Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hittolainen, paikallisessa aikuiskoulutuskeskusessa on jopa jatkettu hakua koulutukseen

Vierailija
28.11.2017 |

jota harrastan ja olen alkanut pohtia täyspäiväiseksi uudeksi ammatiksikin. Mutta! Ainoa haitta tässä on se että olen vakituisessa toimessa eikä oikein opintovapaat nyt kiinnosta (mistä rahoitus), plaah....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi aikuiskoulutuksethan on työn ohella suoritettavia? Lähiopetuskertoja on muutama/kk. Vasta harjoittelussa joudut ottamaan vapaata vakihommista.

Vierailija
2/3 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi aikuiskoulutuksethan on työn ohella suoritettavia? Lähiopetuskertoja on muutama/kk. Vasta harjoittelussa joudut ottamaan vapaata vakihommista.

Paitsi tämä olisi tosi iso elämänmuutos nyt tähän elämänvaiheeseen muutenkin, ja voihan tuolla olla lähiopetusta vaikka kuinka paljonkin? En tiedä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikuiskoulutusta myös päiväkoulutuksena, jolloin ollaan koulussa kuten "ennen vanhaan"

Sitten on myös näitä koulutuksia, joissa se työpaikka pitäisi olla alan töissä eli alanvaihtajan pitäisi etsiä se työpaikka..ilman koulutusta. Vähän kuin oppisopimus mutta ei kuitenkaan. Itse olen moiseen yrittäny jo kauan mutta työpaikan saannista on jäänyt kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan