Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pettäjä kiinni?

Jutta
01.12.2017 |

Miehen käyttäytymisessä on paljon viitteitä pettämisestä. On osannut hyvin peitellä tekosiaan. Ei tunnusta mitään, mutta suuttuu suunnattoman paljon kun huomaa minun tutkivan esim. kännykkäänsä (on kuitenkin lupa ja antanut salasanat). Paljon on poistellut historiaa ja puheluita jne. Onko hyviä ideoita miten sen saisi nalkkiin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään chatpetturuutta ei ole olemassakaan. Ei kirjallisesti voi ketään oikeasti pettää.

Vierailija
22/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun auta kuin seurata miestäsi Turkuun ja stalkkaat mitä se puuhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on parantumaton, vakava sairaus, niin eiköhän ole vaan oikein että annat miehellesi enemmän vapautta. Pian sinusta ei ole enää vaimoksi muutenkaan sairautesi takia. Oletan, että kyseessä on MS-tauti tai ALS.

Vierailija
24/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo oikeen ikinä ymmärtänyt joidenkin tarvetta saada tutkia puolisonsa kännyköitä. Osoittaa jo lähtökohtaisesti sen, että luottamusta ei ole. Sillon pitää nostaa kytkintä.

Onpa mustavalkoista. Pitkässä suhteessa tulee kaikenlaisia vaiheita ja joskus voi tulla mieleen että toisella sivusuhde. Ja paljastuukin ihan muuksi. Toinen on ehkä tosiaan salaillut jotain ja itse on alkanut kehittää mielessään juttua mitä ei ole.

En minäkään kännyköiden tutkimista pidä kovin fiksuna mutta ei sitä nyt eroa halua ottaa pelkän aavistuksen takia.

Paitsi jos suhde on jo muutenkin pilalla.

Vierailija
25/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette yhdessä?

Minulla on vielä tunteita miestä kohtaan. Tähän mennessä tulleet pettämisjutut ovat vielä melko lieviä. Kaiken kukkuraksi olen kesällä saanut diagnoosin vakavasta parantumattomasta sairaudesta. Minun pitäisi nyt keskittyä oman terveyden ylläpitoon ja kuntoutukseen. Eroprosessi ja suuren talon myynti/muutto vievät liikaa voimavaroja. Oman mielenterveyden vuoksi haluan saada totuuden selville vaikka se miten kauheaa olisikin. Nyt mies haukkuu vainoharhaiseksi. Kaipa se eroprosessissa ehkä jopa helpottaisi jos tulisi koko totuus esille.  Lasten vuoksi hän ei ilmeisesti halua kertoa. Haluaa olla lasten silmissä parempi.

Miksi lasten suhtautuminen isää kohtaan muuttuisi vaikka hän osoittautui sinun pettäjäksi?

Vierailija
26/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo oikeen ikinä ymmärtänyt joidenkin tarvetta saada tutkia puolisonsa kännyköitä. Osoittaa jo lähtökohtaisesti sen, että luottamusta ei ole. Sillon pitää nostaa kytkintä.

Onpa mustavalkoista. Pitkässä suhteessa tulee kaikenlaisia vaiheita ja joskus voi tulla mieleen että toisella sivusuhde. Ja paljastuukin ihan muuksi. Toinen on ehkä tosiaan salaillut jotain ja itse on alkanut kehittää mielessään juttua mitä ei ole.

En minäkään kännyköiden tutkimista pidä kovin fiksuna mutta ei sitä nyt eroa halua ottaa pelkän aavistuksen takia.

Se on juuri noin mustavalkoista. Puhelinten ratsaajat ovat säälittäviä otuksia.

Vierailija
27/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde jossa luottamusta ei ole kuin silloin kun saa kytätä toisen puhelinta on kyllä jo muutenkin pilalla.

Vierailija
28/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse pettäisin, niin en todellakaan olisi niin tyhmä, että tekisin sen omasta puhelimestani. Työsuhdekännykkä on salasanan takana eikä mikään parisuhdekriisi ole niin suuri peruste, että sen takia pitäisi antaa toiselle lupa tutkia työpuhelin. Ja jos ei olisi työkännykkää, niin hoitaisin viestittelyni sellaisesta puhelimesta, jonka olemassaoloakaan puolisoni ei tietäisi.

Samasta syystä nämä puhelinten ratsaamiset eivät koskaan hälvennä mustasukkaisen epäluuloa. Vaikka hän ei löytäisi mitään niin epäluulo jää, koska hän ei voi koskaan olla varma siitä etteikö puolisolla olisi muita puhelimia.

Vierailija
29/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään chatpetturuutta ei ole olemassakaan. Ei kirjallisesti voi ketään oikeasti pettää.

Millä vuodella sä oikein elät? Siis esim romanttiset, seksuaalissävytteiset, flirttailevat viestit eivät ole pettämistä? Ei varmaan sitten myöskään alastonkuvien lähettely jollekkin toiselle, eikä puhelinseksi koska siinähän ei petetä fyysisesti kun ei olla toisen kanssa kosketuksissa? Huoh... 

Vierailija
30/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuodella sä oikein elät? Siis esim romanttiset, seksuaalissävytteiset, flirttailevat viestit eivät ole pettämistä? Ei varmaan sitten myöskään alastonkuvien lähettely jollekkin toiselle, eikä puhelinseksi koska siinähän ei petetä fyysisesti kun ei olla toisen kanssa kosketuksissa? Huoh... 

Eivät ole. Mutta myönnän, etten ole diginatiivi, enkä oikein suhtaudu sellaiseen ajatusmaailmaan kovin vakavasti. Olen enemmän täällä reaalimaailmassa, kuin virtuaalipuolella.

Puhe ei ole pettämistä, teot ovat. Oli lankapuhelintenkin aikaan seksilinjoja, mutta ei sitä minään pettämisenä pidetty. Hyvin tiedettiin, että linjan toisessa päässä oli joku paksu käkkäräpää.

Vierailija
31/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Mutta myönnän, etten ole diginatiivi, enkä oikein suhtaudu sellaiseen ajatusmaailmaan kovin vakavasti. Olen enemmän täällä reaalimaailmassa, kuin virtuaalipuolella.

Puhe ei ole pettämistä, teot ovat. Oli lankapuhelintenkin aikaan seksilinjoja, mutta ei sitä minään pettämisenä pidetty. Hyvin tiedettiin, että linjan toisessa päässä oli joku paksu käkkäräpää.

Sä varmaan itsekin ymmärrät kuuluvasi siihen vähemmistöön jotka ajattelee näin. Jos mä saisin tietää, että miesystäväni on mun selän takana viestitellyt seksuaalisia juttuja, puhunut tuhmia, lähetellyt nakukuvia tai harrastanut puhelinseksiä jonkun toisen naisen kanssa, se olisi mulle ihan samanlailla pettämistä kuin se että olisi käynyt painamassa jotain muijaa tuolla jossain.

Ja tiesithän senkin, että pettäminen on kaikille erilaista ja jokaisella on siitä oma käsityksensä? Joka parisuhteessa tulisikin tehdä alussa selväksi omat rajansa niin ettei satu "vahinkoja" ja että toinen osaa kunnioittaa toista. Joillekkin pelkästään flirttailu voi mennä yli rajan, joillekin (kuten sulle) esim joku puhelinseksi ei tarkottaisi pettämistä. 

Vierailija
32/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen exän kanssa viestiteltiin panojuttuja ja mietitttiin mitkä asut olis mulle hyviä ja nistä se se tykkäisi . Molemmat seurustellaan tahoillamme, petinkö siis?

Vierailija
33/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette yhdessä?

Minulla on vielä tunteita miestä kohtaan. Tähän mennessä tulleet pettämisjutut ovat vielä melko lieviä. Kaiken kukkuraksi olen kesällä saanut diagnoosin vakavasta parantumattomasta sairaudesta. Minun pitäisi nyt keskittyä oman terveyden ylläpitoon ja kuntoutukseen. Eroprosessi ja suuren talon myynti/muutto vievät liikaa voimavaroja. Oman mielenterveyden vuoksi haluan saada totuuden selville vaikka se miten kauheaa olisikin. Nyt mies haukkuu vainoharhaiseksi. Kaipa se eroprosessissa ehkä jopa helpottaisi jos tulisi koko totuus esille.  Lasten vuoksi hän ei ilmeisesti halua kertoa. Haluaa olla lasten silmissä parempi.

Olisiko (erityisesti) tuossa tilanteessa "don't ask, don't tell"-parempi vaihtoehto?

Olen melko varma, että minusta tulee (ellen ole jo) vaimoni omaishoitaja 5-10 vuoden sisällä. En tietenkään halua häntä jättää ja haluan olla uskollinen. Meillä on hyvä yhdessä. Jos kuitenkin jostain syystä pettäisin häntä, toivoisin, että hän ei kysyisi ja voisin pitää kaiken syyllisyyden itselläni. Mitä se kertominen auttaisikaan?

Nyt sitten kivittäjät kysyvät varmaan, että "mites toisin päin, voi se vaimosikin pettää, haluat varmaan tietää sen kuitenkin?!?" Jos asiasta joskus kuulen, haluan kuulla sen vaimoltani, en muualta. Muuten se on täysin vaimon asia kertooko vai ei.

Vierailija
34/35 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että jos käyt vieraissa, se on sulle ihan fine. Vittuako sitä veivaamaan tommosen kanssa, jos elämässä on tärkeämpiäkin asioita eikä ero/omaisuuden jako ole tällä hetkellä mahdollista.

Antaa panna muita jos panee, kunhan olis ees rehellinen. Kukaan mies ei halua panna kyttäävää kotiakkaa joka syynää menot ja puhelimet yms.

Eli summa summarum, anna sille lupa panna vieraita.

Vierailija
35/35 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Sano miehellesi, että jos käyt vieraissa, se on sulle ihan fine. Vittuako sitä veivaamaan tommosen kanssa, jos elämässä on tärkeämpiäkin asioita eikä ero/omaisuuden jako ole tällä hetkellä mahdollista.

Antaa panna muita jos panee, kunhan olis ees rehellinen. Kukaan mies ei halua panna kyttäävää kotiakkaa joka syynää menot ja puhelimet yms.

Eli summa summarum, anna sille lupa panna vieraita.

Joissakin tapauksissa kait avoin suhde voisi tulla kyseeseen, mutta tämä herra ei ole rehellinen. Eikö sitä voisi avoimesti tunnustaa tekosensa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä