Kerro tilanne missä olet ollut poliisien kanssa tekemisissä
omani:
joskus teininä joutusin " putkaan" kun jäätiin kiinni meikkien varastamisesta
Joutusin todistajaksi kun silloista poikaystävääni lyötiin (pyöräilimme ja mies tuli ja löi kun poikaystäväni polki fillaria)
muita ei oikein ole ollut
Kommentit (32)
ja tökeröt teinit tuhos sitten siinä kaikennäköistä suutuspäissän. Yöllä poliisi soitti ja kysyi onko auto minun ja voisinko tulla pihalle.
Itse olen tekemisissä poliisin kanssa kotioloissa, mutta en kyllä ajattele miestäni poliisina. Vaan aviomiehenäni ja lasteni isänä.
Poliisin kanssa tekemisissä olen ollut vain ylinopeusasioissa...
kerran puhallutettu ratsiassa
yksi kolari
en ole edes ylinopussakkoja saanut (vaikka ajan aina n. 10km/h ylinop)
..missä olet ollut posliinien kanssa tekemisissä...
pitäsköhän mennä pötkölleen.. :D
...sairaan kuumana hellepäivänä pyöräiltiin uimarannalta kotiin bikinit päällä. Oltiin kuulemma vaaraks liikenteelle ;-) Taisivat olla ainoita, joiden elämää olemuksemme häiritsi, pikkukaupungin tylsistyneet poliisiraukat.
olin 10-v kun muutettiin uuteen asuntoon kerrostaloon parin kilometrin päähän vanhasta asunnosta. isä ja eno ajoivat vanhalla pakulla tavaroita edestakaisin ja minä, sisko ja äiti oltiin vanhassa asunnossa siivoamassa.
sitten saatiin siivoushommat tehtyä ja viimeinen muuttokuormakin oli pakattu. isää alkoi laiskottamaan edestakaisin ajeleminen ja hän päätti että mennään kaikki samalla kyydillä uuteen kotiin, hän ei enää rupea ajamaan yhtä ylimääräistä keikkaa pelkästään ihmisten takia. niinpä sitten ahtauduttiin kaikki pakun etuistuimelle: isä ajoi, äiti istui keskellä ja eno reunassa ja minä ja siskoni istuttiin äidin ja enon sylissä. eipä päästy kuin parisataa metriä vanhan kodin pihasta niin poliisiauto pysäytti meidät, että on vähän liikaa porukkaa kyydissä...
onneksi poliisit olivat ymmärtäväisiä eivätkä sakottaneet isää mutta minä ja äiti jouduttiin menemään poliisiauton kyytiin ja he heittivät meidän uuteen kotiin. kyllä nolotti täysillä kun kaarrettiin pihalle ja noustiin äidin kanssa sieltä poliisiauton takapenkiltä :( muuttaminen kun oli herättänyt kerrostalon asukkaiden mielenkiinnon jo muutenkin, saatika kun osa porukasta tulee poliisiautolla pihaan... siinä kyllä verhot heilui!
Vierailija:
olin 10-v kun muutettiin uuteen asuntoon kerrostaloon parin kilometrin päähän vanhasta asunnosta. isä ja eno ajoivat vanhalla pakulla tavaroita edestakaisin ja minä, sisko ja äiti oltiin vanhassa asunnossa siivoamassa.sitten saatiin siivoushommat tehtyä ja viimeinen muuttokuormakin oli pakattu. isää alkoi laiskottamaan edestakaisin ajeleminen ja hän päätti että mennään kaikki samalla kyydillä uuteen kotiin, hän ei enää rupea ajamaan yhtä ylimääräistä keikkaa pelkästään ihmisten takia. niinpä sitten ahtauduttiin kaikki pakun etuistuimelle: isä ajoi, äiti istui keskellä ja eno reunassa ja minä ja siskoni istuttiin äidin ja enon sylissä. eipä päästy kuin parisataa metriä vanhan kodin pihasta niin poliisiauto pysäytti meidät, että on vähän liikaa porukkaa kyydissä...
onneksi poliisit olivat ymmärtäväisiä eivätkä sakottaneet isää mutta minä ja äiti jouduttiin menemään poliisiauton kyytiin ja he heittivät meidän uuteen kotiin. kyllä nolotti täysillä kun kaarrettiin pihalle ja noustiin äidin kanssa sieltä poliisiauton takapenkiltä :( muuttaminen kun oli herättänyt kerrostalon asukkaiden mielenkiinnon jo muutenkin, saatika kun osa porukasta tulee poliisiautolla pihaan... siinä kyllä verhot heilui!
Vierailija:
...sairaan kuumana hellepäivänä pyöräiltiin uimarannalta kotiin bikinit päällä. Oltiin kuulemma vaaraks liikenteelle ;-) Taisivat olla ainoita, joiden elämää olemuksemme häiritsi, pikkukaupungin tylsistyneet poliisiraukat.
nuorempina olin pahatapaisten ystävieni seurassa, kun he tekivät tyhmyyksi. Poliisit tulivat paikalle ja kaikki jäimme kiinni rysän päältä.. Poliisien kyytiin..ja kotiin sitten en enää kuukausiin päässytkään.. Ehkä ihan hyvä niin, että kiinni jäätiin.
Linnaahan siinä tuli... Huhhui.
jäin kiinni väärennetyistä henkkareista.
Olin auton kyydissä, joka pysäytettiin ja kukaan ei myöntänyt kuka ajoi. Sitten mentiin maijalla kyttikselle.
Olin kolarissa. Kaveri ajoi, minä takapenkillä kännissä. Jouduin antamaan lausunnon poliisille, vaikken mitään muistanutkaan.
Soitin kytät, kun työpaikalla asiakkaat alkoivat tappelemaan. Jouduin oikeuteen todistamaan ja molemmat osapuolet saivat yhtäpaljon sakkoa. Et oli siinäkin järkeä...
Mun koira varastettiin kaupan edestä. Vähän ajan päästä kävi ilmi, et paikalliset densot oli koiran ottaneet. Soitin kytille, jotka sitten hätisteli tyypit pois. (ei ole muuten sillä patsaalla istuneet enää kolmeen vuoteen sen tapahtuman jälkeen???)
Sain ylinopeussakot.
Soitin poliisilaitokselle, kun huutonet-kauppa ei onnistunut. Olin maksanut tuotteen, eikä sitä kuulunut. Kerrottuani myyjälle, että olin ottanut poliisiin yhteyttä tuote kummasti saapui seuraavana päivänä =)
Tein rikosilmoituksen, kun kassini varastettiin. Muutama kuukausi tapahtuneen jälkeen mulle soitettiin asian tiimoilta kotiin. Koskaan en saanut kassia, enkä sisältöä takaisin.
Vierailija:
omani:joskus teininä joutusin " putkaan" kun jäätiin kiinni meikkien varastamisesta
Joutusin todistajaksi kun silloista poikaystävääni lyötiin (pyöräilimme ja mies tuli ja löi kun poikaystäväni polki fillaria)
muita ei oikein ole ollut
Ihan oikein että joutusit! Kamalaaaaaaaaaaaaaa..................
niinkin typerästä syystä kuin olin niin pienikokoinen! =O Autolla ajelin ja olin melkein kotona, kun katsoin taustapeilistä että ihan kuin poliisit seuraisivat. Mietin, että mitähän tuli tehtyä, ajoinko päin punaista vai mitä hemmettiä. Ajoivat perässä pihaan ja tulivat sitten tiirailemaan siihen ja pyysivät nähdä ajokortin. Kysyin, teinkö jonkin ajovirheen, niin " et tehnyt, mutta olet niin pienikokoinen että piti tarkistaa onko sulla ajokortti." Joop, olisin ymmärtänyt tuon JOS olisin tehnyt ees ajovirheen, mutta että pienikokoisuudesta pitää pysäyttää niin jo on sitten ollut niilläkin pollareilla tekemisen puute!!!!!!!!!
T. N 160cm
Onneksi pienempi nukkui ja isompi ei ehtinyt hätääntyä kun näki minut ikkunasta ja viihdytin häntä kukkuu leikillä!
Ja onneksi oli syksy eikä kauhea helle!
Soitin poliisin avamaan auton oven kun en muuta keksinyt. Kovin helposti aukeaa vain 4v vanhan auton ovi. Ei siinä mennyt puoltakaan minuuttia ja välineet olivat poliisin kädessä pidettävä kyltti ja sellainen metalli levy joita näkee elokuvissa autovarkailla.
eli kolaripaikalla, ratsioissa jne. Muutaman kerran olen soittanut hajottamaan tappelua.
Pari oudompaa kertaa on olleet kun tulivat katsomaan onko naapuri hengissä (joku oli soittanut ja epäillyt). Vanhemmilla oli silloin yleisavaimet (hallituksen jäsenen ominaisuudessa). Ja sitten kerran tehtiin huumeratsia autoon, jossa olin matkustajana. Kaverin kaveri lupas heittää meidän kotiin baarista. Oli selvinpäin jne. joten en mitenkään epäröinyt mennä kyytiin. Jostain syystä sitten poliisit pysäytti ja kollasi koko auton ja myös meidän taskut ja henkkarit. Jälkeenpäin kuulin että ko. kaveri oli poliisien " vanha tuttu" ... onneksi itsellä on puhdas rekisteri.
jäin kiinni kaljanjuonnista alaikäisenä
hain siskoni kyttikseltä
todistin oikeudessa kaverin pahoinpidellyttä miestä vastaan
olen ollut autokolarissa
autoni yritettiin varastaa
näpistys
ja poliisit olen soittanut muutaman kerran
ai niin,meinas unohtua: muutama viikko sitten panin poliisin kanssa
miehen entinen naistuttu soitteli meille ja valehteli ja haukku mut. Lopetti, kun kerrottiin tutulle poliisille ja hän otti yhteyttä kyseiseen henkilöön.
Olin ollut illan baarissa, mutta ilta jäi tylsyyden takia kesken, joten päätin lähteä kävelemään kotiin. Tylsän illan takia viinaa ei ollut tullut vedettyä paljon yhtään, mutta sen verran (pari siideriä), että päätin olla niin rohkea, ja tosiaankin kävellä 2km päähän kotiin. Tuo reitti kulki metsän läpi (eli syrjäinen autotie + pyärä/kävelytie).
Metsän kohdalla kävellessäni (puhuin kovaa kännykkään, vaikkei siis ketään ollutkaan linjalla, jotta kaikki raiskarit luulevat, että voin pyytaa tarvittaessa heti apua, selitin missä kohtaan kävelin jne. Varsinainen känni-väläys) takaani autotietä lähestyi auto, käännyi ja huomasin sen olevan maija, ja jatkoin vain matkaani. Kohdallani auto hilejnsi, pysähtyi vähän matkan päähän minusta ja autosta nousi poliisi ja lähti hitaasti muutamalla askeleella kävelemään minua kohti ja jäi odottamaan siihen. Huusi; " onko neidillä kaikki hyvin, tarvitsisitkos kyytiä kotiin..." ja minä " suljin" puhelimeni ja kipitin poliisin luo hymyssä suin. Lähempana huomasin, Wau!, nuori ja vieläpä pirun hyvän näköinen poliisi, nam! Iskin parhaimman flirtin päälleni, jutustelin ja vähän koskettelin hänen olkavarttaan jne... ja yllätykseksi poliisi alkoi flirttailemaan myös minulle.
(Tässä vaiheessa pitääkin huomauttaa, että poliisi oli siis yksin ajossa.)
Noh, jutusteli johti asiasta toiseen, ja kyllä vain, päädyimme tekemään temput maijan takana " putkassa" . :D Voitte uskoa, miten villillä päällä olin, sillä olihan poliisit olleet aina fantasiani kohde.
Ihanan pikäisen, mutta kiihkeän hetken jälkeen kohtelias poliisi tarjosi kyydin kotiin, saattoi ovelle, kysyi saisiko soittaa minulle, ja annoin numeroni... aloimme tapailemaan ja sitä rataa.
Nyt kyseinen poliisi on ihana aviomieheni ja meillä on 1,5vuotias tytär, ja toinen vesseli tulossa. :)
Kerran sitten olin juhannusfestareilla poliisien kyydissä ja etsittiin jotain tyyppiä erinäisten ikävien tapahtumien jälkeen.
Takahäkissä ärähteli saksanpaimenkoira ja mietin siinä ääneen, että miksikähän minä taas jouduin poliisiin kyytiin, vaikka en tee kärpäsellekään pahaa.
Niin se konstaapeli ystävällisesti kysyi, että eikö kannattaisi valita kenen kanssa liikkuu. Seuransa valita!
Siitä minä sitten rupesin sitä asia kelaamaan ja vähensin niitten humuveikkojen kanssa kulkemista. Sen jälkeen eivät ole poliisitkaan kyytiinsä ottaneet.
Että kiitos vain sillekin poliisille. JOs ei kotona kasvateta, niin kylällä sitten. Koskaan ei ole liian myöhäistä sanoa sananen paikalleen.
ja ilmoittelemaan bensavarkauksista.
Siviilissä piti soittaa poliisi paikalle kun teinit hinasivat autoa ja hinattava auto törmäsi minun parkkeerattuun autooni.
Kerran soitin poliisille kun näin parvekkeelta kun nuorisotalolle murtaudittiin myöhään illalla.
nukunkin samassa sängyssä.