Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos puoliso sanoisi että olet epävarma

Vierailija
01.12.2017 |

Niin onko se haukkumista? Miten reagoisit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itsekin olevani epävarma joten en loukkaantuisi.

Vierailija
2/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoisi mitenkään. Minä olen epävarma, joten eipä tuo suuri yllätys olisi, jos puoliso sen sanoisi. Epävarmuus ei ole synti eikä häpeä, tuskin edes huono ominaisuus, se on vain ominaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että en nyt oikein tiedä, miten tähän kommenttiin pitäisi suhtautua. :P

Vierailija
4/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En reagoisi mitenkään. Minä olen epävarma, joten eipä tuo suuri yllätys olisi, jos puoliso sen sanoisi. Epävarmuus ei ole synti eikä häpeä, tuskin edes huono ominaisuus, se on vain ominaisuus.

Samalla tavalla kun ylipainokin on vain ominaisuus

Vierailija
5/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole haukkumista ellei  itse sitä sellaiseksi ota. Varsinkin jos tietää itekin olevansa epävarma. Loukkaavaksi sen voi tehdä käytetty äänensävy sekä  tilanne jossa se on sanottu.

Vierailija
6/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itse epävarmana olen kyllä sitä mieltä että epävarmuus on huono ominaisuus ja pyrin pääsemään siitä eroon.

Vierailija
7/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olenkin.

Missä yhteydessä?

Vierailija
8/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itse epävarmana olen kyllä sitä mieltä että epävarmuus on huono ominaisuus ja pyrin pääsemään siitä eroon.

Itse en koe sitä niin. Epävarmuudella on omat hyvät puolensa, jos on huonotkin. Kyllä maailmassa riittää ihmisiä, jotka uskovat itseensä hyvinkin paljon, ei minulla ole tarvetta muuttua yhdeksi heistä. Epävarmuus tuo ihmiseen usein tarkkuutta tehtävien hoidossa sekä harkitsevuutta ja tietynlaista pehmeyttä ja ujoutta. Itse olen niihin ominaisuuksiin ihan tyytyväinen. Itsensä kanssa on hyvä epävarmankin oppia tulemaan toimeen, karkuun kun ei oikein voi juosta.

Vierailija
9/9 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli epävarma sanoo että niin olenkin. Itsevarma nauraa luultavasti päälle. Mistä se sitten kertoo jos toinen suuttuu silmittömästi ja rupeaa itkemään?