En ota Tinder-naista
Ties minkälaisten häntä-heikkien hyväksikäytettävänä ollut.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, olen bongitellut jo yhteensä 52, joista useampaa peppuunkin :)
Tämän ei pitäisi olla sosaalisesti hyväksyttyä.
No mitä sinä siellä Tinderissä sitten teet?
Ai ap:lla on ihan hirveästi valinnanvaraakin? Ei ole uskottavaa. Noin p-skoja provoja tehtaileva pikkupoikahan on siinä tilanteessa että ainoisiin seksikokemukset on oman käden kanssa :D
Kuinka oikein suunnittelet välttäväsi tinder-naiset? Ajattelitko kenties kysyä aina ensitreffeillä ettei treffikumppani vain koskaan ole kokeillut Tinderiä, vai meinasitko ihan ratsata naisen puhelimen ja tarkistaa ettei appia löydy?
Huvittavia nämä naisten kirjoitukset. Huomaan, että ottaa itsetuntonne päälle. Jos mies sanoo, että tietynlainen nainen ei ole hänen makuunsa. Niin heti palstalla olevat ja kuvaukseen sopivat naiset sanovat ettet olisi saanutkaan. Aina teidän on pakko "pistää paremmaksi" jos tulette torjutuiksi. Kaikissa muissa asioissa osaatte kyllä uhriutua. Tästä johtuen arvostukseni ikäisiini 40v naisiin on käytännössä nolla. Nyt alan nauttimaan alapeukuista ja mietin kuinka osuin tunteisiin.
Olen treffannut 20 miestä tinderistä.
Yhdenkään kanssa en ole edes suudellut.
Terveisin 37 vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä naisten kirjoitukset. Huomaan, että ottaa itsetuntonne päälle. Jos mies sanoo, että tietynlainen nainen ei ole hänen makuunsa. Niin heti palstalla olevat ja kuvaukseen sopivat naiset sanovat ettet olisi saanutkaan. Aina teidän on pakko "pistää paremmaksi" jos tulette torjutuiksi. Kaikissa muissa asioissa osaatte kyllä uhriutua. Tästä johtuen arvostukseni ikäisiini 40v naisiin on käytännössä nolla. Nyt alan nauttimaan alapeukuista ja mietin kuinka osuin tunteisiin.
Tunnustat aloituksesi siis provoksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen treffannut 20 miestä tinderistä.
Yhdenkään kanssa en ole edes suudellut.
Terveisin 37 vuotias nainen.
Menit noiden miesten kanssa siis suoraan asiaan, ei jäänyt aikaa hempeilylle?
Minä otan naiset baarista.Tietää suurin piirtein mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. Mutta epäilen että kyseessä oli silti provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. Mutta epäilen että kyseessä oli silti provo.
Siinä tapauksessa pahoittelen erehdystäni. Niin, selvä provohan tämä on.
sain tinderistä naisen. itse olen aika kova treenaa jne jne ja minun kriteerit oli naurettavat minkälaisen naisen voisin hyväksyä. oli just se timmii blaa blaa... Selailin sitä tinderiä ja ajattelin poistaa koko paskan. sit yks mimmi, joka ei siis ollu mun kriteereihin käyvä ollenkaan. Laitto niin hauskan viestin, että en voinut sivuuttaa häntä. Tajusin siinä heti, että voisin oikeasti ajatella ihmistä pään kautta en miltä näyttää. Myönnän urpona miehenä, että se ulkonäkö oli se mun juttu. On tämä nainen kaunis jne. Jos nyt näin törkeesti saan sanoa, niin on hänellä kiloja. Yritän vaan selittää tässä sitä kuinka dorka olin ton ulkonäkö homman suhteen. En ole oikeasti tuntenu näin hyvää fiilistä naisesta joka on oikeasti hauska. kyllä sitä on ollut vuosia idiootti. Saatte kivittää mut tyhmyydestä, mutta ne kivet otan ilolla vastaan. Tyttöystäväni on sinut itsensä kanssa ja hänellä on kiloja muutamia liikaa. Sellanen sopiva ihana nainen. Mutta ennen tällainen ei olisi tullut mieleenkään, että voisin hyväksyä. Onneksi hän oli se, joka sen viestin laittoi.
Hyvä! Ei me kaikki siellä tinderissä olla.
vonkamies kirjoitti:
Mistä baarista saa naisia, jotka eivät ole koskaan käyttäneet Tinderiä?
Tapasin Tinderin kautta noin 25 miestä, joista 23 kanssa korkeintaan halasin, jos sitäkään. Yhden kanssa menin sänkyyn muutaman kerran, mutta jutusta ei tullut enempää koska en halunnut suhdetta. Siitä 25. miehestä tuli aviomieheni. Yhteensä olen elämäni aikana harrastanut seksiä 9 miehen kanssa.
t. Nainen, 39 v.
Kuulostaapa älyttömältä toi Tinder. Kuka oikeasti viitsii tuhlata aikaa tollaseen edes? Olen mieluummin yksin kuin treffailen noin. Olen yhden miehen nainen ollut aina ja tapasin exänikin ihan baarissa ja kemia tuli heti. Mitä järkeä??
Vierailija kirjoitti:
vonkamies kirjoitti:
Mistä baarista saa naisia, jotka eivät ole koskaan käyttäneet Tinderiä?
Ei mistään. Sellasia ei ole olemassakaan. Livenä taistelet viestejä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Ei me kaikki siellä tinderissä olla.
Näin piti minunkin kirjoittaa, eli en ole tinderistä, vaan saatan tulla vastaan vaikka kaupassa, kirjastossa tai työpaikalla. :)
vonkamies kirjoitti:
Niin, baarihoron. Tilastollisesti enemmän tauteja kuin oikealla horolla.
Hyyyi! Eikö muuten muita naisia hämää, jos miehen elin on ollut muiden naisten pyllyreiässä?? Kai muuten tiedätte, etei ne peppureiätkään loputtomiin kestä? Rupeaa tulemaan löystymistä, ohivuotoja, korjausleikkauksia ym. Ei ole normaalia.