Olen nyt pari viikkoa maannut aamusta iltaan sohvalla ja kirjoitellut trolleja av:lle. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muita harrastuksia? Jos on niin mitä?
Vaihtelevasti harrastan akvarellimaalausta, lukemista ja eri liikuntamuotoja, erityisesti pallopelit ovat lähellä sydäntä. Harrastamiseni on hieman sesonkiluonteista ja inspiraation ohjaamaa.
Ap
Miten aikuisena pääsee pallopelien maailmaan?
Jotkut liikuntakeskukset järjestävät starttikursseja, hyvä tapa tutustua johonkin lajiin. Itse käyn työporukan kanssa pelaamassa, lisäksi erikseen yksi höntsäporukka vuosien takaa opiskeluajoilta. Urheiluseurojen sivuilta, facebookista ym. voi saada vihiä porukoista, joihin voi liittyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Nainen
Ap
Montako provoa olet saanut viikossa liekkiin? Itse sain viikossa vain 9 liekkiprovoa 😞 alkaa ote lipsua ja ideat loppua 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäät tosta bmi 21-naisesta? Onko sama jota ei viety brysseliin? Vai sama joka ei saanut pidettyä rikasta miestä?
Voisiko olla sama, joka ei saanut pidettyä rikasta miestä.. Mitä luulet itse?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö herrojen pompottamisesta?
Enpä ole miettinyt asiaa, mahdollisesti.
Ap
Esiinnytkö aina miehenä täällä trollatessasi?
Vierailija kirjoitti:
Montako provoa olet saanut viikossa liekkiin? Itse sain viikossa vain 9 liekkiprovoa 😞 alkaa ote lipsua ja ideat loppua 😂
No ei yhdeksän mikään huono tulos ole! Vuorokaudenaika vaikuttaa tosi paljon siihen, miten trolli lähtee myllääntymään.
Joskus on ihana huomata, miten aluksi huonosti tuulta alleen ottanut juttu onkin loppuillasta tai seuraavana päivänä jo päälle 10-sivuinen keskustelu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esiinnytkö aina miehenä täällä trollatessasi?
En ole vielä toistaiseksi kertaakaan esiintynyt miehenä.
Ap
Sinulta jäi vastaamatta näihin:
Mitä diagnooseja sinulla on?
Ja asutko Itä-Helsingissä? :)
Vai olivatko liian henkilökohtaisia kysymyksiä?
Käytätkö huumeita tai huumeiksi luokiteltavia reseptilääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muita harrastuksia? Jos on niin mitä?
Vaihtelevasti harrastan akvarellimaalausta, lukemista ja eri liikuntamuotoja, erityisesti pallopelit ovat lähellä sydäntä. Harrastamiseni on hieman sesonkiluonteista ja inspiraation ohjaamaa.
Ap
Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis moderrraattori.
Niin on.
Olisko vielä joku läskinainen ja Sofia mollattavaksi tänään.
Lääkkeet kannattaa myös käsitellä, ja moderointi keskustelun avaus nolointa ikinä.
Voisko haukkua sveduja ees???1!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Nainen
Ap
Sanoo viinasta turvonnut kalju persu, mutta ne yhdyssanavirheet, ai ai...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yli suositusten viinan kanssa, kun vaativa tehtäväni ( ei mikään ) on hoidettava. Betsot tosi jees:)!
Terv kihis
Vierailija kirjoitti:
Sinulta jäi vastaamatta näihin:
Mitä diagnooseja sinulla on?
Ja asutko Itä-Helsingissä? :)Vai olivatko liian henkilökohtaisia kysymyksiä?
En asu pääkaupunkiseudulla eikä enää voimassaolevia diagnooseja. Muutama vuosi sitten todettiin välilevynpullistuma, lisäksi olen sairastanut useita keuhkoputkentulehduksia. Mentaalipuolelta ei ole diagnooseja, jos sitä haet. Burn out-oirehtimista on ollut joskus, mutta on pysynyt aisoissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En käytä.
Ap
Millaisista provoista itse pidät eniten ja millaisista vähiten?
Mistä aiheesta et itse voisi koskaan trollailla?
Tämä onkin hyvä ja analyyttinen kysymys, mistä on kelpo trolli tehty. Itse arvioisin trollia uskottavuuden ja ihmisten mukaan heittäytymisen perusteella. Näistä itse saan mielihyvää.
Hyvän trollin laatiminen vaatii luovuutta. Ja monen trollin taustalla onkin jokin tabu tai mielipiteitä jakava asia, joka tuodaan esille karrikoidusti ja tarinan varjolla. Sivumäärä ei sinänsä ole ehkä hyvä mittari, mutta usein onnistunut provosointi johtaa pitkään keskusteluun.
Ap