Motivoikaa mua laihduttamaan, tää on järkyttävää
Tässä mahani tasan kaksi vuotta sitten, painoin 45 kg:
Tältä näytän nyt, kuva otettu juuri äsken, painoa 65 kg:
Pituutta 165 cm ja sokerilla olen tuon järkyttävän pötsini hankkinut. Kertokaa miten oksettavalta näytän nykyään ja antakaa vinkkejä miten päästä kokonaan eroon sokerista (=suklaa se suurin paha jota menee päivittäin). En halua lihoa enää yhtään lisää!
Kommentit (27)
Päätä, että teet vaikka aluksi kerran viikossa ison annoksen ruokaa, jonka sisällöstä on vähintään puolet kasviksia. Ja syöt sitä ruokaa aina ennen kuin syöt mitään herkkuja. Kun kasviksia alkaa syödä, niin aika nopeasti tulee sellainen olo, että niitä on pakko saada päivittäin. Ja kun varsinainen nälkä taittuu niillä, niin ei tarvitse hirveästi pingottaa siitä, että syökö lisukkeena pieniä määriä pastaa, riisiä tai vaikka jälkiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Päätä, että teet vaikka aluksi kerran viikossa ison annoksen ruokaa, jonka sisällöstä on vähintään puolet kasviksia. Ja syöt sitä ruokaa aina ennen kuin syöt mitään herkkuja. Kun kasviksia alkaa syödä, niin aika nopeasti tulee sellainen olo, että niitä on pakko saada päivittäin. Ja kun varsinainen nälkä taittuu niillä, niin ei tarvitse hirveästi pingottaa siitä, että syökö lisukkeena pieniä määriä pastaa, riisiä tai vaikka jälkiruokaa.
Kasviksia pitää syödä, mutta nälkä ei niillä lähde eikä sokerinhimo, vaikka niitä vetäisi saavillisen. Niissä kun ei ole energiaa. Sokerinhimo lähtee vain siten, että vaihtaa sokerin rasvaan.
Mitä järkeä postata raskauskuva ja väittää sitä läskiksi? Löytyy netissä oikeitakin läskimahakuvia provoihin...
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä postata raskauskuva ja väittää sitä läskiksi? Löytyy netissä oikeitakin läskimahakuvia provoihin...
Huoh... ap
Olen saman pituinen mutta kolme kiloa painavampi, ja vatsan ympärys on 78... Jos ihan oikeasti, testatusti et muka ole raskaana, on sinulla paha metabolinen oireyhtymä.
Vierailija kirjoitti:
Olen saman pituinen mutta kolme kiloa painavampi, ja vatsan ympärys on 78... Jos ihan oikeasti, testatusti et muka ole raskaana, on sinulla paha metabolinen oireyhtymä.
Sulla kertyy varmaan paino sitten kaikki juuri niihin oikeisiin kohtiin eli esim tisseihin. Itselläni on aina ollut aa-kuppi. Myös 20 kg painon nousun jälkeen. Kaikki rasva mulla mahassa, reisissä ja käsivarsissa. Tissejä ja persettä ei ole. Ap
On hyvä ryhti. Mulla nyt vaan on ihan helvetin iso maha uskokaa nyt vain se. Vaikka kuinka imisin mahaani sisään, se on pömppö. En saa siitä mitenkään litteää. Ennen mahani ympärys oli noin 80 cm, eilen mittasin sen ja nykyään se on 97 cm! ap