Apua, hävinneet puhelinnumerot!
Miten voi olla mahdollista, että mun puhelimesta on yhtäkkiä hävinnyt yli sata yhteystietoa. En todellakaan ole poistanut. Tietääkö kukaan, mulla Huawei.
Kommentit (13)
Näkemättä puhelinta vaikeaa sanoa. Onko sinulla puhelimen varmuuskopiota tietokoneella? Jos ei, niin lataa Fonectan appi ja haet numertot yksitellen takaisin.
Ei haittaa mitään,ne soittaa joilla on asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Palautat Gmailin varmuuskopiosta.
No en mä löydä mitään Gmailin varmuuskopiosta, sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautat Gmailin varmuuskopiosta.
No en mä löydä mitään Gmailin varmuuskopiosta, sori
Tyhmyydestä saa kärsiä. Sori.
Varman päälle kirjoitti:
Näkemättä puhelinta vaikeaa sanoa. Onko sinulla puhelimen varmuuskopiota tietokoneella? Jos ei, niin lataa Fonectan appi ja haet numertot yksitellen takaisin.
En tietääkseni ole varmuuskopioinut numeroita enkä osaa sellaista etsiä. Yksitellen on haettava kaikki mitä muistaa, mutta enhän kaikkia edes muista, vaikka olisivat tärkeitäkin.
Jo on pe*se puhelin, jos ei sim-kortille mene...
No etsit fonectasta sitä mukaa kun tarvit.
Kyllä ne siellä on! Siinä on joku synkronointi pois päältä! Kokeileppa mennä asetuksiin ja sieltä valitse google ja sieltä oisko se ollut joku yhteystietojen haku/yhdistäminen tai joku semmonen!
Vierailija kirjoitti:
iPhoune 6s teki saman :((
Samsung myös.
Numerot voivat olla sim-kortilla tai puhelimessa. Oletko näpelöinyt asetuksia niin, että vain toinen näkyy? Tallenna kaikki kortille, niin eivät katoa puhelimen hajotessa.
Eikö kukaan tiedä, voiko niitä jotenkin palauttaa.