Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystäväporukkanne dynamiikka muuttunut joidenkin ammattien/opiskelupaikkojen..

Vierailija
01.12.2017 |

Onko ystäväporukkanne dynamiikka tai koostumus muuttunut sen myötä, kun jotkut ovat alkaneet opiskella tiettyä alaa/valmistuneet? Miten tämä on käytännössä ilmennyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Yhteisiä puheenaiheita on vähemmän. Kaksi kun on samalla alalla, niin keskustelevat usein siitä eikä muut oikein pysty osallistumaan. Kiinnostuksen kohteet lukiossa oli samoja, nykyään eri. Samoin itse ainakin vierastan raksamieshuumoria, jonka osa kavereista on omaksunut töissä.

Onneksi löytyy myös yhteisiä aiheita edelleen.

Vierailija
2/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei. Tosiystävyys kestää erilaiset elämäntilanteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole muuttunut, vaikka täysin eri aloilla ollaan. Nähdään toki harvemmin.

Kaikki ollaan opiskelijoita; lääkäri, sairaanhoitaja, psykologi, lakimies, arkkitehti, insinööri

Vierailija
4/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sen nyt ottaa. Mulla ei koskaan ole ollut paljon ystäviä ja ei ketään läheisiä ystäviä peruskoulun tai lukion ajalta, toki kavereita oli mutta ovat maailmalla omissa kuvioissaan. Nykyiset ystävät/kaverit on oman ammatin parista (opiskelukavereita)  tai sitten tuttuja harrastuskuvioista tms.  Paljon ei ole ystäviä vieläkään.

Vierailija
5/5 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei juuri ystäviä ole, mutta yleisesti olen huomannut yliopisto-opintojen vaikuttaneen todella paljon ajatusmaailmaani, ja nykyään on hankala sietää pinnallista, epätieteellistä ja epä-älykästä keskustelua sekä ihmisiä, jotka perustavat sanomansa täyteen huuhaahan, pahasti vanhentuneeseen tietoon tai "musta tuntuu"-pohjalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme