Miten saada Google toimimaan kännykässä?
Kun yritän avata Google haun tuloksia, tulee teksti ettei sovellukselle ole myönnetty käyttöoikeuksia. Asetuksista olen kyllä laittanut Googlelle luvan käyttää kaikkia kännykkäni tietoja, kuvia, yhteystietoja jne.
Toinen juttu on se, että mitä järkeä on siinä kun sovellus ilmoittaa voivansa soittaa puhelinnumeroihin ilman lupaani? Huomasin tämän ilmoituksen kun katsoin tarkemmin mihin Googlella on käyttöoikeus.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mobiilidata päällä. Nettiyhteys ei toimi ilman tätä.
Datayhteys on päällä, ja ainakin Ylen uutisvahtia pystyn normaalisti käyttämään, eli netin pitäisi toimia normaalisti. ap
Mulla on aikasemmin toiminu google mutta on se tehny sitäkin että kun laittaa jonkun hakusanan niin kysyy kuitenkin tarkoititko ja siihen tulee sen haku mutta alapuolella lukee se mitä olin hakemassa josta pitää uudestaan erikseen hakea ja sitten se hakee sen mitä olinkin hakemassa mutta kun olis hakenu jo ensin eikä mitään muuta mitä en ollut hakemassa
Sitten on tullut sellainen ongelma että se alkaa kysyä jostain kuvista missä niistä on autoja ja pitäisi valita mutta sen jälkeen kysyy jotain tosi pitkää numerokirjainsarjaa joka pitäisi alaruutuun kopioida kahdessa minuutissa ja eihän siitäkään mitään tu niin jos google ei halua että sitä käytetään niin pitäisi olla joku hakukone mitä voisi käyttää
Onko sinulla mobiilidata päällä. Nettiyhteys ei toimi ilman tätä.