Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisi olla vikaa kun en raskaudu?? Kierto on kellontarkka, tosin ovulaatio tulee jo kp 11

Vierailija
01.12.2017 |

Voisiko se olla syynä? Kierto on tosiaan kellontarkka, kp 11 ovulaatio, tästä 15 päivää eteenpäin menkat, joskus 16 päivää. Maaliskuusta saakka yritetty, joskus jotain haamuja saanut, mutta ne tulleet testiajan ulkopuolella, varmaan jotain kiinnittymisyrityksiä. Meillä ennestään yksi enkelivauva, joten raskautumisen pitäisi olla mahdollista kuitenkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä :)

Kerran munasolu irtosi siinä seksin aikana, kipu siis alkoi jo ennen, mutta se pahin kipu osui juuri seksin ajalle. Täytyypä kokeilla tuota monta kertaa päivässä seuraavaksi, jos miehen siittiöt eivät eläisikään niin pitkään, viimeksi kun tulin raskaaksi, oli seksiä tosin vain kerran ja sekin 2 päivää ennen ovulaatiota.

Kilpparit on katsottu minulta, olivat ok. Olen syönyt raskausajan vitamiinia säännöllisen epäsäännöllisesti, ehtisin ostamaan uuden purkin kun ensimmäinen loppui, enkä sitä ehtinyt raskausaikana enää avaamaan, siinä pitäisi olla foolia yms tarpeeksi.

Minulla on ensiviikolla otettava muun asian takia lääkärille soittoaika, todellakin aion nyt kysyä hoidoista tai pääsisikö edes katsomaan että irtoaako multa yleensäkkään munasoluja enää, vai irtoaako ne liian pieninä.

Vierailija
22/23 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuota pari kertaa päivässä systeemiäkin kokeilla. Lapsettomuushoidoissa meille sanottiin että joka toinen päivä on hyvä tahti. Ja jotenkin ajattelisin että jos miehen spermamäärä on hyvin vähäinen niin varsinkin silloin olisi parempi "kerätä varastoa". Mutta voihan sitä eri kierroissa kokeilla eri tekniikoita, jos raskaus ei aiemmin ala. Tiedän ettei stressaamatta oleminen ole helppoa, mutta suosittelen välillä "pitämään taukoa" yrittämisestä, ja vaan nauttimaan toisistanne.

Teillä on kuitenkin hyvä tilanne, että jossain vaiheessa olette saaneet raskauden alkuun, ja sinulla on luonnostaan säännöllinen kierto ja ovulaatiokin todistettavasti tapahtuu. Minulla ei ole onnistunut mikään noista. Otan osaa menetyksestänne. Toivottavasti vielä saatte vauvan syliin asti. Me totesimme että voimme elää ihanan elämän ihan kaksistaan. Katsotaan sitä lapsiperhe-elämää sitten seuraavassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin nyt kuule puhelimen kauniiseen käteen ja varaisin ajan lääkäriin.

Ootteko yli 30? Siihen riittää se 6kk tehotonta yritystäki.

Riittääkö tosiaan??? Mä olen odottanut maaliskuuta kuin kuuta nousevaa jotta pääsen edes johonkin testeihin. Täytyypä kysellä onnistuisiko jo nyt hoidot. Yli 30 olemme

Mene yksityiselle, siellä ainakin ottavat jo puolen vuoden jälkeen yli kolmekymppiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä