Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taco Bell. Onko se hyvä tai yhtä hyvä kuin TB USA:ssa?

Vierailija
28.11.2017 |

Nyt olisi nimittäin tilaisuus käydä Ison Omenan Taco BEllissä. En ole koksaan puljun tuotteiita maistanut, mutta yksi kaveri, joka on ollut vaihto-oppilaana Jenkeissä sanoi ettei se ole täällä yhtä hyvä kuin siellä. Jopa ihan eri makuinen.

Kannattako mennä ja jonottaa? Eikä nyt kiitos saarnoja pikaruoan epäterveellisyydestä, olen vain utelias ja käynnit roskaruokapaikkoihin ovat vain pari kertaa vuodessa toistuvia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääk noita typoja. Puhelin ja nakkisormet...

ap

Vierailija
2/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me voida sun puolesta makuasioita päättää, toiset tykkää ja toiset ei. Oon itse ainakin kuullut palautetta ihan laidasta laitaan, eli kuulemma tosi hyvää ja toiset sanoo ettei mitään ihmeellistä. Ei varmaan ainakaan ihan kuraa ole kun en ole mitään suoranaisia haukkumisia kuullut. Ja jos on jonotettu pitkään ruokaa ja jos se on huonoa, niin se kyllä kuullaan jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä mennä testaamaan; olen Jenkeissä käynyt TB:ssä useaan otteeseen, joten varmasti tulee vertailtua.

Vierailija
4/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annokset varmasti pienempiä ja huonompia kuin Amerikassa kuten Suomen mäkkäreissä. Suomessahan ravintolatoiminta on lähinnä pelkän nimen myymistä eikä täällä olla totuttu että siellä voi todella käydä syömässä.

Vierailija
5/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää kokemuksia. Ihan kuka vaan saa kertoa kokemuksistaan vaikka olisi käynyt siellä vain kerran ja vain Suomessa.

Vierailija
6/26 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/26 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taco Bell Usassa on kyllä aika surkea verrattuna vaikkapa Chipotleen. Joten en menisi.

Vierailija
8/26 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että hinnat ovat jo pompsahtaneet ylös, ja annokset todella pieniä. En tiedä kun en enää noilla hinnoilla viitsi käydä edes testaamassa.

Vierailija
9/26 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pienet annokset, en ole USA:ssa koskaan käynytkään mutta Suomenkin tasolla annoskoot ovat aika säälittävät. Tacoissa täyte lähes kokonaan salaattia ja tomaattia, lihaa ihan lusikallinen pohjalla... ei hintansa väärti ainakaan ne tacot, muista tuotteista en osaa sanoa, tuon kokemuksen jälkeen en ole käynyt.

Vierailija
10/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taco Bellin ruoka on mautonta ja halvalla tehtyä. Tunkkaista styroksia. Odotin paljon, koska tex mex on ollut aina hyvää oikeissa ravintoloissa.

Hintalaatusuhde surkea. Taco Bellin Tacon oikea hinta olisi 1€.

Vierailija
11/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, että Suomessa saadaan mistä tahansa suomalaisen makuista. Olen syönyt jenkeissä ja oli loistavaa. Eivät varmasti pysty samaan täällä. Voin jopa kuvitella, miltä maistuu Taco täällä. Suomalaista jauhelihaa suomalaisittain tehtynä, salaattia ja vähän kastiketta. Säälittävää.

Vierailija
12/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt vain kerran Suomen Taco Bellissä enchiladoja tai jotain, ja jäi viimeiseksi kerraksi. Minulle, pieniruokaiselle annos oli aivan naurettavan pieni. Se oli myös täysin mitäänsanomattoman makuista. Ei auennut hypetys minulle.

Vierailija
13/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin. Odotin jotain yhtä hyvää makukokemusta kuin parhaissa kebabpaikoissa tms. Otettiin kaverin kanssa puoliksi joku setti kahdelle, että sai maistella muutamaa eri juttua. Mikään ei jäänyt mieleen ’hyvänä’.

Vierailija
14/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Taco Bellin tuotteet ovat hyviä ja mieheni rakastaa niitä. Ja nyt kun Wolt toimittaa kotiin hemmotellaan itseämme lähes joka viikonloppu.

Vierailija
15/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko lisää kokemuksia. Ihan kuka vaan saa kertoa kokemuksistaan vaikka olisi käynyt siellä vain kerran ja vain Suomessa.

Voi luoja🙈😂 Etköhän pääse helpommalla kun menet ja käväset siellä kun että täältä kyselet. Tuskin paljon menetät tai voitat käyt tai et!

Vierailija
16/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annokset naurettavan pieniä ja makua ei lainkaan! Ei toista kertaa tuonne...

Vierailija
17/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalaa kummassakin. Saat enemmän, parempaa ja halvemmalla kun haet lidlistä taco-kamat ja väsäät itse.

Vierailija
18/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme aikanaan New Yorkin matkallamme Taco Bellissa ja olimm kumpikin tyytymättömiä ruokaamme. Kävimme vielä toisenkin kerran, koska arvelimme, että ehkä meille sattui vain huono tuuri. Emme olleet yhtään tyytyäisempiä seuraavallakaan kerralla.

Mitään erikoista ei siis välttämättä kannata odottaa.

Vierailija
19/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin USAssa asuessani Taco Bellin burritoista. Mmm. Suomessa en ole niitä maistanut, mutta ainakin tuo Ison Omenan TB vaikutti ihan erilaiselta kuin Kalifornian TB.t jo tunnelmaltaan. Ei tehnyt mieli käydä.

Vierailija
20/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa, että Suomessa saadaan mistä tahansa suomalaisen makuista. Olen syönyt jenkeissä ja oli loistavaa. Eivät varmasti pysty samaan täällä. Voin jopa kuvitella, miltä maistuu Taco täällä. Suomalaista jauhelihaa suomalaisittain tehtynä, salaattia ja vähän kastiketta. Säälittävää.

Mitäs vikaa on suomalaisessa jauhelihassa? Liian vähän antibiootteja ja hormoneja piikitettynä lihaan? Vai liian eettisesti kasvatettujen ja hyvin pidettyjen eläinten lihaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi