Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Happy pancake-sivu mennyt ihan pilalle

Vierailija
01.12.2017 |

Siitä on nyt tehty tuollainen wannabe-tinder. Todella vaikea käyttää, ei mitään hyvää tuossa uudistuksessa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy Pancake on paska sivusto muutenkin. Huonoa tarjontaa ja ihmeellisiä vaatimuksia.

Vierailija
22/27 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happypancake sivusto on todennäköisesti lasten leike,samat mykkä naiset päivästä toiseen, miten on mahdollista että yhtään lisää eikä vähempää???!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, ennenhän tuota mainostettiin 100% ilmaisena, mutta uudistusten ja toimintojen heikentymisestä johtuvasta porusta päätellen uskaltaisin veikata, että ovat siirtymässä samaan semi-maksulliseen tyyliin kuin esim. s24 treffit.

Vierailija
24/27 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset siellä botteja houkutuslintuja? Eivät vastaa viesteihin vai mikä on? Meneekö noi lähetetetyt viestit edes perille, vai onko siellä jokin rajoitin, että pitää maksaa jotain jonnekin, ennen kuin voi ottaa yhteyttä toiseen?

Hyviä naisia olisi paljon, tekstien perusteella tolkun naisia ja tositarkoituksella liikenteessä.

Vierailija
25/27 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan miten pääsen tsekkaamaan myös kuvattomia profiileja? Minulle näkyy vain kuvalliset profiilit. Minä kuitenkin näyn jostain syystä , koska minun profiilia käyvät katsomassa niin kuvalliset ja kuvattomat.

Vierailija
26/27 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannukakku

Jouduin kirjautumaan uudellee, otin selfien ja oli tarkastettu ruksi tuli.

Sitten tuli kahden homomiehen kuva ja

Minulle käsky et ole aloittanut keskustelua

Pois pois ja äkkiä 😂

Vierailija
27/27 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän