Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mieheni katkaisemaan välit yhteen naiseen

Vierailija
29.11.2017 |

Nyt olen todella ahdistunut ja kertakaikkisen pahoillani tilanteesta. Mietin päivittäin, johtuiko se tosiaan käyttäytymisestäni, että mies laittoi välit poikki tämän ihmisen kanssa. Omatuntoni soimaa minua, vaikka en käskenyt miestäni tekemään yhtään mitään, ainakaan suoraan.

Mitähän voisin enää tehdä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, panevat nyt salaa.

Vierailija
2/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehelläsi on yksi ystävä vähemmän. Toivottavasti olet iloinen ja voit elää asian kanssa. Eivät kaverinaiset ole uhkia. Itse ainakin näen kaverimiehet vain veljinä - en seksuaalisina olentoina ja siksi huvittaa, jos heidän naisensa pitävät minua uhkana. Aivan turhaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun omatunto tuosta soimaa? Mies teki valinnan etkä sinä.

Vierailija
4/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kerroit tyhjentävästi kaiken oleellisen esimerkiksi miehen ja naisen välisestä ystävyydestä.

Vierailija
5/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olivat vain ystäviä, tosin miehellä oli joskus ollut tunteita naista kohtaan. Ei ole enää, kai. Ap

Vierailija
6/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee jossakin vaiheessa elämää vielä teitä vastaan. Tosi ystäviä on vaikee saada aikuisena. Manipuloivat ihmiset jotka karkoittaa kumppanilta ystävät on suoraan helvetistä.

Vierailija
7/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omistushaluista

Vierailija
8/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen että kun ajat erilleen tärkeästä ystävästä mies saattaa kärsiä yksinäisyydestä?  Voi masentua. Itsekkäästi teit ja et ajatellut miehen parasta.

Vierailija
9/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan tarvitse miespuolisia ystäviä naisena. Ei mieheni siitä tykkäisi eikä muutenkaan ole tarvetta sellaiseen. Tutut tietysti erikseen. Jos alkaisin kaveeraamaan jonkun miehen kanssa, niin takuulla tulisi sanomista kotona. Ja sama toisinpäin! Ei se minusta ole omistushaluista, lähinnä normaalia.

Vierailija
10/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe niin mäkin. Tosin nainen käyttäytyi minua kohtaan ilkeästi, vaikka alunperin yritin kaveerata ja olla ystävällinen. Ei harmita, ei olla oltu missään tekemisissä vuosiin! :D Tosin mies itse halusi pistää välit kylmiksi, mutta pohjimmiltaanhan se minusta johtui.

Vastaavasti jos joku kaverini olisi häijy miehelleni, olisi kyllä entinen kaveri pian.

Vierailija
11/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä yhteyksissä he olivat toisiinsa? Työkavereita vai samasta kaveriporukasta? Harrastuksesta?

Vierailija
12/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa teidän kupla? jos ei saa olla kaveri kenellekkään, ole sinä edes se kaveri äläkä roiku täällä kirjoittelemassa. Luulet omistavasi miehesi ja oikeastaan tuo on todella yököttävää toimintaa. Tosin jos mies on noin tyhmä niin pidä itselläsi vain :)

Vierailija
13/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitähän voisin enää tehdä?"

Et mitään enään. Mille tuosta naisesta on tuntunut tulla hylätyksi yhtä-äkkiä. Kiero ämmä olet.

Vierailija
14/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosi kertoo sinun ja miehesi suhteen laadusta sekä luottamuksestasi mieheen. Onneksi itse elän parisuhteessa, jossa omien tai kumppanin ystävien sukupuolella ei ole mitään merkitystä!

Vierailija
15/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitähän voisin enää tehdä?"

Et mitään enään. Mille tuosta naisesta on tuntunut tulla hylätyksi yhtä-äkkiä. Kiero ämmä olet.

Joku "ystävä" tainnut nyt jäädä rannalle ruikuttamaan. 😂

Vierailija
16/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se nyt on olla pahoillaan, kun ystävyys on poikki. Kuitenkin olet salaa vain tyytyväinen.

Vierailija
17/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samalla tavalla! Kysyin, minkälainen suhde miehelläni ja hänen naispuolisella ystävällään on, minkä jälkeen mies viilensi välejään naiseen oma-aloitteisesti. Ovat edelleen yhteyksissä, mutta harvakseltaan. Kyllähän se minun käyttäytymisestäni sai alkusysäyksensä, että heidän ystävyytensä muuttui, mutta silti en pidä silloista käytöstäni mitenkään vääränä tai epäreiluna. Minulla on oikeus tietää, minkälaisessa suhteessa olen ja minkälaista sitoutumista kummaltakin osapuolelta odotetaan esim. fyysisen läheisyyden ja seksin suhteen. Olen sitä mieltä, että jos he olivat kumpikin vilpittömästi vain ystäviä, eivät sen enempää, suhteen muuttamiselle ei olisi ollut tarvetta.  Olen myös yrittänyt luoda ystävyyttä tähän henkilöön ehdottamalla yhteisiä tapaamisia, koska mieheni tai tämä nainen eivät ole siitä huolehtineet.

Olenko siis kumppani suoraan helvetistä?

Vierailija
18/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavsti mies ei hyppää sillalta alas tai jää kiskoille makaamaan, jos satut ehdottamaan, jotain sellaista. Mutta vaikea on suhtautua mieheen kovin kunnioittavasti, joka antaa ulkopuolisten vaikka sitten tyttöystävän tai puolison sanella, että kenen kanssa hän saa pitää yhteyttä ja olla ystävä; sen sijaan, että luottaisi mieheen sen verran, että hän kyllä tietää mitä on tekemässä, semminkin kun ei selvinnyt edellä, mitään erityistä syytä, miksi miehen kannatti katkaista välit, johonkin vanhaan ystäväänsä. Tai miten hän sen teki; sanomalla, että se on sitten hyväsi nyt ja ikuisesti kun toi tyttöystävä käski mun niinku sanoo sulle noin. (Kuullostipa todella kypsältä ja vastuuntuntoiselta aikuismaiselta puheelta).    

Vierailija
19/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päätti itse pistää välit poikki. En edes ehdottanut tätä vaihtoehtoa, vaan kerroin omista tunteistani ja totesin, että mies voisi hieman pohtia suhdettaan ko. naiseen. Mies totesi tähän, ettei heillä ole juuri mitään yhteistä ja ystävyys on jatkunut vain siksi, koska mies halusi alunperin hengata friendzonella. Mutta nyt, kun miehellä on minut, ei hänellä ole tarvetta friendzonella hengailuun.

Silti minulla on paha mieli tämän naisen puolesta, sillä mieheni teki paskamaisesti hänelle. Olkoon sitten syy minussa tai ei. Ap

Vierailija
20/33 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lössykkä lapanen tai sinä manipulaation mestari. Jos ystävän jättää. Ystävä ei ole kuka tahansa ihminen, aika tärkeä sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän