Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ei ole sairaus!

Vierailija
01.12.2017 |

Niinpä niin. Tätä toitotetaan kaikkialla. Tämän toteavat miehet tai naiset jotka eivät ole KOSKAAN joutuneet kokemaan 9kk:n pahoinvointia. Ja kyllä, raskaus on oma valinta (useimmiten), mutta eikai nyt kukaan
väkisin halua oksentaa pahimassa tapauksessa sitä 9 kuukautta.
En ymmärrä näitä lääkäreitä joka pistävät pahasta raskauspahoinvoinnista kärsivän väkisin takaisin töihin koska RASKAUS EI OLE SAIRAUS.
Minä tunnen suurta vihaa ihmisiä kohtaan jotka väheksyvät äitejä. Äidit kantavat raskaan taakan. Arvostakaa äitejä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just just, raskaus on tekosyy velttoilla kuten näistäkin vastauksista huomaa...

Minulla on kaksi lasta, molempien raskauksien aikaan olen ollut töissä äitiysloman alkuun. Tein seisomatyötä jossa myös nostelua (astia-ja pullokorit, kaljatynnyrit ja kaasupullot), 9 tunnin päiviä ja hyvin selvisin ilman ainuttakaan sairaslomapäivää.

Sitten jotkut toimistossa istuvat hakee sairaslomaa kun pikkuisen oksettava olo on.

Jännä juttu miten toiset äidit voi olla näin idiootteja toisia äitejä kohtaan. omaa tyhmyyttäs suostuit tohon kaikkeen. 

Vierailija
22/25 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Tätä toitotetaan kaikkialla. Tämän toteavat miehet tai naiset jotka eivät ole KOSKAAN joutuneet kokemaan 9kk:n pahoinvointia. Ja kyllä, raskaus on oma valinta (useimmiten), mutta eikai nyt kukaan

väkisin halua oksentaa pahimassa tapauksessa sitä 9 kuukautta.

En ymmärrä näitä lääkäreitä joka pistävät pahasta raskauspahoinvoinnista kärsivän väkisin takaisin töihin koska RASKAUS EI OLE SAIRAUS.

Minä tunnen suurta vihaa ihmisiä kohtaan jotka väheksyvät äitejä. Äidit kantavat raskaan taakan. Arvostakaa äitejä!

Potkut niille äideille pitäisi antaa. Jos ei työtä pysty tekemään niin potkut ja antaa paikan sellaiselle joka pystyy.

Tässäpä ihminen, jota ei huoleta Suomen alhainen syntyvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just just, raskaus on tekosyy velttoilla kuten näistäkin vastauksista huomaa...

Minulla on kaksi lasta, molempien raskauksien aikaan olen ollut töissä äitiysloman alkuun. Tein seisomatyötä jossa myös nostelua (astia-ja pullokorit, kaljatynnyrit ja kaasupullot), 9 tunnin päiviä ja hyvin selvisin ilman ainuttakaan sairaslomapäivää.

Sitten jotkut toimistossa istuvat hakee sairaslomaa kun pikkuisen oksettava olo on.

No minulla ei ollut pikkuisen oksettava olo, vaan jatkuva merisairasolo ja oksentelua. Kävin välillä päivystyksessä tiputuksessa. En olisi kyennyt töihin, koska oksensin sappinesteet kymmeniä kertoja päivässä.

T. Toimistorotta, joka joutui olemaan saikulla sen 5 viikkoa

Vierailija
24/25 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus sairastuttaa, mutta ei ole sairaus.

Vierailija
25/25 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on oire.