Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö olemaan ystävä puolisosi exän ja tämän uuden puolison kanssa?

Vierailija
30.11.2017 |

Tai oman exäsi ja tämän uuden puolison kanssa? Jopa niin, että viettäisitte nelistään yhdessä iltaa jne?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin ja minulla onkin tuollaisia ystävyyssuhteita. Tosin ne kaikki ovat olleet lapsuuden tai nuoruuden tyttö- ja poika sekoitus kaverisuhteita ja seurustelun harjoittelusuhteita. Jälkeenpäin aikusiällä mukaan tulleita exien nyxiä ei ole ystäväpiirissä, ei mielestäni mitään syytä ystävystyä jollei oikeasti ystävysty. Nuo lapsuuden ja nuoruuden ystävyyssuhteethan ovat aikoinaan vapaaehtoisesti muodostuneita.

Vierailija
2/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei mitään ongelmaa. Toki riippuu ihmisistä ja millainen ero ollut, jne., mutta parin exän kanssa olen ihan hyvissä väleissä ja toivoisin toki kummallekin, että löytävät onnellisen parisuhteen itselleen sopivan ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison exän kanssa kyllä, oman exän kanssa ei mitään tarvetta olla yhteydessä.

Vierailija
4/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kutsuttin jopa ex:n ja hänen uuden puolisonsa häihin...

Vierailija
5/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on hyvät välit.

Exät ovat exiä syystä.

Voi olla, että kokeiltiin seurustelua joskus ja todettiin olevamme parempia kavereina.

Harmillista kun osa parhaista tyypeistä on vastakkaista sukupuolta ja ne suhteet kariutuvat uuden puolison myötä. Jos on ollut ennen uutta puolisoa se paras kaveri, niin kyllä se harmittaa ettei yhtäkkiä ole mikään. Ei kutsuta juhliin jne. Ja parin kuukauden suhteesta on 15 vuotta aikaa.

Vierailija
6/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat kivoja ihmisiä. Mieheni ex on joku hullu kilari, joten ei kiitos. Oma ex on muuten vaan epäkiinnostava ihmisenä.

Vierailija
7/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mieheni ex-vaimo asuu eri puolella Suomea, joten näen hyvin harvoin, mutta ollaan Facebook-kavereita ja kirjoitellaan joskus Messengerissä. Oma lapseni käy heillä välillä myös kylässä lastenkutsuilla kuten velipuolensa synttäreillä.

Vierailija
8/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme viettäneet avioeksäni ja hänen uuden vaimonsa kanssa aikaa yhdessä, mutta olimme kyllä ystäviä. Yhdessä voitiin esimerkiksi olla futiskentän laidalla katsomassa yhteisen lapsemme peliä, yhdessä mentiin koulun tilaisuuksiin jne. Eksä hoiti jopa koiraani, kun itse olin silloisen nyksän kanssa reissussa. Sittemmin olen vaihtanut paikkakuntaa ja lapsi on aikuistunut, joten emme enää ole yhteyksissä.

Tuolloisen nyksän eksä ja hänen nyksänsä olivat yhteisiä ystäviämme, vietimme yhdessä aikaa mm. heidän mökillään.

Minusta se on hyvä merkki, jos voi olla ystävä eksän kanssa, koska silloin tunteet ovat molemmin puolin latistuneet pelkäksi ystävyydeksi. Nykyiselläni ei ole eksää, koska hän on leski.

Vierailija
9/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään haluja viettää aikaa hänen kanssaan. Avioliitto oli loppuajasta niin ahdistavaa. Mies ei halunnut olla kanssani avioliiton aikana eikä tehty koskaan mitään yhdessä, joten mitä syytä olisi viettää aikaa yhdessä eronneena.

Vierailija
10/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, käydään useinkin exän kanssa syömässä tai hän tulee naisystävineen meille iltaa viettämään. Mulla tuore suhde ja myönnän, että vaikka tullaankin exän kanssa hyvin toimeen, mua vähän hivelee että mun "nyksä" on häntä 20 vuotta nuorempi, kun taas hänen nyksänsä on hänen kanssaan samanikäinen. 

Hävettää. 

Vierailija
11/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta kaveerata exien ja heidän nykyistensä kanssa, ihan syystä erottiin enkä enää jaksaisi kuunnella heidän juttujaan. Joskus on ollut pakko sietää kumppanin exää heidän yhteisten lastensa vuoksi mutta en tuntenut mitään tarvetta syventää tuttavuutta millään lailla, tiesin jo seurusteluaikana että se suhde jäisi lyhyeksi.

Vierailija
12/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielellään kiitos. miehen yksi exä on ihan skitso ja toisen kanssa en vaan tule yhtään toimeen. mun eksät on niin turhia ihmisiä mun elämässä eikä mulla ole niille mitään sanottavaa

Vierailija
13/13 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan ajatella, että pystyisin olemaan jatkossakin. - Itse olen hyvissä väleissä oman ex-puolisoni kanssa; toki tähän tarvitsi ensin "pölyn hieman laskeutua." Mutta tänään aivan hyvin voin tai voimme viettää aikaa yhdessä tai soittaa toisillemme, jos ilmenee aihetta. (Toki hän saa soittaa minulle, vaikkei mitään erityistä aihettakaan olisi). Erityisen iloinen olen  siitä, että lapsien juhlat voidaan viettää edelleen kaikki yhdessä ja paikalla on myös ex-appivanhemmat e. lasten molempien puolelta isovanhemmat.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan