Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko raskasta olla "kauniimpaa sukupuolta" siinä vaiheessa, kun se kauneus alkaa iän myötä kadota?

Vierailija
29.11.2017 |

Varmaan se lähtötilannekin vaikuttaa paljon, että kuinka korkealta putoaa ja kuinka raskaalta se tuntuu.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on niin myytti. Kyse on siitä, millainen nainen on. Jos nainen on pinnallinen, se pätee. Jos on muita arvoja elämässä, se ei päde. Kauniskin voi vanhentua arvokkaasti ja luonnollisesti, ilman että se häiritsee. Jotain pinnallista naista varmasti häiritsee ja ruiskii botoxia ja fillereitä ja on yhä rumempi, epäarvokkaalla tavalla.

Vierailija
22/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vauhtia ulkonäön kanssa tuppaa rapistumaan terveyskin. Niinpä sitä vanhetessaan kiinnittää paljon enemmän huomiota siihen missä jamassa terveys on ja mitä voisi tehdä sitä parantaakseen kuin missä kunnossa on ulkonäkö. Ulkonäkö jää väkisinkin epäoleelliseksi vanhetessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vaikeaa tuossa noille naisille nyt olisi, eiväthän ne edes itse näytä tajua sitä, vaan vanhat akatkin kehuvat ympäriinsä itseään miten kauniita ja ihania ovat.

Vierailija
24/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt viiskymppinen ja koen itseni kauniimmaksi, mitä tunsin parikymppisenä. Silloin oli niin kauhean epävarma kaikesta, mikään ei ollut hyvä. Nyt näen enimmäkseen ne hyvät puolet. Raskaampaa on se, että fyysinen kunto ei ole enää sama kuin parikymppisenä, sen eteen joutuisi tekemään huomattavasti enemmän töitä kuin aikoinaan.

Sama muuten 57 v., mutta vaihdevuosien hiusten lähtö on ihan kamalaa, kun olen vielä muuten ihan sileäihoinen ja meikeillä jopa kaunis.

Vierailija
25/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä, kun naiset ovat vanhoinakin kauniimpia kuin ikäisensä vanhat miehet. Eivät naiset ole ainoita, jotka vanhenevat. :D

Vierailija
26/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vaikeaa tuossa noille naisille nyt olisi, eiväthän ne edes itse näytä tajua sitä, vaan vanhat akatkin kehuvat ympäriinsä itseään miten kauniita ja ihania ovat.

Luepa ketju ajatuksella läpi, niin sinullekin valottuu paremmin naisten ajatusmaailma ja suhtautuminen omaan ulkonäköönsä. Ankeaa on elämä(si), jos fokus on vain ja ainoastaan pinnallisissa asioissa.

Vierailija
27/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa ketju ajatuksella läpi, niin sinullekin valottuu paremmin naisten ajatusmaailma ja suhtautuminen omaan ulkonäköönsä. Ankeaa on elämä(si), jos fokus on vain ja ainoastaan pinnallisissa asioissa.

Meinaat siis, että mummon paneminen on yhtä mukavaa ja kiihottavaa kuin nuoren naisen, jos mummun kanssa vaan juttu luistaa?

Usko tai älä, tuollainen ajatusmaailma se minulle vasta ankeaa onkin.

Katkeruudestasi päätellen et "pane" niitä nuoria etkä vanhoja etkä myöskään ole kovin älyllisesti lahjakas. Tsemppiä!

Vierailija
28/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat siis, että mummon paneminen on yhtä mukavaa ja kiihottavaa kuin nuoren naisen, jos mummun kanssa vaan juttu luistaa?

Katkeruudestasi päätellen et "pane" niitä nuoria etkä vanhoja etkä myöskään ole kovin älyllisesti lahjakas. Tsemppiä!

Menikö faktat ihon alle? Kun vielä poistatit viestinikin.

Mutta hei, eihän se mitään, sanantuojaa vastaan voi hyökätä henkilökohtaisuuksiin menemällä jos tuotu totuus ei itseä miellytä; - siinäpä vasta näyte älykkyydestä.

Tsemppiä sulle itsellesi!

Vierailija
29/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö faktat ihon alle? Kun vielä poistatit viestinikin.

Mutta hei, eihän se mitään, sanantuojaa vastaan voi hyökätä henkilökohtaisuuksiin menemällä jos tuotu totuus ei itseä miellytä; - siinäpä vasta näyte älykkyydestä.

Tsemppiä sulle itsellesi!

Joillekin naiset=paneminen. Isältäänkö nämä oppivat tämän "hivenen" yksinkertaisen ajatusmaailmansa?

Vierailija
30/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se raskasta jo silloin jos ei synny erityisen kauniiksi. ihan eri kohtelua saa mun kauniit kaverit vaikka ravintolassa

Vierailija
31/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 v, enkä ole koskaan ajatellut rapistuneeni. Ei, ei minua enää nuoret miehet katso, mutta vanhemmat katsovat. Onko sillä siis väliä, jos olen nuorten silmissä rapistunut?

Siis jos ajattelee ulkonäöllä olevan merkitystä. Se on eri asia, ajatteleeko niin.

Vierailija
32/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla se ulkonäkö rapistuu myös miehillä.

Niin pointtinahan tässä olikin juuri se kauniimman sukupuolen kokemus aiheesta. Vastauksestasi päätellen koville taitaa ottaa?

Ja miesten kohdalla muutenkin on tärkeämpää se yhteiskunnallinen asema, status ja elatuskyky joka yleensä senkun vaan paranee ajan myötä.

Vierailija
33/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pointtinahan tässä olikin juuri se kauniimman sukupuolen kokemus aiheesta. Vastauksestasi päätellen koville taitaa ottaa?

Ja miesten kohdalla muutenkin on tärkeämpää se yhteiskunnallinen asema, status ja elatuskyky joka yleensä senkun vaan paranee ajan myötä.

On yksi asia mihin voi luottaa; edellä oleva kommentti tulee jokaiseen ketjuun, jossa mies/naisasioita käsitellään. Ja itse asiassa melkein kaikkiin muihinkin ketjuihin.  ;D

Vierailija
34/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä muut asiat ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkö.

Minulle ei, koska ei ole paljon mitään muuta. Jos lähden esim. matkalle, ei se tunnu miltään, kun en näytä miltään. Minulla taitaa kyllä olla BDD, eikä ole perhettä eikä ystäviä. Olin paljon syvällisempi nuorena.

Vierailija
35/35 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yksi asia mihin voi luottaa; edellä oleva kommentti tulee jokaiseen ketjuun, jossa mies/naisasioita käsitellään. Ja itse asiassa melkein kaikkiin muihinkin ketjuihin.  ;D

Niin. Koska se on totta. Siksi alunperinkin nainen on se kauniimpi sukupuoli ja itsehän te itsenne hyvin tunnistittekin. Tiesitte oitis kenestä on kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän