Olen nyt pari viikkoa maannut aamusta iltaan sohvalla ja kirjoitellut trolleja av:lle. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaks vuotta oot feikannut psykiatreille ja onko miten hyvin mennyt läpi? niin ja työkkäriin ja Kelaan vai ootko pomolle esittänyt minkä verran??
En ymmärrä nyt, että feikannut mitä ja miksi? Tarkennatko hieman.
Ap
no kuulepas sitä itteesä ja siksi, nyt taitaa sulla jo iso pyörä heittää pahasti
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muita harrastuksia? Jos on niin mitä?
Vaihtelevasti harrastan akvarellimaalausta, lukemista ja eri liikuntamuotoja, erityisesti pallopelit ovat lähellä sydäntä. Harrastamiseni on hieman sesonkiluonteista ja inspiraation ohjaamaa.
Ap
Mikä on ollut kyseisen ajan suosituin keskustelu?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin. Sairauslomalla.
Ollaankohan me lietsottu toisiamme?
Tää on kyl koukuttavaa.
Voi hyvinkin olla mahdollista, että olemme. Mikäs sen mukavampaa!
Ap
Mitä tykkäät tosta bmi 21-naisesta? Onko sama jota ei viety brysseliin? Vai sama joka ei saanut pidettyä rikasta miestä?
Vierailija kirjoitti:
Juotko hopeavettä?
En missään nimessä.
Ap
Mikä on trollin menestyksen mittari juuri sinulle? Onko se sivumäärä? Mikä trollin menestymisessä on "se juttu", joka aiheuttaa mielihyvän? Onko se se, että onnistuit kertomaan valheen uskottavasti, ihmisten turhautumisen näkeminen, vai jokin muu, mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muita harrastuksia? Jos on niin mitä?
Vaihtelevasti harrastan akvarellimaalausta, lukemista ja eri liikuntamuotoja, erityisesti pallopelit ovat lähellä sydäntä. Harrastamiseni on hieman sesonkiluonteista ja inspiraation ohjaamaa.
Ap
Miten aikuisena pääsee pallopelien maailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Ap! Itse olen ollut viime aikoina aika kiireinen, mutta onneksi joku pitää tätäkin tönöä pystyssä.
Kiitoksia! Teen parhaani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkia ammatteja oot keksinyt ja kehottanut kysymään mitä vain? 😂
En yhtäkään, ne ovat eri henkilön/henkilöiden aloituksia. Idean kyllä otin niistä.
Ap
Pidätkö herrojen pompottamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juotko hopeavettä?
En missään nimessä.
Ap
Mikset?
Mitä kaikkia ammatteja oot keksinyt ja kehottanut kysymään mitä vain? 😂