Sain mieheni katkaisemaan välit yhteen naiseen
Nyt olen todella ahdistunut ja kertakaikkisen pahoillani tilanteesta. Mietin päivittäin, johtuiko se tosiaan käyttäytymisestäni, että mies laittoi välit poikki tämän ihmisen kanssa. Omatuntoni soimaa minua, vaikka en käskenyt miestäni tekemään yhtään mitään, ainakaan suoraan.
Mitähän voisin enää tehdä?
Kommentit (33)
Toisin sanoen ap:n(kin) tapauksessa kyse ei ollut miehen puolelta ystävyydestä. Kärkkyi pimppaa, ja nyt seurustelusuhteessa ei tarvitse enää kärkkyä. Hyi mikä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitähän voisin enää tehdä?"
Et mitään enään. Mille tuosta naisesta on tuntunut tulla hylätyksi yhtä-äkkiä. Kiero ämmä olet.
Joku "ystävä" tainnut nyt jäädä rannalle ruikuttamaan. 😂
Miksi se sinua naurattaa?
Menetin lapsuus ystävän joka oli pysynyt rinnalla kaikissa elämänvaiheissa, ainoa sellainen. Uusi vaimo ei kestänyt että olin ollut miehelle tärkeä melkein 30 vuotta, kielsi olemasta minuun tekemisissä. Ikävöin pitkään ja olin hyvin yksinäinen, vaikka kavereita on niin uskollista luottoystävää en enään ikinä ole saanut aikuisena.
Jos nyt jotain taustoja pitää vielä avata, niin mies oli vielä tapailummekin aikana ehdotellut naiselle syvempää suhdetta, ns. kokeillut kepillä jäätä. Ja hän myös myönsi, että oli toivonut jotain ihan muuta tältä suhteelta, mutta myöhemmin tajunnut, että haluaa olla vain minun kanssa. Nainen tosin halusi kai olla vain pelkkä ystävä. Ja tämän kaiken sain tietää vasta sitten, kun jo asuimme kimpassa.
Ja kyllä minua itseänikin harmittaisi, jos ystäväni paljastuisi tuollaiseksi, kun olen luullut löytäneeni elämääni parhaan ystävän.
Mikään pakko ei ollut katkaista välejä. Olisin odottanut vain avoimuutta alusta lähtien.
Ap
Mieheni viilensi välit hyvään miespuoliseen ystäväänsä, kun miehen vaimo alkoi olla minusta (täysin syyttä ja ilman aihetta) mustasukkainen. Miehellä meni maku kaverinsa vaimoon ja hän loukkaantui verisesti minun puolestani. Että näinkin voi käydä, naiset.
Joo, nämä ”ystävät” kyllä tiedetään, vaikka mies väittää pelkiksi hyviksi kavereiksi. Entisiä panoja ne on ja ystävyyteen ei kuulu seksi ja piste. Pois vaan sekoittamasta parisuhdetta.
Minä olisin sinuna lempannut tuon miehen. Mitä teet tuollaisella äijällä? Hänellä on kyllä naisia, ei tuo yksi enää tärkeä tainnut olla, tuskinpa sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin sinuna lempannut tuon miehen. Mitä teet tuollaisella äijällä? Hänellä on kyllä naisia, ei tuo yksi enää tärkeä tainnut olla, tuskinpa sinäkään.
Jos tätä juttua ei oteta huomioon, niin miehessä ei ole juuri mitään vikaa. Miksi lempata hyvä mies yhden virheen takia? Ap
Miten kestät tuollaista miestä? Et itsekkään sen parempi. Vakka kantensa valitsee, onnea vaan!
Vierailija kirjoitti:
Joo, nämä ”ystävät” kyllä tiedetään, vaikka mies väittää pelkiksi hyviksi kavereiksi. Entisiä panoja ne on ja ystävyyteen ei kuulu seksi ja piste. Pois vaan sekoittamasta parisuhdetta.
Minä olen ystävä (mm.) ex-kumppanini kanssa. Hänen kanssaan tuli aikanaan harrastettua myös seksiä. Ystävä aion ja toivottavasti voin olla ex-kumppanini kanssa vastakin. Mutta vastaisuudessa minulla ei ole tarvetta harrastaa seksiä hänen kanssaan. Se aika on mennyt ja on nyt osa historiaani, tai historiaamme. Loukkaantuisin ja pahoittaisin mieleni, jos joku kokisi, että pidän tai koen jokaisen vastakkaista sukupuolta olevan ystäväni tai kaverini potenttiaalisina seksikumppaneina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä juttua ei oteta huomioon, niin miehessä ei ole juuri mitään vikaa. Miksi lempata hyvä mies yhden virheen takia? Ap
Pidä helmestäsi kiinni sitten! :D Tehkää muutama rakkauden hedelmä, ottakaa iso velka ja mitä nyt onnelliseen elämään kuuluu. Joku saattaisi sanoa, että olet löytänyt itsellesi jännämiehen, mutta joku saattaisi kutsua häntä myös toisella tavoin. Onnea matkaan täältäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ystävä (mm.) ex-kumppanini kanssa. Hänen kanssaan tuli aikanaan harrastettua myös seksiä. Ystävä aion ja toivottavasti voin olla ex-kumppanini kanssa vastakin. Mutta vastaisuudessa minulla ei ole tarvetta harrastaa seksiä hänen kanssaan. Se aika on mennyt ja on nyt osa historiaani, tai historiaamme. Loukkaantuisin ja pahoittaisin mieleni, jos joku kokisi, että pidän tai koen jokaisen vastakkaista sukupuolta olevan ystäväni tai kaverini potenttiaalisina seksikumppaneina.
Ex-kumppani on mielestäni hieman eri asia kuin ystävä, jota on salaa halunnut aina panna. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Teoria: Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä, jos nainen on paremman näköinen kuin oma puoliso.
Itse olen ollut vastaanlaisessa tilanteessa. Tää ystävä vaan alkoi viljelemään miehelleni sellaista juttua, että kävi ilmi ettei kyse ollut pelkästä ystävyydestä naisen puolelta. Mieheni itse kertoi ja kysyi neuvoa että mitä tehdä. Neuvoin viilentämään välit.