Miksi miehet on niin nirsoja?
Ei kelpaa tavisnainen. Jotain puuttuu... Ilmeisesti pitäisi olla ihan virheetön, että kelpaa. Vissiin niin paljon valinnanvaraa jossain Tinderissä, että voi poimia vain parhaimmiston.
Kommentit (20)
Kai mä sitten olen ruma... En tiedä, eipä ole kukaan ikinä niin sanonut ja nätiksikin on kehuttu. Ehkä pikemminkin näen itseni ihan tavallisen näköisenä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Huono provo!
Ihan tosi juttu tämä on!
Vierailija kirjoitti:
Kai mä sitten olen ruma... En tiedä, eipä ole kukaan ikinä niin sanonut ja nätiksikin on kehuttu. Ehkä pikemminkin näen itseni ihan tavallisen näköisenä. Ap
Nätti on sama asia kuin ruma.
Kilttimies, huhuu! Täällä on joku jolle sinäkin voisit kelvata.
Toinen puoli valittaa, että miehet ovat nirsoja, toinen puoli taas että naiset ovat nirsoja. Huoh.
Parrakas nainen kirjoitti:
Toinen puoli valittaa, että miehet ovat nirsoja, toinen puoli taas että naiset ovat nirsoja. Huoh.
Molemmat on nirsoja. Eli ihmiset yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti on sama asia kuin ruma.
Okei...
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt rumia jaksaisi katsoa?
Kyllästyy sitä koreankin katsomiseen, sanoi akka, kun sillä oli oikeen ruma mies.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja sitten itketään, kun "en saa ketään", mutta kukaan ei kelpaa! Tai ne ketkä kelpaa, niin niille ei sitten taas kelpaa. Mitä ihmettä?
ja nytkin se "kilttimies" suutelee kylmää metallia Lapin Kulta tölkistä :D tai jotain tämmöistä palstahöpöttäjän mielestä.
Ai että miehet nirsoja? Pieni reality check olisi nyt paikallaan...
Siitä voidaan olla montaa mieltä, että käyttääkö kummankaan sukupuolen parhaimmisto Tinderiä..
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa tavisnainen. Jotain puuttuu... Ilmeisesti pitäisi olla ihan virheetön, että kelpaa. Vissiin niin paljon valinnanvaraa jossain Tinderissä, että voi poimia vain parhaimmiston.
Haluatko laittaa jotain yhteystietoja ja vähän kertoa minkälainen ja mistä olet? Yleensähän nämä alotukset ovat puhtaita provoja tai nainen tulee heti toisiin aatoksiin, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Höh luulin et tääl keskustellaan ruoan suhteen nirsoista miehistä ja annetaan vinkkejä miten ne saa syömään monipuolisemmin ja terveellisemmin. Ei sitten. :/
Koska naisen kanssa hengailu vie paljon aikaa ja taloudellisia resursseja, on parempi katsoa etukäteen että vastineeksi saatu seksi hoidetaan ulkoisesti miellyttävän kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, ei se ole jalkovälin vehkeistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisen kanssa hengailu vie paljon aikaa ja taloudellisia resursseja, on parempi katsoa etukäteen että vastineeksi saatu seksi hoidetaan ulkoisesti miellyttävän kumppanin kanssa.
Ymmärtääkseni tämä on ihan kaupallisestikin huomioitu jo pitkään.
Leikkisästi sanoen jo "Raamatun ajoista" saakka.
Yritystoimintaa löytyy niin yksityishenkilösektorilta kuin erilaisista ravitsemus- ja majoitusalan liikkeistäkin.
Myös valtaisa määrä muita maksullisia sovellutuksia.
Lisätietoa löytyy helposti googlaamalla.
Mitäs oot sitä ruminta kastia?