Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mietin että miksi Tinderissä näkyy yhtäkkiä ihan tulvimalla komeita, hymyileviä, raikkaan näköisiä miehiä
29.11.2017 |
mutta sehän on Slush käynnissä Helsingissä 😅
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hihi, huomasin ihan saman vuosi sitten! Nyt onkin sitten oma ihana kulta kainalossa, ei tosin ollut Slush-kävijöitä vaan muuten vain ulkomailta Suomessa käymässä ollut mies. :) Iske ap kiinni nyt kun mahdollisuus on.
Alue: Aihe vapaa
Sama huomio 👍🏻