En saa nukuttua enempää kuin 6 tuntia
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kuusi tuntia on ihan hyvä määrä.
Ei näköjään ainakaan ittelle koska haukottelen jatkuvasti
Stressittömyys. Kiireettömyys. Huolien poisto ja purkaminen. Aiemmin uniko.
Kokeile mielenterveystalon omahoito-ohjelmaa univaikeuksien hoitoon. Siellä on hyviä juttuja, jotka aluksi vaikuttaa tosi yksinkertaisilta mutta kun alkaa tarkemmin miettiä niin saa muutoksia aikaan.
Mullakin ajoittain tuommoista 6 tuntia ja väsymys. Oon ruvennu kuunteleen areenasta podeja hiljaa ja oonkin nukahtanut uudestaan. Sellaiset tylsät aiheet on hyviä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin ajoittain tuommoista 6 tuntia ja väsymys. Oon ruvennu kuunteleen areenasta podeja hiljaa ja oonkin nukahtanut uudestaan. Sellaiset tylsät aiheet on hyviä mulle.
Minäkin nukahdan kyllä mutta sitten herään liian aikaisin ja en saa enää unta. Oletko löytänyt tuohon avun? Aikaakin olisi vielä nukkua vaikka 3 tuntia
Itsellä kans uni rytmi ihan perseillään.
Saatan mennä 00 jotain nukkumaan ja herään jo 04 kahville.
Sit päivä menee ihan plörinäksi ja tätä kun jatkuu viikkoja ni awot.
Vierailija kirjoitti:
Stressittömyys. Kiireettömyys. Huolien poisto ja purkaminen.
Aiemmin uniko.
UNIKO. Mikä.
Ja ne jotka väittää että ulkoilu auttaa niin ei auta. Käyn vähintään 4krt vrk ulkona. Ei vaikutusta.
Keskimäärin +10k askelta plus sisällä liikkumiset.
Kyllä mä ainakin nukun jos väsyttää. Mikset saa nukuttua?
Oletko kokeillut nukkua kahdessa erässä? Mä en myös saa yöllä nukuttua kuin noin 5 tuntia, mutta ei haittaa mitään, nukun sitten pari tuntia työpäivän jälkeen klo 17-19.
Mää nukun 5 tuntia. Ei ihan riitä mutta minkäs teen. Jaksa valittaa mokomista.
30+ vuotta kuusi tuntia on ollut aika vakio.
En käytä herätyskelloja kuin lentokenttäaamuina, olen vaan tikkana pystyssä kun tuo aika tulee täyteen.
Hengissä yhä.
Liikunta raittiissa ilmassa, vähemmän vellomista somessa. Menkää pois täältä kaikki. Ulkona saa happea, sisällä kierrättää omia pierujaan.
amerikan armeija kehitti keinon, en jaksa kirjottaa, eti ite. Rentoutetaan koko keho, osa kerrallaan, kuvitellaan että riippuu riippumatossa pimeässä huoneessa, tai jossain toisessa paikassa, en muista. Kokeilin, ehkä nukuin mut en muista enää....
Mulle sopii kans 5 h yöllä ja 2 h päikkärit. Jos yritän mennä aiemmin nukkumaan, herään aamuyöllä 3-4 ja siinä se.
Mä nukun 4,5 - 6 tuntia. Siksi aina väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sopii kans 5 h yöllä ja 2 h päikkärit. Jos yritän mennä aiemmin nukkumaan, herään aamuyöllä 3-4 ja siinä se.
Juuri näin. 1,5 tunnin päikkärit pitää saada.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiselle riittää 6-8 tuntia yössä. Joten ei ole mitään ongelmaa.