Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, jotka väitätte, että naisen rinnat ovat vauvoja varten

Vierailija
01.12.2017 |

Miksi sitten vela-naisillakin on tissit? Alkakaahan selittää!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio ei pysy perässä ihmisten typeryyksissä.

Vierailija
2/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin ihmetellyt, miksi ne olisivat vain lapsia tai miestä varten, kun niistä voi olla iloa ja hyötyä molemmille. Ihmeellistä vastakkainasettelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä päättelyä. Tuskin jossain Afrikassa, jossa naiset hilluu riippurinnat jatkuvasti näytillä, miehet edes saavat niiden näkemisestä kicksejä. Rinnat ovat vauvan ruokakomero, that's it.

Vierailija
4/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies = (henkinen) vauva

Vierailija
5/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei kysytty synnyttyäni että haluanko lapsia. Mitäpä mä tisseillä teenkään, en mitään. Ovat niin olemattoman pienetkin että ei niistä miehillekkään ole mitään iloa. T: Vela

Vierailija
6/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoille ei ole tisseistä mitään iloa. Ne haluaa vain maitoa.

Vierailija
7/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tohon ole yhtä oikeaa vastausta. Ne on vauvaa varten. Mutta myös miesten houkuttelua varten. Koska jos ne olisi vain vauvaa varten, ne voisi olla kaikilla naisilla tosi rumat.

Vierailija
8/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kiihottuu naisen rinnoista?

Vierailija
9/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani "tissit on lapsen ruokakomero" tyypillä on nyt imetyksen vuosi sitten päätyttyä omista tisseistä vallan koko ajan postauksia.

Juu. Että ihan vaan voin imettää vaikka keskellä katua jos lapsella on nälkä - mitä siinä tuijotat , nää on lasta varten!

Miksi enää tissejä pitää esitellä kun se imetys päättyi ja tissit vain lasta varten 👍

Vierailija
10/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä päättelyä. Tuskin jossain Afrikassa, jossa naiset hilluu riippurinnat jatkuvasti näytillä, miehet edes saavat niiden näkemisestä kicksejä. Rinnat ovat vauvan ruokakomero, that's it.

Itse olen puolestani lukenut täysin päinvastaista tutkimustietoa netissä, että miehet olis universaalisti kiinnostuneet rinnoista. Jos joku ei oikeesti niistä ihanaista ja pyöreistä rasvapusseista pidä, niin omapa on tappionsa.

Vierailija
11/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan ensin miestä varten rinnat, että hän syttyisi naisesta ja innostuisi siementämään (ei rinnoille vaan alemmaksi) ja sitten vauvalle rintamaitoa ruuaksi? Ja sitten taas miehelle...

Vierailija
12/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta, rinnat ei ole mitenkään yleispätevästi eroottinen kehonosa vaan kulttuurisidonnainen juttu.

Vierailija
13/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen puolestani lukenut täysin päinvastaista tutkimustietoa netissä, että miehet olis universaalisti kiinnostuneet rinnoista. Jos joku ei oikeesti niistä ihanaista ja pyöreistä rasvapusseista pidä, niin omapa on tappionsa.

Oliko tutkimustietolähteenä Jallu lehti? :D

Vierailija
14/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään työnnellä tissien väliin. Siihen kun laukeaa niin kivasti roiskuu naisen naamallekin vähän lasteja.

Mä virtsaan mieheni naamalle, ihanaa :)

Vierailija
15/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woow mikä nautinto naisen seksikkäille rinnoille laukeaminen. T mies

Vierailija
16/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noin. Nämä ovat kulttuurisidonnaisia juttuja, vrt Kiinassa jalkaterät ovat olleet se eroottisin ruumiinosa.

Vierailija
17/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas näitä palstan juttuja 😂 Kyllä mun keho on vauvantekoon sopiva, vaikka pääni ei niitä lapsia halua.

Vierailija
18/18 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tarkoitus miesten rinnoilla sitten on, kun niillä ei ruokita edes lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä