Kerro tilanne missä olet ollut poliisien kanssa tekemisissä
omani:
joskus teininä joutusin " putkaan" kun jäätiin kiinni meikkien varastamisesta
Joutusin todistajaksi kun silloista poikaystävääni lyötiin (pyöräilimme ja mies tuli ja löi kun poikaystäväni polki fillaria)
muita ei oikein ole ollut
Kommentit (32)
Mä olen ollut tekemisissä vain työni puolesta (nuoriso-ohjaaja).
Eli viikottain. Mutten olen ollut niin kiltti tyttö, etten ole joutunut heidän kanssaan tekemisiin omakohtaisesti.
Kun eipä ole edes puhallutettu koskaan, vaikka kortti on ollut jo 9 vuotta.
Kerran kävi niin että kylähullu kävi kimppuuni. Silloinkin poliisit paikalle.
Mulla on oma univormumies :)
En oo koskaan kuullut että poliisit olis yksin liikkeellä.
noita oo ollu...ainoa kerta muutoin kun virastomielessä oli puhallutus.
Rutiiniratsia.
...sehän on maailman vanhin juttu, kun vastaan ajaa poliisiauto, jossa vain kuski, niin vastaantuleva kuski tokaisee " muka hauskasti" ; " heh,heh, nyt voi ajaa ylinopeutta, kun poliisi ei saa yksin tehdä mitään (esim. pysäyttää)..."
Siis voitko tosiaankin olla noin tietämätön, ettet tiennyt, että poliisikin voi ajaa yksin, vaikka itselläsi on jonkin sortin edustaja uniformumies?
Kysyppäs asiaa mieheltäsi kun tulee kotiin. :)
poliisi pysäytti ja väitti että autoni oli katsastamaton ruuvasi kilvet pois ja anto sakon käteen, toinen poliisi sano että ei ole katsastamaton, kinasivat keskenään onko vai eikö ole ja lopuksi ruuvasivat kilvet takaisin autoon ja repivät sakkolapun ja toivottivat hyvää matkaa anteeksi pyydelleen... he he heee... toinen lukee ja toinen kirjoittaa tuli todistetuksi, se että ymmärtääkö ne lukemaansa on toinen juttu ...
kerran autoa yritettiin varastaa ja lasten polkupyörien takia poliisin kanssa tekemisissä ja pari puhallusta
Vierailija:
Vierailija:
omani:joskus teininä joutusin " putkaan" kun jäätiin kiinni meikkien varastamisesta
Joutusin todistajaksi kun silloista poikaystävääni lyötiin (pyöräilimme ja mies tuli ja löi kun poikaystäväni polki fillaria)
muita ei oikein ole ollut
Ihan oikein että joutusit! Kamalaaaaaaaaaaaaaa..................
kerran ylinopeudesta istuin maijassa :D
Kerran tekivät kotietsinnän varkaudesta epäiltynä, tosin siitä perättömän ilmoituksen tekijä sai sitten sakot. Lipsautti nääs itse totuuden esiin :D
rikosilmoituksia tullut tehtyä kun mies on pahoinpidelty.
Luuleeko täällä joku, että poliisi kävisi kiksaisemassa jotain pimua vuorossa ollessaan?! Ei hitossa kukaan sitä riskiä ota: voisi saada syytteen hyväksikäytöstä jos virasntoimituksessa ollessaan tuollaista tekee!
2. kun itsensäpaljasta tukki tien
3. kun lapsi oli tunnin kateissa
4. kun ajoin kolarin