ajoin etukäteen! Ehkäpä minäkin teen oikein niistä listan..
Merkkivaatteista... kunnon kenkiin ja ulkovaatteisiin panostaminen ei harmita jälkeenpäin, niihin olen valmis sijoittamaan vähän enemmän. Mutta kyllä 130e ulkohaalarista tuntuu jo niin suolaiselta hinnalta, että jään mieluummin odottamaan alennusmyyntejä.. H&M:stä saa kohtuuhinnalla kivoja & kauniita vaatteita, ja ne on olleet ihan riittävän kestäviäkin.
Täällä (.) kaikki ok. Pääsiäistä ja pääsiäisherkkuja odotellessa..
-Belfast-