Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Onko aloitteellisuutesi johtanut suhteeseen?

Paatunut ukkomies
01.12.2017 |

Tuli mieleen tuosta ketjusta: "Tunnetko naisia jotka eivät periaatteesta tee aloitteita?" mieleen, että onko täällä tai tunnetko ketään naista, joka olisi oman aloitteellisuutensa ansiosta päätynyt parisuhteeseen?

Moni nainen tuossa toisessa ketjussa kertoi lopettaneen aloitteiden teon, koska on saanut pakit ja jopa pilkkanaurua osakseen. Siksipä kyselen, että onko kukaan muu vaimoni lisäksi onnistunut?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne näkyvämmät aloitteet, jotka olen tehnyt, ovat johtaneet siihen, että itse huomaan tehneeni arviointivirheen. Olen lähestynyt sellaisia miehiä, jotka vaikuttivat mukavilta, helposti lähestyttäviltä miehiltä, mutta olivatkin lopulta vähän sellaisia reppanoita. Yksi johti pitkään avoliittoon, mutta aika takkuinen taival se oli alusta asti. No tänään tein aloitteen eräälle mukavan tuntuiselle miehelle, mutta saa nähdä, miten reagoi. Ei ole vielä tullut vastausta.. 

Vierailija
22/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä. Olemme naimisissa onnellisesti. Sattumalta juuri sopivalta mieheltä kyselin tyhmiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt. Melkein 10 v olemme olleet yhdessä, 7,5 v naimisissa, 3 lasta. Mutta tätä ei varmaan lasketa, koska olin 17 -vuotias suhteemme alussa.

Vierailija
24/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta :D

Sama täällä. En oikein ymmärrä tätä typerää yleistystä.

Vierailija
25/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. No, ujona en mitään kovin erikoisia aloitteita tee, paitsi netissä. Miehet ovat niin hemmetin huonoitsetuntoisia! Yhtäkin "jahtasin" monta kuukautta netissä, hänellä oli loistava tilaisuus, mutta ei siitä mitään tullut. Kyllästyttävän hidasta puuhaa ja lopulta ilmoitin, että antaa olla kun ei tästä mitään tule. En halua vaikuttaa ylimieliseltä, mutta olen huomannut ettei kanssani uskalleta olla, ei tehdä aloitteita, ei myöntää tunteita... No tuo eräs eksä osasi esittää alussa itsevarmaa. Lopulta hänkin paljastui epävarmaksi.

Nyt on kiikarissa yksi mies IRL. Varmaan minun tehtäväkseni jää taas kerran keksiä loitsut ja keinot ja lopulta saada henkisesti turpaan. Turhauttavaa!

Vierailija
26/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no joo, netin kautta pari suhdetta tullut, mutta ajattelin aloitteen lähinnä livealoitteena. Itse ainakin perseilen netissä kenelle tahansa eivätkä "aloitteeni" ole kovinkaan henkilökohtaisia siinä vaiheessa kun en tiedä miehestä yhtään mitään.

Vierailija
27/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99 prosenttia naisten aloitteista on sellaisia erittäin laimeita yrityksiä, että niitä ei ylivoimaisesti suurin osa miehistä edes ymmärrä aloitteiksi. Nämä aloitteet ovat karkeasti seuraavia tyyppejä:

1. Katsellaan vain miestä kauempaa ja hymyillään tai hakeudutaan lähemmäksi. Mutta koskaan ei välttämättä edes sanota sanaakaan. Jos te naiset ajattelette, että mitä mies tuolloin ajattelee, niin minäpä miehenä kerron. Useimmilla se ajatus on tällainen: "?"

Ja jos tuo jatkuu, niin sen jälkeen se ajatus on tällainen: "?????"

2. Mennään puheen asteelle asti, mutta nämä puhumiset ovat tyyliin bussiaikataulujen kysymistä tai "kaunis ilma tänään" -lausahduksia. Suurin osa miehistä ottaa nuo aivan täysin arkijuttuina, eikä edes ajattele, että kyseessä voisi olla aloite.

3. Ehostetaan omaa ulkonäköä. Laittaudutaan, saatetaan mm. pukeutumisella korostaa esim. tissejä, meikataan jne. Mutta tätäkin on erittäin vaikea erottaa siitä, kun suurin osa naisista laittautuu vain omaksi ilokseen.

Sitten se yksi ainoa prosentti naisten aloitteista on niitä ns. kunnollisia aloitteita, jossa ihan kunnolla otetaan kontaktia mieheen ja osoitetaan kiinnostusta. Tällaisilla aloitteilla voi hyvin tullakkin tulosta, mutta noilla laimeilla, 99 prosenttia kaikista aloitteista olevilla aloitteilla ei kannata ihmetellä, jos tuloksetkin jäävät hyvin vaisuiksi. Sellaisista aloitteista kun on valtaosalle miehiä hyvin vaikea ymmärtää, onko aloitetta tehty ylipäänsä lainkaan.

Ja minä olen taas palstalla saanut sen käsityksen, että miehet nimenomaan laskevat nuo aloitteiksi. Siis silloin, kun he itse noin tekevät. 

Vierailija
28/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. No, ujona en mitään kovin erikoisia aloitteita tee, paitsi netissä. Miehet ovat niin hemmetin huonoitsetuntoisia! Yhtäkin "jahtasin" monta kuukautta netissä, hänellä oli loistava tilaisuus, mutta ei siitä mitään tullut. Kyllästyttävän hidasta puuhaa ja lopulta ilmoitin, että antaa olla kun ei tästä mitään tule. En halua vaikuttaa ylimieliseltä, mutta olen huomannut ettei kanssani uskalleta olla, ei tehdä aloitteita, ei myöntää tunteita... No tuo eräs eksä osasi esittää alussa itsevarmaa. Lopulta hänkin paljastui epävarmaksi.

Nyt on kiikarissa yksi mies IRL. Varmaan minun tehtäväkseni jää taas kerran keksiä loitsut ja keinot ja lopulta saada henkisesti turpaan. Turhauttavaa!

Sinulleko ei ole tullut kertaakaan mieleen, että nämä miehet eivät ehkä ole sinusta kiinnostuneita? Aika rautainen itseluottamus sinulla. 

Vierailija
29/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99 prosenttia naisten aloitteista on sellaisia erittäin laimeita yrityksiä, että niitä ei ylivoimaisesti suurin osa miehistä edes ymmärrä aloitteiksi. Nämä aloitteet ovat karkeasti seuraavia tyyppejä:

1. Katsellaan vain miestä kauempaa ja hymyillään tai hakeudutaan lähemmäksi. Mutta koskaan ei välttämättä edes sanota sanaakaan. Jos te naiset ajattelette, että mitä mies tuolloin ajattelee, niin minäpä miehenä kerron. Useimmilla se ajatus on tällainen: "?"

Ja jos tuo jatkuu, niin sen jälkeen se ajatus on tällainen: "?????"

2. Mennään puheen asteelle asti, mutta nämä puhumiset ovat tyyliin bussiaikataulujen kysymistä tai "kaunis ilma tänään" -lausahduksia. Suurin osa miehistä ottaa nuo aivan täysin arkijuttuina, eikä edes ajattele, että kyseessä voisi olla aloite.

3. Ehostetaan omaa ulkonäköä. Laittaudutaan, saatetaan mm. pukeutumisella korostaa esim. tissejä, meikataan jne. Mutta tätäkin on erittäin vaikea erottaa siitä, kun suurin osa naisista laittautuu vain omaksi ilokseen.

Sitten se yksi ainoa prosentti naisten aloitteista on niitä ns. kunnollisia aloitteita, jossa ihan kunnolla otetaan kontaktia mieheen ja osoitetaan kiinnostusta. Tällaisilla aloitteilla voi hyvin tullakkin tulosta, mutta noilla laimeilla, 99 prosenttia kaikista aloitteista olevilla aloitteilla ei kannata ihmetellä, jos tuloksetkin jäävät hyvin vaisuiksi. Sellaisista aloitteista kun on valtaosalle miehiä hyvin vaikea ymmärtää, onko aloitetta tehty ylipäänsä lainkaan.

Ole hyvä ja kerro millainen se kunnon aloite sitten on

1, Mennäänkö naimisiin?

2, Menäänkö panemaan?

3,mikä?

Vierailija
30/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut ukkomies kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta ketjusta: "T/ naisia jotka eivät periaatteesta tee aloitteita?" mieleen, että onko täällä tai tunnetko ketään naista, joka olisi oman aloitteellisuutensa ansiosta päätynyt parisuhteeseen?

Moni nainen tuossa toisessa ketjussa kertoi lopettaneen aloitteiden teon, koska on saanut pakit ja jopa pilkkanaurua osakseen. Siksipä kyselen, että onko kukaan muu vaimoni lisäksi onnistunut?

Nykyinen parisuhde, avioliitto, muutama lyhyempi suhde. Että joo, on toiminut noinkinpäin. Tosin siihen, että suhde toimii ja siitä tulee parisuhde, vaatii molempien panosta ja aktiivisuutta esim. yhteydenpiossa.

Vierailija
31/39 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kolme kertaa tehnyt aloitteen, ekalla kerralla tuli suhde, tokalla pakit ja kolmannella suhde ja lapsi, eli yhdessä ollaan edelleen 😂 Pakit antanut mies kertoi myöhemmin että sairasti just silloin masennusta ja ajatteli ettei näin upea nainen voi olla kiinnostunut hänestä 🙄 No ken tahtoo uskoa, ken ei..

Vierailija
32/39 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne näkyvämmät aloitteet, jotka olen tehnyt, ovat johtaneet siihen, että itse huomaan tehneeni arviointivirheen. Olen lähestynyt sellaisia miehiä, jotka vaikuttivat mukavilta, helposti lähestyttäviltä miehiltä, mutta olivatkin lopulta vähän sellaisia reppanoita. Yksi johti pitkään avoliittoon, mutta aika takkuinen taival se oli alusta asti. No tänään tein aloitteen eräälle mukavan tuntuiselle miehelle, mutta saa nähdä, miten reagoi. Ei ole vielä tullut vastausta.. 

Mäkään en osaa arvioida millaisia ihmiset ovat ja ovatko edes kunnolla kiinnostuneita minusta. Siksi oonkin nyt päättänyt etten tee enää selkeitä aloitteita vaan annan toisen tehdä sen....

Vierailija
33/39 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljen vaimo teki aloitteen 30 vuotta sitten: edelleen naimisissa ja aikuiset lapset.

Veljeni on aina ollut komea, tytöt kimpussa jo lapsuudesta asti, mutta häntä lähinnä ahdisti tämä, kunnes tapasi tulevan vaimonsa. Vaimonsa on kaunis vähemmän huomiota herättävällä tavalla, mutta todella itsevarma ja sanoi, että hänen mielestään on parempi valita itse seuransa kuin päätyä kaiken maailman urrpojen iskuyritysten uhriksi...

Vierailija
34/39 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos minä tein aloitteen, niin miehet kyllä aluksi "innostuivat", koska olin ilmeisesti hyvä itsetunnon hivelijä. Mutta heti kun tuli jotain parempaa vastaan, dumppasivat kylmästi.

Miehen aloitteesta olenkin sitten päätynyt oikeisiin suhteisiin (tosin olen näissä tapauksissa itsekin ollut alun perinkin kiinnostunut, mutta mies esim. lähettänyt sen ensimmäisen viestin jne. eli tehnyt aloitteen), ja nämä miehet ovat myös olleet ihania, komeita ja hyväsydämisiä. Viimeisimmän kanssa elän onnellisessa avoliitossa.

Vierailija
35/39 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ollaan naimisissa onnellisesti. Minä paitsi tein aloitteen nähdessäni miehen baarissa, myös kosin. Se ei pelaa, joka pelkää...

Vierailija
36/39 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Muutama vuosi sitten tein aloitteen ja siitä asti olen ollut ihanassa ja hyvässä suhteessa :)

Myös kaikki hyvän ystäväni aloitteet ovat päätyneet suhteeseen, mutta toisinpäin ei niinkään. Nykyisen miehensä (jolle teki aloitteen) kanssa ollut ~6 v yhdessä.

Tämän perusteella sanoisin, että melkein parempi että nainen on se aloitteellinen.

Varmasri näin. Koska naiset ovat valokoivempia kuin miehet, niin tietysti kun he tekevät aloitteen miehelle, josta näkevät heti päällepäin, että ovat miehestä kiinnostuneita, niin on isompi todennäköisyys onnistua.

Vierailija
37/39 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha ite.

Vierailija
38/39 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen tekee aloitteen mahdollisuus onnistumiseen on 50%.

Kun mies tekee aloitteen mahdollisuus onnistumiseen on alle 10%

Siksi en tee miehenä aloitteita. Aamen

Vierailija
39/39 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen ja naimisissa ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme