Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin mun ihana pikkutyttö on kadonnut? Tilalla tikkurilan värikartta, joka vinkuu rengasta huuleen

Vierailija
28.11.2017 |

Tyttö on vasta 12 ja muuttunut kuluvana vuotena ihan täysin, en enää edes tunnista lastani !
Kulkee sotamaalaukset naamassa, tukka värjättynä pikimustaksi, ei osallistu kotitöihin ja lojuu vain sohvalla kännykkä kädessä. Missä on se tyttö, joka huusi "mä imuroin!" "mä vien roskat"! Tyttö, joka järjesti keppihevosille tallin parvekkeelle ja vietti koulun jälkeen aikaa kirjastolla.,,

Nyt vastaa kaikkeen "älä ragee", haukkuu tekemäni ruuat "paskaksi" ja kinuaa sitä korua naamaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun tulee oma teini-ikä mieleen, kun oli vielä oma identiteetti hakusessa ... Olin aika mieto tapaus, eli haistatella en uskaltanut vanhemmilleni, mutta just tuo huulikorun kinuaminen/haaveilu (mitä en ikinä ONNEKSI mennyt ottamaan salaa), liian vähän vaatetta päällä pakkasella, hiusten värjäily äidiltä "piilossa" ja moittimiset sen takia. Mä kyllä yökylissä ystävien luona join paljon alkoholia ja poltin tupakkaa, mikä oli pahin juttu mitä teininä tein. Onneksi en ollut poikien kanssa, sen verta oli järkeä päässä.

Aika nopiaa pääsin noista tavoista eroon, nykyään en juo alkoholia kuin ehkä kerran pari vuodessa, sama menee tupakan kanssa.

Eli: pidä vaan tarpeeksi kuria teinin kanssa, mutta älä rajoita liikaa. Omien virheiden kauttahan ne (ja me) opitaan.

Vierailija
22/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt varmaan paljon lohduta, mutta mun oma kasiluokkalainen on tällä hetkellä avohuollon sijoituksessa itsemurhan yrityksen ja osastohoidon jälkeen. Tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja en tiedä vieläkään mitä olen tehnyt väärin tuon lapsen kanssa. Että voisi ne asiat olla huonomminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kuljeta katutytön näköisenä. Meillä ei myöskään huudeta eikä räyhätä, eikä esitetä mitään muutakaan roolia. Äiti ei ole mikään "mude" eikä "mutsi" eikä varsinkaan "ämmä" eikä äiti "ragee". Meillä puhutaan kunnioittavasti. Tietenkään lapset eivät haluaisi käyttäytyä, kun eihän se ole kivaa. Ja Tiinallakin on napakoru ja Villekin sai mopoauton. Mutta kun Tiina ja Ville eivät auta minun lapsia urallansa eteenpäin. Tiinan napakoru ei auta yliopistossa eikä Villen mopoauto syötä lapsia yöllä, joten niihin emme keskity.

Niin täydelliset lampaat sinulla. Onnea vaikka siitä sitten.

Vierailija
24/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin erittäin haistatteleva teini. Ovet paukkui ja tavarat lensi myös. Hiukset vaihtoi väriä, lävistyksiä tuli...

Nyt mä olen vakituisessa työssä käyvä perheenäiti. Äidin kanssa ollaan tosi hyvissä väleissä, tosin lävistyksiä kannan vielä näin yli kolmekymppisenäkin. :D

Kyllä se siitä, jotkut vaan tekee tuon irtioton rajummin. Ole läsnä, kysele kuulumisia vaikka vastaus onkin murinaa. Näytä että välität mutta älä ole liian löysä kuitenkaan. Aika parantaa tuon aivotoiminnan häiriön jota teini-iäksi kutsutaan.

Vierailija
25/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna ottaa korua naamaan, ovat rumia ja tekevät halvannäköiseksi.

Voi kasvaa keloidikin ...😶. .😔. 🤔

Vierailija
26/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nauratte kymmenen vuoden päästä yhdessä muistellessanne noita aikoja.

Niin meillä kävi.

Säilytä hyvät välit tyttöön. Teinit on ihania ja kamalia! Muista myös huumori!