Jotenkin säälin ihmisiä jotka käyttää muuta kun Applen kannettavaa
Apple nyt vain toimittaa korkeimman laadun ja helpoimman käytettävyyden. Vaan toisaalta, jos rahat ei riitä muuhun niin...
Kommentit (29)
Windows 10 on työkäytössä osoittautunut selvästi paremmaksi ja tehokkaammaksi, tuottavuus on sillä parempi kuin Applella. Lisäksi Windows-pohjaisina löytyy laajemmin valikoimaa ja tehokkaampia koneita paremmilla näytöillä jne. Applella jopa perus Word -tiedosto saattaa avautua ei-aitona Wordinä ja esim. juuri työreissuissa printatessa tai näyttäessä tekstiä videotykillä on yhteensopivuusongelmia. Samaten Apllen liitännät vähemmät ja huonommat, kuvan saaminen videotykkiin saattaa olla ilman adapteria mahdotonta. Yhteensopivuus salatuissa verkoissa huono, esim. Puolustusvoimilla ja muuallakin valtionhallinnossa Applea ei voi eikä saa käyttää. Apple sopii hupikäyttöön, nettisurffailuun, valokuvien katseluun ja videoiden katseluun. Vakavassa käytössä kun vaaditaan tuottavuutta on tehokas Win 10 -kone ehdottomasti parempi. Ei ole sattumaa että maailman tietokoneista yli 90% (kaikki versiot, seiska edelleen suosituin, mutta jopa vanhaa XP:tä käytetään), Mac 7,5%, Linux 1,7%. Siis tietokoneista, ei tableteista eikä älypuhelimista.
Mulle on ihan sama mistä Netflixiä ja Viaplayta katsoo.
Jopas vitsin murjaisit.
Apple on ihan hyvä joihinkin asioihin, mutta vain idiootti ostaisi sen pelaamiseen.
En kaipaa sääliäsi. Pelejä kaipaisin jos käyttäisin omenaa.
Acer Predator 17 Intel i7 Nvidia Geforce gtx 970M. Kotona näyttönä 49" 4k ultra HD Philips.
Kiitos säälistä mutta ihan hyvin mulla kuitenkin menee =D
No, ennen saatii puusta vaatetta ja viinaa...
Sulla ei selvästi ole MacBookia koska kutsut sitä "Applen kannettavaksi".
Apple-homo tekemässä joulumyyntihommia :D
Alkaa Applella ilmeisesti myynti pysähtyä kun pitää näin alkeelliseen markkinointiin turvautua, heh
Säälin näitä applen käyttäjiä täällä töissä, jotka tulevat vähän väliä pillittämään mulle, kun eivät saa dokumenttejaan tulostettua, tai on jotain muuta riesaa. SIksipä pysyn pc:ssä, vaikka saisin kyllä valita työn puolesta ihan minkä tahansa läppärin.