Miehet! Miksi tuijotatte naisten tissejä, peppua, sääriä, lantiota ja vartaloa yleensäkin?
Siis mikä siinä on, että teidän miesten pitää käyttäytyä niin ala-arvoisesti naisia kohtaan, että tuijotatte tissejä, peppua, sääriä, lantiota ja vartaloa? Tämän huomaa miesten käytöksestä varsinkin kesäaikaan ja silloin, jos on jotain avonaisempia tai vartalonmyötäisiä vaatteita päällä.
Miksi ette miehet voi katsoa naista kasvoihin, vaan pitää tuijottaa vartaloa? Ettekö yksinkertaisesti osaa vain käyttäytyä, niin kuin aikuisten ihmisten kuuluisi käyttäytyä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on maailman pienimmät tissit ja poolopaita päällä, mies tuijotti silti. Miten tähän käy tuo "esittely" - teoria?
Ei todellakaan kaikki miehet välitä isoista tisseistä. Sait varmaan pienen fantasian pyöriin sen miehen korvien välissä..
Kyseinen käytös on jokaiselle terveelle heteromiehelle niin luontaista ja normaalia käytöstä, etten sitä edes tuijottamiseksi kutsuisi. Sanoisin sen ennemmin olevan "ympäristön luontaista havainnointia". Se on miehelle niin luontaista, ettei mies itsekään sitä välttämättä edes ajattele tai huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on maailman pienimmät tissit ja poolopaita päällä, mies tuijotti silti. Miten tähän käy tuo "esittely" - teoria?
Ei todellakaan kaikki miehet välitä isoista tisseistä. Sait varmaan pienen fantasian pyöriin sen miehen korvien välissä..
Aikamoinen mielikuvitus saa sit olla jos kertakaikkiaan tyhjästä alkaa keksiä... Kaikenlaisia reppanoita sitä mahtuu maailmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset! Miksi korostatte pukeutumisella tissejä, peppua, sääriä, lantiota ja vartaloa yleensäkin?
Enhän korosta...? Farkut ja iso paita, ihan normaalit vaatteet niinkuin miehilläkin!
Onko semmoset löysät ja rennot miesten mallit, eikä tiukat ihoa myötäilevät ja peppua korostavat naisten mallit?
Korkeavyötäröiset, bootcut-malli.
Tämän ketjun naiset eivät taida täysin ymmärtää että kun miehellä testosteronitaso on korkealla ja kassit hakkaa jatkuvasti lisää tätä mieshormonia niin nainen kuin nainen näyttää sopivalta partnerilta jonka selkään olisi mukava päästä ja paahtaa niinku sonni.
Sitten jos pukkaa työressiä tms. Niin ei voisi vähempää kiinnostaa mikään edellä kuvattu. Sillon naisten olemassa olon tärkeys kokonaan lakkaa..
Johtuu kai jostain alkukantaisesta vietistä ja minkäs sille voi jos edessä on niin mahtava peräisin ja pulleat purjeet tai muuten vaan joku hottis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ala-arvoista käytöstä katsoa vartaloa, joka on varta vasten asetettu näytille.
Siinä taas varmaan jonkin miehen puolustelu asiaan. Mutta miehethän eivät sitä ymmärrä, että monet naiset pukeutuvat ja laittautuvat omaksi ilokseen, ei suinkaan siksi, että haluaisi saada tungettelevia ja arvioivia katseita ja kenties vielä huutelua ja härskeimmässä tapauksessa kosketteluakin miehiltä.
Tähän liittyen mies kysyy, että miksi monet naiset pukeutuvat sellaiseen avarakaula-aukkoiseen paitaan? Siis sellaiseen joka paljastaa rohkeasti rintoja. Tuollainen näky kyllä herättää huomiota ja tulee sellaista katsottua, mutta en jää tuijottamaan. En ole miehillä nähnyt vastaavia paitoja, joissa olisi noin avara kaula-aukko. Tämä ihmetyttää, sillä jos ei saa katsoa, niin miksi on noin valtava se kaula-aukko sitten?
Runkkaan juuri nyt ja tuijotan naisen tissenä. Naapurin milf on todella sexy.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaan juuri nyt ja tuijotan naisen tissenä. Naapurin milf on todella sexy.
Ymmärrän. Monet sellaiset 40+ naiset on todella hyvän näköisiä. M35
Kyllä minä ainakin melkein viiskymppisenä ukkona katson sitä, mitä kenessäkin on katsomisen arvoista. Jos naisella on vaikkapa erityisen kauniit silmät, niin toki niitä mielelläni katselen. Jos sen sijaan on nätti pylly, niin sitten katson mieluummin sitä. Muita esimerkkejä voisi luetella niin paljon kuin on eri ruumiinosia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Katson itsensäpaljastelijoita halveksivalla ja pahalla silmällä.
Jos miehenä toivoisikin että kaikki naiset kääriytyisivät siihen kaiken miesten katseilta peittävään burkhaan, niin ei sitäkään pidettäisi hyvänä ajatuksena.
Jos taas sanoisi ,että naiset ovat luonnostaan niin epäesteettisiä ja kaikin puolin epäkiinnostavia, että katsoo mielummin muualle kuin naisiin ollenkaan, saisi silläkin lähinnä vain omituisen miehen maineen.
Jos taas ei huomannutkaan sitä kauppaan minihameessa tullutta pitkäsäärityttöä mustine läpinäkyvine kuviollisine sukkahousuineen ja reiteen ulottuvine,
ns. 'fuck me '-korkosaappaineen...
...ja olisi sen sijaan kiinnostunut hänen siellä ohi käytävää pitkin kopsutellessaan vain viereisen esim. karkkihyllyn tuotteista ja korkeintaan vain väistäisi tuota naista kiusaantuneena, niin sekös se vasta mielessä kismittäisikin tuota naista.
(näen mielessäni jo 'ajatuskuplan:
" Olenko MiNÄ siis tässä myymälässä ulkonäköineni tuolle aivan hyypiön näköiselle miehelle siis aivan pelkkää ilmaa?
Minä joka saan miehet kuin miehet kaikkialla hulluksi ja kiihkon valtaan jo pelkällä ilmestymiselläni jonnekin, paikalle missä miehiä vain on.
Mikähän lienee impotentti tai surkimus tuokin jälkeenjäänyt retardi. Säälin sitä. Yäk...!"
Vierailija kirjoitti:
Siinähän katselevat. Jos pukeudun omaksi ilokseni paljastavasti, niin eihän ne muiden ajatuksetkaan ole minun ongelmani.
Tuolle on oma nimikin: itsensäpaljastelu eli exhibitionismi,
Pakko katsoa kun on pirun paha karsastus.
Koska silmäni vain sattuvat tykkäämään niistä. Leveä lantion kaari yhdistettynä hyvään takapuoleen, aah <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset! Miksi korostatte pukeutumisella tissejä, peppua, sääriä, lantiota ja vartaloa yleensäkin?
Enhän korosta...? Farkut ja iso paita, ihan normaalit vaatteet niinkuin miehilläkin!
Onko semmoset löysät ja rennot miesten mallit, eikä tiukat ihoa myötäilevät ja peppua korostavat naisten mallit?
Korkeavyötäröiset, bootcut-malli.
Eli semmoset viettelijätärhousut, joissa ei jää mielikuvitukselle paljoa varaa pyllyn, reisien ja lantion kohdalta?