Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kehumis ketju, nyt saa kehua omaa miestä

Okokokokok
28.11.2017 |

Aina kun täällä miehiä haukutaan, niin tässä ketjussa ei saa kuin kehua :)

Mulla on niin ihana mies ja olen joka päivä kiitollinen, että saan elää hänen kanssaan. Olen itse epävakaa ja adhd (tiedän.. vau mikä yhdistelmä :D..) ..mutta, mieheni on "parantanut" minut rakkaudellaan ja tasapainoisuudellaan ja minulla on melkein koko ajan turvallinen ja hyvä olo, mikä ei ole ihan itsestäänselvyys näillä diagnooseilla. En ole enää vuosiin tarvinnut lääkkeitä. Lisäksi minun mies on sporttinen, komea, uskollinen, jämäkkä, tekee aina kaikkensa minun ja lasten eteen, silittää minut iltaisin uneen, kuuntelee aina kun minun mieltäni vaivaa joku tai olen innoissani jostain, kehuu minua , tykkää siitä, että laittaudun päivittäin ja vaikka meidän alkuaika oli todella vaikeaa minun sairauteni takia - sanoo ettei päivääkään vaihtaisi pois. Mieheni on elämässään hyvin menestynyt ja saisi kenet vain normaalin naisen, mutta rakastaa minua vikoineni ja sanoo usein, että haluaa elää koko elämänsä minun kanssa. Meillä ei ole siis tuore suhde vaan on lapsia, ollaan naimisissa ja oltu pitkään yhdessä.
En voisi elää ilman miestäni ja minun suurin pelko on, että hänelle tapahtuisi jotain, koska se veisi pohjan elämältäni. Sen tiedän, että minun mies ei petä, sillä olen niin erilainen kuin muut.

Love u K

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on fiksu ja urheilullinen, pitkä ja lihaksikas. Ei ällöromanttinen ja sopivasti haastetta niinkuin itsessäkin. ei ole mies jonka ympäriltä tuolit viedään. ottaa huomioon mutta ei liikaa. Kerran kävin treffeillä miehen kanssa joka teki minulle suklaakonvehteja alusta asti parin tapaamisen jälkeen, en kestä sellaista yltiöromanttisuutta. 

Vierailija
22/33 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on maailman huolehtivaisin ja kiltein mies. Hän todella välittää läheisistään, ei vain minusta vaan myös lähisukulaisistaan ja ystävistään. Lähes viikoittain hän yllättää minut pienellä lahjalla - ja nyt tarkoitan kirjaimellisesti pientä eli sitä, että hän esim. löytää kirjaston poistohyllystä kirjoja, joiden arvelee minua kiinnostavan tai ostaa tavaran, joita keräilen (0,10-10 e hintaluokassa). Hän antaa viikonloppuisin minun lukea ensin Hesarin kulttuuri- ja Sunnuntaisivut, koska minä tykkään lukea nimenomaan ne aamiaisella ja muun lehden vasta myöhemmin. Vaikka hän ei itse ole enää kovin innostunut matkustamisesta matkusteltuaan aikoinaan paljon ja työskenneltyään ulkomailla, hän on valmis lähtemään mukaani, kun haluan. Joka ilta, kun yhdessä menemme nukkumaan, hän lukee minulle ääneen.

Hän on älykäs, sivistynyt, keskustelutaitoinen, sosiaalinen ja huomaavainen. Ennakkoluuloton ja suvaitsevainen. Tykkää jopa ruoista, joita minä kokkaan :-) On aidosti kiinnostunut minun työasioistani ja opinnoistani ja luottamustehtävistäni ja muista asioista ja menoista, joista arkeni koostuu. Lisäksi hän on luova toisin kuin minä itse; soittaa kahta instrumenttia ja on lahjakas kirjoittaja ja puhuja.

Ja se ulkonäkö <3 Maailman kauneimmat, ilmeikkäät siniset silmät. Leveät hartiat, kapea lantio - usein ihan vain jään ikkunan ääreen katsomaan ja ihailemaan häntä, kun hän on pihatöissä.

Olen onnellinen, rakastunut ja tunnen olevani rakastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi tänään kukkia vuosipäivän kunniaksi 😍

Pakko hehkuttaa: meillä muistetaan edelleen kuukausipäiviä, vaikka neljäs vuosi menossa :-D Ja siis ollaan keski-ikäisiä eikä suinkaan ensimmäisellä kierroksella. Välillä itseänikin huvittaa mutta tottakai nautin tästä.

Mutta ihana mies sinulla(kin)!

Vierailija
24/33 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tietää miltei kaiken, mitä keksinkään kysyä. Hänellä on fiksut ja perustellut mielipiteet. Hän sanoo asiat suoraan ja on pohjimmiltaan hyvin rehellinen ja avoin ihminen.

Hän on menneisyydessään tyrinyt asioita ja vielä korjaa niitä. Hän haluaa kehittyä ihmisenä ja kannustaa minuakin kehittymään jatkuvasti.

Hän tekee tärkeää työtä, mutta ei saa arvostusta siitä muilta kuin äidiltään ja minulta. Hän kohtelee kaikkia tasavertaisesti.

Ja sitten se pinnallisin asia. Hän on komea ja saa minut käymään kuin kiimainen teini.

TLDR: hän on älykäs, kiltti, huomaavainen, täydellinen sängyssä ja hot.

Vierailija
25/33 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps; hän on helvetin komea ja hyvä sängyssä. Koossakaa ei mitään valittamista ja sain juuri äsken 5 orgasmia :))))

Vierailija
26/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvänmielen ketju! Ylös!

Vierailija
27/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli paras lusmuamaan kaikista kodin töistä. Olin niin nuori ja hölmö etten sitä nähnyt.

Oli asia mikä vaan niin sai vastaukseksi oo, mä unohdin sorry!

Hän halusi olla oikeasti läsnä töissään ja muiden ihmisten kanssa.

Kun erottiin, hän oikeasti sanoi uskoneensa että meillä menee jo paremmin.

Suku lyttäsi minut kun herkusta erosin.

Vierailija
28/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen ja huolehtivainen. Ei ikinä suutu tai korota ääntään. Ei puhu kenestäkään rumasti vaan pyrkii ymmärtämään.

Lähtee mukaan ehdotuksiini ja haluaa tehdä asioita yhdessä oli ne sitten museokäyntejä tai reppureissuja.

Auttaa kotitöissä ja tekee hyvää ruokaa. Komea ja todella hyvä ja kokeilumielinen sängyssä.

Vierailija
29/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ystäväni on niin lutunen että.....:D  empaattinen, huolehtiva, turvallinen, kiltti, komea, naistaan arvostava ja kunniottava, rakastettava hyvä ihminen ,Rakastan Häntä :)

Vierailija
30/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aika hirveä lapsuus ja nuoruus, perheessä alkoholismia, väkivaltaa, talousongelmia (kodin pakkohuutokauppa yms.). En siis todellakaan saanut kovin hyviä eväitä tasapainoiseen parisuhteeseen.

Mieheni kanssa olen kuitenkin sellaisen saanut, ja se on suurelta osin hänen ansiotaan. Eräällä tavalla olemme toteuttaneet sanontaa "Koskaan ei ole liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus". Hän on vakaa, turvallinen ja rakastava, ja antaa minulle tunteen että vihdonkin voi luottaa johonkin ja jonkin pysyvyyteen. Lapsena ja nuorena sitä tunnetta ei ollut ikinä.

Hänellä on hyvä työ josta hän nauttii, mikä on minulle tärkeää koska itsekin pidän työstäni. Hän osaa käyttää rahaa hyvällä tavalla, eli tuhlata kun on sen aika, mutta muuten elää järkevästi. Ei enää tarvitse pelätä ulosottomiestä.

Hän rakastaa kolmea kissaamme ja hellittelee niitä häpeilemättä. :-)

Ja okei, viisikymppiseksi mieheksi hänellä on käsittämättömän hyvä vartalo (neljän viikottaisen salikerran ansiota) jota katson ja kosketan suurella mielihyvällä.

Hän on fiksu, kiinnostunut maailman tapahtumista, keskustelee mielellään, ja hänellä on todella hyvä huumorintaju. Saan joka päivä nauraa hänen kanssaan.

Tiedän olevani todella onnekas, minulle on täysin selvää että hän on totaalisesti "out of my league" mutta niinpä hän vain minut halusi eikä muita.

Kirjoituksesi koskettaa paljon, sillä juuri nuo pysyvyys ja vain halusi minut ovat niitä joiden kanssa itse kipuilen.... :´( ihana kun sinulla on noin upea miesrinnallasi <3

Vierailija
31/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puhui englantia ruotsalaisten kanssa työmatkalla. Siitäs saivat.

Vierailija
32/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni on huumorintajuinen, hyvä kasvattamaan lapsia, lapsille ja joskus minullekin hellä, ajattelukykyinen, kohtuullisen hyvätuloinen, perinyt varallisuutta ja vaurastunut myös omilla toimillaan joten osallistuu kanssani lasten kasvatuksen lisäksi myös elatukseen, ammatillisesti pätevä, oikeasti oikeistolainen, hyvä sängyssä, komea, hyväkuntoinen.

Vierailija
33/33 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole "omaa" miestä, enkä haluakaan sellaista, mutta sanon nyt tässä että miehet on mukavia kavereina ja perheenjäseninä, oikein kivoja ja reiluja mun elämäni miehet.

Mies muuttuu mielenvikaiseksi vasta kun kyseessä on seksuaalinen suhde naiseen, kannattaa pitää ne vain kavereina ja perheenjäseninä, ei poikaystävinä tai "miehinä". Tässä on mun vinkki parempaan elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi