Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Motivoikaa mua laihduttamaan, tää on järkyttävää

Vierailija
29.11.2017 |

Tässä mahani tasan kaksi vuotta sitten, painoin 45 kg:

http://aijaa.com/PXTcJt

Tältä näytän nyt, kuva otettu juuri äsken, painoa 65 kg:

http://aijaa.com/6Aj1IU

Pituutta 165 cm ja sokerilla olen tuon järkyttävän pötsini hankkinut. Kertokaa miten oksettavalta näytän nykyään ja antakaa vinkkejä miten päästä kokonaan eroon sokerista (=suklaa se suurin paha jota menee päivittäin). En halua lihoa enää yhtään lisää!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on raskausvatsa.

Siltähän se näyttää omaankin silmään, mutta raskaana en ole. Ihan sokerilla ja liikkumattomuudella hankittu pötsi. ap

Onko sinulla tuossa kuvassa normaali ryhti? En yritä ilkeillä, mutta itse ainakin saan mahan näyttämään raskausmahalta jos en pidä ryhtiä.

On hyvä ryhti. Mulla nyt vaan on ihan helvetin iso maha uskokaa nyt vain se. Vaikka kuinka imisin mahaani sisään, se on pömppö. En saa siitä mitenkään litteää. Ennen mahani ympärys oli noin 80 cm, eilen mittasin sen ja nykyään se on 97 cm! ap

Vierailija
22/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä, että teet vaikka aluksi kerran viikossa ison annoksen ruokaa, jonka sisällöstä on vähintään puolet kasviksia. Ja syöt sitä ruokaa aina ennen kuin syöt mitään herkkuja. Kun kasviksia alkaa syödä, niin aika nopeasti tulee sellainen olo, että niitä on pakko saada päivittäin. Ja kun varsinainen nälkä taittuu niillä, niin ei tarvitse hirveästi pingottaa siitä, että syökö lisukkeena pieniä määriä pastaa, riisiä tai vaikka jälkiruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätä, että teet vaikka aluksi kerran viikossa ison annoksen ruokaa, jonka sisällöstä on vähintään puolet kasviksia. Ja syöt sitä ruokaa aina ennen kuin syöt mitään herkkuja. Kun kasviksia alkaa syödä, niin aika nopeasti tulee sellainen olo, että niitä on pakko saada päivittäin. Ja kun varsinainen nälkä taittuu niillä, niin ei tarvitse hirveästi pingottaa siitä, että syökö lisukkeena pieniä määriä pastaa, riisiä tai vaikka jälkiruokaa.

Kasviksia pitää syödä, mutta nälkä ei niillä lähde eikä sokerinhimo, vaikka niitä vetäisi saavillisen. Niissä kun ei ole energiaa.  Sokerinhimo lähtee vain siten, että vaihtaa sokerin rasvaan. 

Vierailija
24/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä postata raskauskuva ja väittää sitä läskiksi? Löytyy netissä oikeitakin läskimahakuvia provoihin...

Vierailija
25/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä postata raskauskuva ja väittää sitä läskiksi? Löytyy netissä oikeitakin läskimahakuvia provoihin...

Huoh... ap

Vierailija
26/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen mutta kolme kiloa painavampi, ja vatsan ympärys on 78... Jos ihan oikeasti, testatusti et muka ole raskaana, on sinulla paha metabolinen oireyhtymä.

Vierailija
27/27 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen mutta kolme kiloa painavampi, ja vatsan ympärys on 78... Jos ihan oikeasti, testatusti et muka ole raskaana, on sinulla paha metabolinen oireyhtymä.

Sulla kertyy varmaan paino sitten kaikki juuri niihin oikeisiin kohtiin eli esim tisseihin. Itselläni on aina ollut aa-kuppi. Myös 20 kg painon nousun jälkeen. Kaikki rasva mulla mahassa, reisissä ja käsivarsissa. Tissejä ja persettä ei ole. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän