Pitäisi lähteä neuvolaan, naapurit muuttaa
Tilanne siis se, että hissi on täynnä niiden tavaraa ja se on koko ajan varattu. Emme pääse siis vaunujen kanssa alas täältä kuudennesta kerroksesta. Neuvolaan pitäisi ehtiä. Mitä teen? Olen pieni ja heikko nainen, joten en tiedä saanko vaunuja kannettua alas yhdellä kädellä vauva toisessa kädessä.
Kommentit (22)
Huuda niille, että hissi ylös,kiitos! täytyy saada vaunut alas.
Joko sanot heille (daa) tai sitten kannat lapsen neuvolaan ja takaisin.
Sulla on suu ja varmasti osaat myös puhua. Joten pyydä päästä hissiin välillä.
Miten voi olla niin avuton, ettei osaa käydä sanomassa heille asiasta? Ja kaiken lisäksi kirjoittaa asiasta av-palstalle? Siis näpyttelee puhelintaan sen sijaan, että menisi sanomaan?
Kannattaa avata suu niille naapureille, ei täällä vinkuminen auta :D
Hei kiitos vinkistä, mutta ehdin jo kysyä saisinko hissin käyttööni. Ongelma nyt vain on se, että myöhästymme joka tapauksessa, sillä hississä on nyt joku iso huonekalu ja varmaan 10 laatikkoa tavaraa. Menee kuulemma vielä aikaa, kunnes he saavat ne purettua. Miksi mulle käy aina näin?
Mitäkö teet? No näköjään kirjoitat av-palstalle. Sitä en osaa sanoa, onko tästä apua ongelmasi ratkaisemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitos vinkistä, mutta ehdin jo kysyä saisinko hissin käyttööni. Ongelma nyt vain on se, että myöhästymme joka tapauksessa, sillä hississä on nyt joku iso huonekalu ja varmaan 10 laatikkoa tavaraa. Menee kuulemma vielä aikaa, kunnes he saavat ne purettua. Miksi mulle käy aina näin?
Sanakirjassa avuttomuuden kohdassa on sinun kasvokuvasi.
Pieni ja heikko nainen ja avutonkin?
Vie ne vaunut alas portaita pitkin. Kävele takaisin ylös ja hae vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanakirjassa avuttomuuden kohdassa on sinun kasvokuvasi.
No kanna itse painavat vaunut + lapsi kuudennesta kerroksesta alas.
Vierailija kirjoitti:
Kuunvaihteessa kannattaa varautua, että muuttoliikennettä on.
Kerro myös neuvolassa tästä "ongelmastasi". Tietävät sitten seurailla teidän tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunvaihteessa kannattaa varautua, että muuttoliikennettä on.
Kiva, kun osaat kaiken arjen kiireen keskellä varautua ihan kaikkeen.
-Vauva pinnasänkyyn, vaunut kantaen alas rappusia, hae vauva, mene neuvolaan.
-Pyydä muuttajilta kantoapua, että saatte vaunut ja vauvan alas.
-Käytä liinaa tai rintareppua.
-Vaunujen kantokassi toiseen kouraan vauvoineen ja ratasosa työntäen alas.
Kyllähän ne muuttajat kattoo siinä vaiheessa kieroon, kun lähdet ronttaamaan rappusia pitkin niitä rappusia ja tekevät sulle tilaa hissiin pyytämättä.
Mene sanomaan nille, että tarvitset hissiä.