Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metelöinti kerrostalossa. Taloyhtiössämme asuu opiskelija, joka pitää bileitä klo 22 jälkeen ja meteli on

Vierailija
29.11.2017 |

niin kova ettei saa nukuttua. Olen kerran soittanut isännöitsijälle, mutta ei auttanut. Kannattaako alkaa soittamaan suoraan poliisille aina vai mitä kannattaa tehdä? Onko teillä kokemusta tällaisesta?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus muutaman muun naapurin kanssa tai soita poliisit.

Vierailija
2/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa valitus kirjallisena soittamisen sijaan. Kerää naapureilta nimiä ja valituksia. Poliisillekin voi toki soittaa, jos siellä on jotain tappelua tai sen kaltaista meneillään. Tulevat jos ehtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joka kerta soittaa poliisit. Ja laittaa niitä valituksia isännöitsijälle. Myös naapureita voi yrittää saada mukaan valittamaan. Ei se metelöinti lopu vaan toivomalla.

Vierailija
4/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on jo isäinnöitsijällekin soitettu, saa soittaa poliisit. Herättää vähän. Olen itse 27 ja pidetään bileitä välillä miehen ja kaverien kanssa, mutta aina huolehditaan, että hiljaisuuden jälkeen on musa pienemmällä yms.

Samassa rapussa asuu yksi huumeveikko ja sieltä kuuluu vuorokaudenajasta riippumatta huutoa, musiikkia, pauketta yms. Jotenkin naurattaa, että siellä saattaa oikeasti alkaa basso jystistä klo 6:00. Välillä joudun samaan hissiin naisensa kanssa. Kertaakaan en ole törmännyt häneen niin, etteikö hänellä olisi avattua kaljatölkkiä ja naama täynnä mustelmia.:( Kerran soitin poliisit, kun aamulla kuului selkeä naisen huuto "Apua!" Mutta tänne se vaan taas löysi.

Vierailija
5/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mennään ovelle huomauttamaan. Jos ei auta, soitetaan poliisit. Jos toistuu, isännöitsijä saa alkaa hoitaa asiaa.

Ei missään kerrostalossa saa metelöidä ja bilettää öisin, edes opiskelija-asunnoissa.

Vierailija
6/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä :( Ja järkkää itsekin joskus bileet :) Tai ota tuliaisia mukaan, mene soittamaan ovikelloa ja liity juhlaseurueeseen!

Vierailija
7/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisena vaan valitusta isännöitsijälle. Taloyhtiön hallituksen tietoon voi myös asian saattaa, jos on yhtä saamaton isännöitsijä kuin tässä yhtiössä. Poliisille kannattaa myös soittaa. Ei sielä tarvitse mitään tappelua olla. Yöllä metelöinti on kotirauhan rikkomista, eikä sellaisenaan ole enää pelkästään taloyhtiön sisäinen asia. Tässä rapussa asui yksi juoppo häirikkö, josta valitetiin usein, mutta mitään ei tapahtunut. Vasta kun kerran tuli poliisit paikalle, niin tuli isännöitsijäänkin vipinää ja häirikkö sai nopeasti häädön.

Vierailija
8/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalokyttääjien nettisivuilta luulisi löytyvän ohjeet nasevien heippalappujen kirjoittamiseen.

Vierailija
9/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mennään ovelle huomauttamaan. Jos ei auta, soitetaan poliisit. Jos toistuu, isännöitsijä saa alkaa hoitaa asiaa.

Ei missään kerrostalossa saa metelöidä ja bilettää öisin, edes opiskelija-asunnoissa.

ei mennä ovelle. Voi tulla puukosta.

Vierailija
10/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä :( Ja järkkää itsekin joskus bileet :) Tai ota tuliaisia mukaan, mene soittamaan ovikelloa ja liity juhlaseurueeseen!

Muuta korpeen, häirikkö.

Vierailija
11/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin, niin opit sinäkin arvostamaan yöuniasi.

Vierailija
12/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikaltahan mä tätä kirjoittelen. Pystyn kyllä nukkumaan, vaikka naapuri soittaisi musaa. Aikaisemmin olen tehnyt vuorotyötäkin, jolloin on pitänyt nukkua päivisin. En minä ole voinut vaatia poliisia esim. pysäyttämään liikennettä unieni ajaksi.

Vierailija
13/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta korpeen, häirikkö.

Minä nimenomaan haluan asua ihmisten lähellä. Eiköhän olisi johdonmukaisempaa, että aistiyliherkkä muuttaisi Espooseen.

Vierailija
14/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laatia virallisen oloisen tiedotteen asujan aiheuttamasta häiriöstä, mahdollisesta häädön uhasta ja tipauttaa sen hänen postiluukustaan. Katso, hiljeneekö. Jollei, pidä kirjaa melun päivämääristä ja lähetä päivämäärälista valituksen yhteydessä isännöitsijälle kirjallisena.

Tuohon on pakko puuttua.

Vierailija
15/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikaltahan mä tätä kirjoittelen. Pystyn kyllä nukkumaan, vaikka naapuri soittaisi musaa. Aikaisemmin olen tehnyt vuorotyötäkin, jolloin on pitänyt nukkua päivisin. En minä ole voinut vaatia poliisia esim. pysäyttämään liikennettä unieni ajaksi.

Koita nyt ymmärtää, että taloyhtiössä on säännöt ihan hyvästä syystä ja niitä tulee noudattaa. Kaikki ei pysty nukkumaan melussa. Jos et halua elää taloyhtiön sääntöjen mkaan, niin muuta omakotitaloon. 

Vierailija
16/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta korpeen, häirikkö.

Minä nimenomaan haluan asua ihmisten lähellä. Eiköhän olisi johdonmukaisempaa, että aistiyliherkkä muuttaisi Espooseen.

Urpo. Tässä ei nyt puhuta jostain kanta-astunnasta päiväsaikaan vaan kovaäänisestä bilettämisestä yöllä. Ei tarvitse olla astiyliherkkä, ettei pysty melussa nukkumaan.

Vierailija
17/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt ymmärtää, että taloyhtiössä on säännöt ihan hyvästä syystä ja niitä tulee noudattaa. Kaikki ei pysty nukkumaan melussa. Jos et halua elää taloyhtiön sääntöjen mkaan, niin muuta omakotitaloon. 

Minun pitää muuttaa omakotitaloon, koska en häiriinny kerrostalonaapureistani? Ok 😂

Vierailija
18/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta korpeen, häirikkö.

Mutta kun muut ihmiset eivät halua asua sinun lähelläsi. Helpoin ratkaisu on, että sinä muutat sinne korpeen.

Vierailija
19/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pitää muuttaa omakotitaloon, koska en häiriinny kerrostalonaapureistani? Ok 😂

Jos henkilö oikein kannustaa toisia meluamaan yöllä, niin kyllä siitä voi päätellä millainen hän itsekin on.

Vierailija
20/59 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta korpeen, häirikkö.

Mutta kun muut ihmiset eivät halua asua sinun lähelläsi. Helpoin ratkaisu on, että sinä muutat sinne korpeen.

Huonoin provo ikinä ap. ”Vaadin, että muutat korpeen, koska et ole mukana valittamassa naapuristani.”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi