Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi omakotitalo sittenkin halvempi kuin perheasunto kerrostalossa

Vierailija
29.11.2017 |

Olemme etsimässä neljän, tulevaisuudessa mahdollisesti viiden, hengen perheellemme omistusasuntoa. Neliöitä saisi olla 100-130.

Mitä enemmän laskuja teemme ja ilmoituksia pyörittelemme, sitä varmemmaksi tulemme, että kannattaa ostaa tai rakentaa omakotitalo.

Suurempien kerrostaloasuntojen vastikkeet ovat niin huikean korkeita, ettei meillä ole niitä varaa. Olemme ottaneet selvää omakotiasumisen todellisista kuluista (rakennus ja ylläpito), ja kun laskee kaiken 30 vuoden jaksolle (myös lainan korot), niin omakotiasuminen on vain selvästi halvempaa. Jos vielä huomioi todennäköisen vastikkeiden nousun, niin halpuus vain korostuu.

Olen itse enemmän kerrostaloihminen, mutta jos tuon neliömäärän tahdon, niin ei minulla ole sitä varaa kerrostalosta ostaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Suomalaisten kansallishaave omakotitalosta järven rannalla alkaa olla mennyttä aikaa. Yhä useampi haluaa asua helposti ja mukavasti kerrostalossa palvelujen ollessa kävelymatkan päässä. Kun kysyntä kasvaa, nousee hinnatkin.

Vierailija
2/2 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Suomalaisten kansallishaave omakotitalosta järven rannalla alkaa olla mennyttä aikaa. Yhä useampi haluaa asua helposti ja mukavasti kerrostalossa palvelujen ollessa kävelymatkan päässä. Kun kysyntä kasvaa, nousee hinnatkin.

Mene nyt Jan pois palstalta taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi