Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen N43 puolisoni M20 - kysyttävää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on luultavasti jostain todella perhekeskeisestä kulttuurista. 20-vuotiaana lähes mies kuin mies on vela... 10 vuotta eteenpäin miehesi haluaa perheen, koska hänen kulttuurissaan kaikki tekevät niin. Sitte sinä oletkin ihan liian vanha ja mies vaihtaa nuorempaan.

No mutta ap ehtisi kuitenkin sen 10 vuotta saada nuorta ja namuisaa suklaadikkiä. Murehditaan sitä yksinjäämistä sitten myöhemmin, nyt naatitaan! Hyvä, ap!

Vierailija
22/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on luultavasti jostain todella perhekeskeisestä kulttuurista. 20-vuotiaana lähes mies kuin mies on vela... 10 vuotta eteenpäin miehesi haluaa perheen, koska hänen kulttuurissaan kaikki tekevät niin. Sitte sinä oletkin ihan liian vanha ja mies vaihtaa nuorempaan.

No mutta ap ehtisi kuitenkin sen 10 vuotta saada nuorta ja namuisaa suklaadikkiä. Murehditaan sitä yksinjäämistä sitten myöhemmin, nyt naatitaan! Hyvä, ap!

Haha, samoilla linjoilla olet kuin minä! :D (Ei tosin omaa "suklaadikkiä", ei ole ihan niin tummasta kyse.) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en yllättynyt yhtään että on ulkomaalainen. todella säälittävää, hän voisi olla poikasi. olen melko varma että puuhailee selkäsi takana. aina nämä nuoret musupojat katselee nuorempia naisia kun kanaemon katse välttää, on huomattu

Mä en usko että puuhailee. Ei ole mikään tyypillinen henkseleitään paukutteleva kyljystukka, ennemminkin ujo, vaatimaton ja intellektuelli tyyppi. En myöskään ole itse mikään kanaemo, en "vahdi" menemisiään. No ei niissä kyllä ole paljon vahtimistakaan, viihtyy parhaiten minun seurassani kotona, minä olen sitä menevämpää sorttia. 

Vierailija
24/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää. Hienoa, kun rakkaus on löytynyt. Kaikkea hyvää teille.

Vierailija
25/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nämä ulkomaalaisten poikien kanssa roikkuvat naiset on rumia. Monesti meikittömiä ja rumasti pukeutuvia rillipäitä.Hiuksiakaan ikinä värjätty.

:D Käyn kampaajalla viiden viikon välein (leikkaus ja värjäys), kynsihuollossa samoin. Herään joka aamu kuudelta, vaikka lähden töihin vasta kahdeksan jälkeen ja tämä aika menee ehostamiseen ja hiusten laittoon (aamiaispuuro poissulkien).

Silmälaseja tai piilolinssejä en tarvitse (en edes lukulaseja), ja pukeudun lähes pelkästään hameisiin ja mekkoihin plus korkokenkiin. Lisäksi käyn salilla 2 kertaa viikossa + kerran viikossa joogassa. :) 

Vierailija
26/26 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysyttävää. Hienoa, kun rakkaus on löytynyt. Kaikkea hyvää teille.

Kiitos <3 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän