Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taco Bell. Onko se hyvä tai yhtä hyvä kuin TB USA:ssa?

Vierailija
28.11.2017 |

Nyt olisi nimittäin tilaisuus käydä Ison Omenan Taco BEllissä. En ole koksaan puljun tuotteiita maistanut, mutta yksi kaveri, joka on ollut vaihto-oppilaana Jenkeissä sanoi ettei se ole täällä yhtä hyvä kuin siellä. Jopa ihan eri makuinen.

Kannattako mennä ja jonottaa? Eikä nyt kiitos saarnoja pikaruoan epäterveellisyydestä, olen vain utelias ja käynnit roskaruokapaikkoihin ovat vain pari kertaa vuodessa toistuvia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikajauholla maustettua valmiskamaa. Kaikki maistui samalta paprikalta. Ekan ja vikan kerran siellä. Ala-arvoista skeidaa.

Vierailija
22/26 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Suomessa Taco Bell ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa säästää ne rahat ja lentää vaikka mexicoon uusi GMT rannekello kädessä: https://www.vuodenmies.com/kellonvalinta.html - Eihän tuolla Tacobellissä voi edes olla käymättä ilman, ettei käy kerran heittämässä savet huussissa. Niin outoa ruokaa...

Vierailija
24/26 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa, että Suomessa saadaan mistä tahansa suomalaisen makuista. Olen syönyt jenkeissä ja oli loistavaa. Eivät varmasti pysty samaan täällä. Voin jopa kuvitella, miltä maistuu Taco täällä. Suomalaista jauhelihaa suomalaisittain tehtynä, salaattia ja vähän kastiketta. Säälittävää.

Mitäs vikaa on suomalaisessa jauhelihassa? Liian vähän antibiootteja ja hormoneja piikitettynä lihaan? Vai liian eettisesti kasvatettujen ja hyvin pidettyjen eläinten lihaa?

"Suomalainen liha eettistä" Surullista kun ihmiset luulee näin. Olisikin :'(

Vierailija
25/26 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt, söihän tuota. Ei mitenkään kummoista evästä mutta kerranko tuota.

Vierailija
26/26 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen käynyt. Mautonta pahvia. Kotona tekee sata kertaa parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme