Olen M36v, puolisoni N25v, onko kysyttävää? Ikiiiiiiis!?
Kommentit (8)
Koetko alemmuudentunnetta, jos puolisosi ikäiset miehet flirttailevat hänelle?
Miksi laitoit aloitukseen kirjaimet M ja N?
Onko tarkoitus jotenkin korostaa sitä,että teillä on erilaiset etupyllyt vai ,mikä? Tiesithän että niillä pissavehkeillä ei ole merkitystä, ei ole enää miehiä ja naisia, eikä tyttöjä ja poikia- on vain ihmisiä.
Pitäisi oikeastaan tehdä aloite, että jo synnärilä leikattaisiin kaikilta pojiksi kutsuttavilta pippelit pois ja tytöiksi kutsuttavilta leikattaisiin kans kaikki pois ja ommeltaisiin umpeen. Sitte tulisi paremmin sitä tasa-arvoakin tähän maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Koetko alemmuudentunnetta, jos puolisosi ikäiset miehet flirttailevat hänelle?
En. On oikeastaan aika hauskaa seurata sitä. Ja se hetki kun ne tajuaa että just mä olen se puoliso(jos olen siis paikalla)...niiden ilme on aina näkemisen arvoinen. Että tollanen ukko! Heh. Eikä flirtti tuota päänvaivaa meille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi laitoit aloitukseen kirjaimet M ja N?
Onko tarkoitus jotenkin korostaa sitä,että teillä on erilaiset etupyllyt vai ,mikä? Tiesithän että niillä pissavehkeillä ei ole merkitystä, ei ole enää miehiä ja naisia, eikä tyttöjä ja poikia- on vain ihmisiä.
Pitäisi oikeastaan tehdä aloite, että jo synnärilä leikattaisiin kaikilta pojiksi kutsuttavilta pippelit pois ja tytöiksi kutsuttavilta leikattaisiin kans kaikki pois ja ommeltaisiin umpeen. Sitte tulisi paremmin sitä tasa-arvoakin tähän maailmaan.
Älä nyt viitsi. Mies, nainen. Mitä pahaa? Normaalia. Kannatan tasa-arvoa mutta en lähde tähän sukupuolijuttuun mukaan.629
Ap
Minä 48 ja mies 35. Ei kysyttävää, onnea teille!
Miten tutustuitte?