Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ota Tinder-naista

Vierailija
01.12.2017 |

Ties minkälaisten häntä-heikkien hyväksikäytettävänä ollut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa älyttömältä toi Tinder. Kuka oikeasti viitsii tuhlata aikaa tollaseen edes? Olen mieluummin yksin kuin treffailen noin. Olen yhden miehen nainen ollut aina ja tapasin exänikin ihan baarissa ja kemia tuli heti. Mitä järkeä??

Kemia tuli heti. Wow, ihan loistavaa!

Baarissa minäkin exäni tapasin noin 3-kymppisenä, ei ollut internettiä. Nyt en käy enää baareissa, koska siellä on niitä kolmekymppisiä, mutta internetsit on 👌

Vierailija
22/24 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sain tinderistä naisen. itse olen aika kova treenaa jne jne ja minun kriteerit oli naurettavat minkälaisen naisen voisin hyväksyä. oli just se timmii blaa blaa... Selailin sitä tinderiä ja ajattelin poistaa koko paskan. sit yks mimmi, joka ei siis ollu mun kriteereihin käyvä ollenkaan. Laitto niin hauskan viestin, että en voinut sivuuttaa häntä. Tajusin siinä heti, että voisin oikeasti ajatella ihmistä pään kautta en miltä näyttää. Myönnän urpona miehenä, että se ulkonäkö oli se mun juttu. On tämä nainen kaunis jne. Jos nyt näin törkeesti saan sanoa, niin on hänellä kiloja. Yritän vaan selittää tässä sitä kuinka dorka olin ton ulkonäkö homman suhteen. En ole oikeasti tuntenu näin hyvää fiilistä naisesta joka on oikeasti hauska. kyllä sitä on ollut vuosia idiootti. Saatte kivittää mut tyhmyydestä, mutta ne kivet otan ilolla vastaan. Tyttöystäväni on sinut itsensä kanssa ja hänellä on kiloja muutamia liikaa. Sellanen sopiva ihana nainen. Mutta ennen tällainen ei olisi tullut mieleenkään, että voisin hyväksyä. Onneksi hän oli se, joka sen viestin laittoi.

Nää on aina niin suloisia, kun palstapullukka esiintyy miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tuolla olevista naisista varmasti kevytkenkäisiä ja pilalle nussittuja. Eli ei ainakaan mikään ihanne kumppanin etsintään

Vierailija
24/24 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä ollut tinderiä enkä ikinä hommaisi miestä sen avulla. Hyi saatana, tiedä mihin sekin on meisselinsä dipannut :X