Kadehtiiko naapurit mersua?
Haluttais ostaa mersu ja nyt vieläpä sais edullisesti, mutta tuo kateuskysymys vaivaa.
Kommentit (19)
No ei mitään tavanomaista mersua kukaan kadehdi. Jos on ihan joku ökymalli, niin sitten ehkä.
Sinuna olisin enemmän huolissani, luullaanko sinua liikenteessä manneksi, jos tuollaisella ajelisit:)
Jos haluat tehdä ihmisen kateelliseksi osta bemari.
Meillä on jollain naapurissa uudenkarhea Bentley.... Enpä nyt jaksa olla kateellinen sillekään.
Osta Ferrari tai Rolls Royce niin sitten voin kadehtia. Mersu ei tunteita herätä.
Ostatko auton itseäsi vai naapureita varten?
Mitä Ferrarilla tekee täällä lumihangessa?
90-2000-lukujen ruostemersut söivät laatumerkin maineen.
Toiota kansaa vasta mersut vituttaakin..
60-Luvun Mustangissa vielä tyyliä.Tosin harvalla naapurilla se parkissa seisoo
Mersuperheen naapurina, en kadehdi, uuden karhea Micrani on arvokkaampi kuin naapurin täysi- ikäinen Mersu ja ymmärrät kai etten autoista mitään ymmärrä eli en osaisi edes uudesta Mersusta olla kade.
Vierailija kirjoitti:
Haluttais ostaa mersu ja nyt vieläpä sais edullisesti, mutta tuo kateuskysymys vaivaa.
Ei kai kukaan olisi kateellinen noin vanhasta autosta. Vai millaisella alueella asutte?
Jos minun naapurini ajaisi arviolta vajaan tuhannen euron arvoisella autolla saattaisin jopa hivenen kadehtia. En autoa vaan asennetta, joka huokuisi vankkumatonta itse luottamusta; ajakoon ja ajatelkoon muut mitä tykkää minä ajan millä minua huvittaa.- Hieman samaan tapaan kuin Tuomas Kyrön luoma sankarihahmo Mielensäpahoittaja, joka ajelee rakkaalla Fordillaan tai Peter "Columbo" Falk vanhalla Peugeut 403:lla.
Ei. Mersut ovat poissa muodissa, osta rauhassa vaan.