Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin mun ihana pikkutyttö on kadonnut? Tilalla tikkurilan värikartta, joka vinkuu rengasta huuleen

Vierailija
28.11.2017 |

Tyttö on vasta 12 ja muuttunut kuluvana vuotena ihan täysin, en enää edes tunnista lastani !
Kulkee sotamaalaukset naamassa, tukka värjättynä pikimustaksi, ei osallistu kotitöihin ja lojuu vain sohvalla kännykkä kädessä. Missä on se tyttö, joka huusi "mä imuroin!" "mä vien roskat"! Tyttö, joka järjesti keppihevosille tallin parvekkeelle ja vietti koulun jälkeen aikaa kirjastolla.,,

Nyt vastaa kaikkeen "älä ragee", haukkuu tekemäni ruuat "paskaksi" ja kinuaa sitä korua naamaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristö ja kaveripiiri vaikuttaa asiaan paljon.

Myös itse voisi katsoa että mikä meni pieleen jos huutaa kirosanoja ja käyttäytyy huonosti.

Tuollainen käytös ei ole suotavaa yhtään .

Vierailija
2/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N15 kirjoitti:

Ympäristö ja kaveripiiri vaikuttaa asiaan paljon.

Myös itse voisi katsoa että mikä meni pieleen jos huutaa kirosanoja ja käyttäytyy huonosti.

Tuollainen käytös ei ole suotavaa yhtään .

Käytös on muuttunut ihan yhtäkkiä, kuten jo  kerroin leikki ennen keppihevosilla ja luki  sekä oli herttainen tyttö! 

Nyt torppaa kaikki puhumisyritykset  huutamalla tai  ryntäämällä pois :( Ihan kuin olisi joku vaihdokas kotona. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna ottaa koru naamaan, saahan sen sitten tarvittaessa pois. Onhan sillä varmaan korviksetkin?

Vierailija
4/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikä. Tätä vauvakuumeilijat eivät yleensä tajua, että teini-ikä tulee väistämättä.

Vierailija
5/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä lukemaan murrosikäisen lapsen ymmärtämisesta ja käsittelystä.

Vierailija
6/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna ottaa korua naamaan, ovat rumia ja tekevät halvannäköiseksi.

Vierailija
7/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitkö sinäkin vielä barbeilla? Antoiko äitisi sinun muuttua omaksi perssonaksesi vai oletko vieläkin letitetty äidin tyttö?

Nii-in, etpä sinäkään enää pikkutyttö ole, eikä äitisi sua vaadi sitä olemaan, miksi vaadit toista pysymään muuttumattomana? Sinä et omista häntä, vaikka oletkin huoltajansa.

Vierailija
8/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se sun pikkutyttös on edelleen..tuon kaiken takana. Ole onnellinen että tyttö kehittyy niinkuin pitääkin, nuo nyt kuuluvat nuoruuteen. Itselläni kolmas teini tässä kotosalla, kaksi ensimmäistä jo omillaan ja fiksuja nuoria aikuisia. Ja joo, toiselta on ne läväritkin jo hävinneet aikapäiviä sitten😂

Vierailija
9/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikä, siihen ei kyllä osaa varautua mitenkään! Luulee olevansa rento ja suvaitseva mutsi, mutta sitten kun sun seiskaluokkalainen tulee kotiin  molemmin puolisten sivukaljujen kanssa ja koru  nenässä....

Tai puoli yötä jossain eikä vastaa puhelimeen.

Vierailija
10/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-ikä. Tätä vauvakuumeilijat eivät yleensä tajua, että teini-ikä tulee väistämättä.

Mulla on kolme poikaa, joista kaksi on käynyt jo murrosiän läpi ja 15v tyttö. Toi tyttö vastaa nyt noita kolmea poikaa yhteensä. Kyllä niin vaikeaa on. Miksiköhän ei poikien kanssa ole?

Vierailija
11/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ite presis samanlainen esiteini 6v sitten. Onnea teiniikään!! Siitä vasta vaikeeta tuleeki. 

Vierailija
12/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitkö sinäkin vielä barbeilla? Antoiko äitisi sinun muuttua omaksi perssonaksesi vai oletko vieläkin letitetty äidin tyttö?

Nii-in, etpä sinäkään enää pikkutyttö ole, eikä äitisi sua vaadi sitä olemaan, miksi vaadit toista pysymään muuttumattomana? Sinä et omista häntä, vaikka oletkin huoltajansa.

En välitä barbeista, haluaisin vain kunnioitusta. En kuulla, että ruoka on  paskaa ja että äiti on paska, kun ei anna ottaa lävistyksiä! En tytön värjäävän hiuksiaan salaa kaverilla ja kulkevan napapuserossa nilkat paljaana pitkin kyliä. 

AP

Vierailija
13/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kuljeta katutytön näköisenä. Meillä ei myöskään huudeta eikä räyhätä, eikä esitetä mitään muutakaan roolia. Äiti ei ole mikään "mude" eikä "mutsi" eikä varsinkaan "ämmä" eikä äiti "ragee". Meillä puhutaan kunnioittavasti. Tietenkään lapset eivät haluaisi käyttäytyä, kun eihän se ole kivaa. Ja Tiinallakin on napakoru ja Villekin sai mopoauton. Mutta kun Tiina ja Ville eivät auta minun lapsia urallansa eteenpäin. Tiinan napakoru ei auta yliopistossa eikä Villen mopoauto syötä lapsia yöllä, joten niihin emme keskity.

Vierailija
14/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiinsä tulee. Mistä muualta luulet mallin saaneen. Ihmisillä on jokin merkillinen käsitys että lapsista tulee halutun laisia. Ei kun niistä tulee ympäristönsä kaltaisia.

Vierailija
15/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen nyt elää teini-ikää.

Itse en aikoinaan saanut ja kunnon teineily vaihe pukkasi 18 ikävuoden jälkeen ja kesti ihan liian pitkään.

Aikuinen teini ei ole kivaa katseltavaa.

Vierailija
16/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää vähän pipoa, mutta joistain säännöistä pidä kuitenkin kiinni. Sano vaikka, että jos hoitaa säännöllisesti imuroinnit vaikka 2kk niin voidaan sitten katsoa sitä korua, tms. Keskustele ja vuorovaikuta, älä komenna ja jäkätä.

Vierailija
17/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välitä barbeista, haluaisin vain kunnioitusta. En kuulla, että ruoka on  paskaa ja että äiti on paska, kun ei anna ottaa lävistyksiä! En tytön värjäävän hiuksiaan salaa kaverilla ja kulkevan napapuserossa nilkat paljaana pitkin kyliä. 

AP

Lapsellasi on kuitenkin kanssasi turvallinen olo, kun uskaltaa kapinoida. Itse elin ankaran isän alaisuudessa ja paskaa vielä hämmensi ilkeä äitipuoli. Kapinoin, mutta salaa.

Vierailija
18/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat noin nuoren meikata? Hiusten värjäys taas kielletään paketeissakin noin nuorilta. Todella vastuutonta.

Vierailija
19/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli hyvä kolumni teinin vanhemmuudesta, että toivoa on vaikka kotiin onkin muuttanut joku ihme olio: https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005463017.html 

Vierailija
20/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaan olla huono kokki kun noin ottaa tunteisiin tyttären mielipide ruuasta?