Happy pancake-sivu mennyt ihan pilalle
Siitä on nyt tehty tuollainen wannabe-tinder. Todella vaikea käyttää, ei mitään hyvää tuossa uudistuksessa.
Kommentit (27)
Happypancake sivusto on todennäköisesti lasten leike,samat mykkä naiset päivästä toiseen, miten on mahdollista että yhtään lisää eikä vähempää???!!!!!
Jaajaa, ennenhän tuota mainostettiin 100% ilmaisena, mutta uudistusten ja toimintojen heikentymisestä johtuvasta porusta päätellen uskaltaisin veikata, että ovat siirtymässä samaan semi-maksulliseen tyyliin kuin esim. s24 treffit.
Onko naiset siellä botteja houkutuslintuja? Eivät vastaa viesteihin vai mikä on? Meneekö noi lähetetetyt viestit edes perille, vai onko siellä jokin rajoitin, että pitää maksaa jotain jonnekin, ennen kuin voi ottaa yhteyttä toiseen?
Hyviä naisia olisi paljon, tekstien perusteella tolkun naisia ja tositarkoituksella liikenteessä.
Tietääkö kukaan miten pääsen tsekkaamaan myös kuvattomia profiileja? Minulle näkyy vain kuvalliset profiilit. Minä kuitenkin näyn jostain syystä , koska minun profiilia käyvät katsomassa niin kuvalliset ja kuvattomat.
Pannukakku
Jouduin kirjautumaan uudellee, otin selfien ja oli tarkastettu ruksi tuli.
Sitten tuli kahden homomiehen kuva ja
Minulle käsky et ole aloittanut keskustelua
Pois pois ja äkkiä 😂
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Happy Pancake on paska sivusto muutenkin. Huonoa tarjontaa ja ihmeellisiä vaatimuksia.