Jotenkin säälin ihmisiä jotka käyttää muuta kun Applen kannettavaa
Apple nyt vain toimittaa korkeimman laadun ja helpoimman käytettävyyden. Vaan toisaalta, jos rahat ei riitä muuhun niin...
Kommentit (29)
Jotenkin säälin ihmisiä, jotka käyttää jotain muuta kuin pöytäkonetta.
Ihan vapaasti säälit, provo. Ajattelit sitten että lesoilulla saisi ärsytettyä vastauksia...
Mä säälin aloittajaa. Vaikuttaa surulliselta tapaukselta.
Paskat. Inhoan omaa Applejani! Ei enää koskaan!
Hyvin riittää raha muuhunkin. Kaikkia vain ei ole aivopesty brändeihin. Samalla rahalla saa parempaa tekniikkaa.
Meillä on kotona kaksi kannettavaa. Toinen on tuo sun mielestä iki-ihana apple ja sitten on perus asus. Ja kyllä se asus on simppelimpi käyttää kuin apple.
Samat asiat voi tehdä muillakin koneilla yhtä tehokkaasti jos vaan taidot riittää. Vaan toisaalta, jos on lusikalla annettu.
Säälin ihmistä, jolla on ap:n mielenlaatu.
Minäkin säälin, syvästi. Itsellä ei ole moiseen varaa, vaan kolmensadan toshiballa mennään. Itsesääli täyttää elämäni ja vie elämänhalun.
Siitä vaan ja mä taas säälin sua, massamuotiorjaressukka.
Säälin ihmistä, jolla o, jolla on niin huono työnantaja ettei hanki edes läppäriä. Varmaan hankit oman puhelimenkin. Joku muu huolejhtii noista mun puolesta, huoltaa ja päivittää, asentaa ohjelmat yms.
En huolisi Applea mistään hinnasta.
Säälin ihmisiä, jotka käyttävät kannettavaa.
Miksi oikeasti kaikilla on läppärinä ap just apple? Eihän muina laitteina niinkään oo? Jos iPhonet unohdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Apple nyt vain toimittaa korkeimman laadun ja helpoimman käytettävyyden. Vaan toisaalta, jos rahat ei riitä muuhun niin...
Eikö sinulla ole työpaikkaa, joka tarjoaa kannettavan. Mä sain uuden juuri, hinta kaupassa 3 345 e. Olisit käyttänyt nekin rahat opiskeluun...
Paljonko ne maksaa? Mulla parin tonnin Lenovo.
Vierailija kirjoitti:
Ja suurella osalla maailman ihmisitä rahat ei edes ruokaan riitä ja joku viitsii tällaista pohtia. Mutta onneksi säälit kaikkia maailman köyhiä.
Jotenkin säälin ihmisiä, jotka myyvät kaiken datansa applelle, googlelle ja muille globaaleille jäteille, tai itseasiassa maksavat siitä, että saavat antaa datansa heidän käyttöönsä. Mutta he eivät kai voi asialle mitään, kun eivät osaa tietotekniikkaa niin hyvin, että voisivat käyttää vapaata softaa.
Onpa nolo avaus.